Victi Vincimus ή Heroic losers
Κατακτημένοι κατακτούμε ή Δεν ήξεραν με ποιους τα έβαλαν
Ο Νίκος Καραχάλιος είδε την ταινία «Heroic Losers» με τους Ρικάρντο Νταρίν και Λουίς Μαραντόν
Μέρος 1ο
Καθετί που αφορά την Αργεντινή με γοητεύει. Κάθε ιστορία που αναφέρεται σε αργεντινό ποδοσφαιριστή με παγιδεύει (η γενιά μου δεν θα ξεπεράσει ποτέ τις φαντασιώσεις που της γεννάει ο Ντιεγκίτο).
Κάθε ταινία που παίζει ο Ρικάρντο Νταρίν είναι must see. Κάθε φιλμ που συμπρωταγωνιστεί ο Λουίς Μαραντόν γίνεται κλασσική.
Αν όλα αυτά συμβαίνουν μαζί και κάνεις chat στο τηλέφωνο με δύο (!) αργεντίνες φίλες σου ενώ τις παρακολουθείς (για τους μη ενεμερωμένους συνομήλικους μου, αυτός είναι ο μοντέρνος τρόπος κινηματοθέασης και πρέπει να προσαρμοζόμαστε στις νέες εποχές) όταν η μία βρίσκεται αποκλεισμένη στο Buenos Aires, ενώ θέλει να γυρίσει να σε βρει στην Αθήνα, και η άλλη κάνει modeling στο Dubai, σου στέλνει φωτογραφίες από το shooting που γίνεται παράλληλα, τότε είναι λίγα αυτά που σου λείπουν στη ζωή.
Αν είναι πανσέληνος και η θερμοκρασία στη Βορειοανατολική Αττική αρνείται να πέσει κάτω από τους 20ο C. Αν είναι Νοέμβριος, δηλαδή έχει μπει -θεωρητικά- ο χειμώνας. Αν το ημερολόγιο λέει 2/11/20 και είναι το τελευταίο βράδυ πριν αρχίσει το 2ο lockdown στην Ελλάδα. Αν είσαι μόνος σου -ως ατρόμητος σινεφίλ- στον πανέμορφο τοπικό κινηματογράφο Αλίκη και οι φίλοι σου Μάκης ο Αυστριακός και Μίμης ο Τερματοφύλακας παίζουν «για πάρτι σου» γιατί ο κινηματογράφος είναι άδειος. Αν όλες οι θέσεις είναι επικολλημένες με κόκκινη και λευκή ταινία, αφού για έναν τουλάχιστον μήνα δεν πρόκειται να φιλοξενήσουν καμία άλλη προβολή, τότε η σκοτεινή αίθουσα αρχίζει να θυμίζει crime scene. Και μάλιστα μοιάζει σαν να έχει συντελεστεί πριν από λίγο μαζική δολοφονία μερικών δεκάδων θεατών και ψάχνεις τα θύματα…
Και τουλάχιστον μεταφορικά ισχύει, όσο σκληρό και αν ακούγεται, αφού αυτή η Υπουργός Πολιτισμού σκοτώνει συστηματικά τις τέχνες, αφήνοντας απροστάτευτα τα θεάματα, ειδικά το θέατρο και το σινεμά.
5 σπάνιες παράμετροι, 5 προϋποθέσεις και 1 κοβιντιανή συγκυρία, συνθέτουν συνθήκες θέασης αξιομνημόνευτες.
Αν στα παραπάνω προσθέσει κανείς ότι η ταινία εκτυλίσσεται 19 χρόνια πριν, την εποχή που ξέσπασε η πρώτη μεγάλη οικονομική κρίση στη -φτωχή πλέον- λατινοαμερικάνικη χώρα, τότε τα στοιχεία ταύτισης πολλαπλασιάζονται επικίνδυνα.
Από το τρέιλερ που μου είχε στείλει η Μαρού (Maria Eugenia Rodriguez) (τι ονόματα!) αδημονούσα να έρθουν οι «Ηρωϊκοί Χαμένοι» στην Ελλάδα!
Πώς ξεκινάει; Με την αισθητική φωνή του Νταρίν να αφηγείται: «Σύμφωνα με το λεξικό, ηλίθιος είναι κάποιος χαζός, αφελής και ευκολόπιστος. Παρόλο που ξέρουμε πως ο σκληρά εργαζόμενος άνθρωπος, οι απλοί άνθρωποι -αυτοί που ακολουθούν τους κανόνες- καταλήγουν να γίνονται συνώνυμοι με την ανοησία. Όμως, κάποια μέρα η κακομεταχείριση που εμείς οι ηλίθιοι έχουμε συνηθίσει μετατρέπεται σε μια πραγματική κλωτσιά στ’ αρχίδια. Και τότε λέμε: «ΑΡΚΕΤΑ!»
Η συνέχεια επί της οθόνης....
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τέχνη κάνουμε για να αφηγηθούμε τον ανθρώπινο πόνο, όχι για να τον προκαλέσουμε
Η Κοραλί Φαρζά δεν ήταν η μόνη που αντέδρασε - Ο Στιβ ΜακΚουίν έκανε το ίδιο
Το «Ψωμί και τριαντάφυλλα» σε παραγωγή της διάσημης ηθοποιού ρίχνει φως στο φυλετικό πογκρόμ στο Αφγανιστάν
Μετά το Inside Out 2, η Pixar μας προσφέρει ένα ταξίδι στα αστέρια
Οι πρώτες αντιδράσεις για το «A Complete Unknown» - Πρεμιέρα στις 25 Δεκεμβρίου
Πρώτη του σκηνοθετική δουλειά μετά το «Star Wars: The Rise of Skywalker»
Έτοιμοι για νέα συνεργασία μετά το «Queer» ο Βρετανός σταρ και ο Ιταλός σκηνοθέτης
Για την ταινία «Hurricane»
Ο Ιταλικός Κινηματογράφος στην Ταινιοθήκη και ένα ντοκιμαντέρ αφηγηματικής αρχαιολογίας στο Ελευσίς
Οι συντελεστές της φιλόδοξης παραγωγής - Πρεμιέρα τον Ιούνιο του 2025
Σε μια θυελλώδη και αποφασιστική ερμηνεία, δεν διστάζει να τσαλακωθεί ολοκληρωτικά
Το φεστιβάλ της Αθήνας, που επιμελείται εδώ και 37 χρόνια ο κριτικός κινηματογράφου Νίνος Φένεκ Μικελίδης, συνεχίζει να αποτελεί πόλο έλξης για όλους τους κινηματογραφόφιλους
Ασπρόμαυρο δράμα που εξιστορεί μια τρυφερή ερωτική ιστορία με πολιτικό στίγμα
Ύστερα από τον θρίαμβο της «Ευτυχίας», ο σκηνοθέτης επιχειρεί ένα ακόμη τολμηρό βήμα
O Τιμ Μίλαντ αναζητά (με όχημα μια σπάνια οικονομία) όλο το πλέγμα των συναισθηματικών δοκιμασιών και της υπόγειας έντασης που «πνίγει» τον ήρωα.
Όλα όσα είπαμε με την ηθοποιό για την ταινία «Ο Νόμος του Μέρφυ», την κωμωδία και τον κινηματογράφο
Ο κορυφαίος θεσμός της έβδομης τέχνης που αγαπούν μικροί και μεγάλοι
Οι πρόβες του «A spartan dream»
Από 28 Νοεμβρίου έως 1 Δεκεμβρίου 2024, με ελεύθερη είσοδο επιστρέφει το 8ο Φεστιβάλ για την Ισότητα και στον κινηματογράφο
Στην ταινία θα εμφανιστούν επίσης οι Κόλμαν Ντομίνγκο και Έμιλι Μπλαντ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.