- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Κριτική για την ταινία «Εγκλωβισμένος» (Love Trilogy: Chained) του Γιαρόν Σανί με πρωταγωνιστές τους Εράν Ναΐμ, Σταβ Αλμαγκόρ, Σταβ Πατάι.
Ο έμπειρος αστυνομικός Ρασί στο Τελ Αβίβ θέλει να αποκτήσει παιδί με τη σύζυγό του αλλά θα δει τον κόσμο του να διαλύεται, όταν κατηγορηθεί για σεξουαλική παρενόχληση σε έλεγχο που πραγματοποιεί.
Ψευδοντοκιμαντερίστικη αισθητική που ενισχύεται από μια τραχιά και αφιλτράριστη ερμηνεία, μια αίσθηση ασφυξίας με πολιτική χροιά (ο Ρασί είναι ο καθρέφτης της συντηρητικής πλευράς στο σύγχρονο Ισραήλ) και κυρίως το δραματικό πορτρέτο ενός άντρα που αναζητά την αγάπη αλλά ο εθισμός του στη βία τον οδηγεί σε αδιέξοδο. Η ταινία παρακολουθείται με ζωηρό ενδιαφέρον αλλά σχετικά γρήγορα χάνει τις ασφαλιστικές δικλείδες της. Ο Γιαρόν Σανί («Σταυροδρόμια Ζωής») υπογράφει το δεύτερο φιλμ από την «Τριλογία της Αγάπης» με έμφαση στις αντιφάσεις της ζωής και τα γρανάζια της μοίρας αλλά δεν γίνεται ιδιαίτερα πειστικός. Η πνευματική και ψυχολογική ταύτιση του θεατή με τον ήρωά του ποτέ δεν επιτυγχάνεται, καθώς η θυματοποίηση του ήρωα είναι δοσμένη με λάθος προσέγγιση: o περιορισμένος δραματικός αντίκτυπος, η επιδερμική ανάλυση του ζητήματος της βίας (ειδικά στη σχέση αντρών - γυναικών) και κυρίως το αδικαιολόγητο φινάλε διαλύουν κάθε επίφαση αλήθειας.