- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Η μεγαλύτερη ουρά που γνώρισαν φέτος οι Κάννες σχηματίστηκε χτες το απόγευμα πριν από την προβολή του Stones in Exile, του ντοκιμαντέρ του Στίβεν Κίτζακ για την δημιουργία του Exile On Main Street, ενός από τους σημαντικότερους δίσκους στην ιστορία των Rolling Stones. Ο βασικότερος λόγος για την κοσμοσυρροή ήταν φυσικά η αναμενόμενη παρουσία του Μικ Τζάγκερ, που εξακολουθεί να ξεσηκώνει τα πλήθη ακόμη και σε ένα φεστιβάλ τόσο συνηθισμένο σε σταρ όσο αυτό των Καννών.
Ανεβαίνοντας στη σκηνή του Palais Stephanie, της αίθουσας όπου προβάλλονται οι ταινίες του Δεκαπενθήμερου των Σκηνοθετών, πάντα γεμάτος ενέργεια, ντυμένος με γκρι κοστούμι και αθλητικά παπούτσια, έμοιαζε στο στοιχείο του ανάμεσα σε μια θύελλα από φλας που άναβαν ασταμάτητα. Μιλώντας γαλλικά (τουλάχιστον στην αρχή μια και συνέχισε στα αγγλικά απολογούμενος για τα γραμματικά του λάθη), αναφέρθηκε στην περίοδο που έγραφαν το Exile ως εξής: “Ήταν το 1971. Ο Νίξον ήταν στον Λευκό Οίκο. Ο πόλεμος του Βιετνάμ μαινόταν. Ο Έντι Μερξ είχε κερδίσει το Tour de France. Αλλά δεν θα δείτε τίποτα απ' αυτά στην ταινία. Δεν ξέραμε τίποτα για όλα αυτά τότε. Ήμαστε κλεισμένοι σε ένα υπόγειο στο σπίτι μας στο Βιλφράνς Σιρ Μερ και γράφαμε ένα δίσκο”
Το Stones in Exile, καταγράφει με κάθε λεπτομέρεια τη δημιουργία του, μια δουλειά που πήρε στον Στίβεν Κίτζακ σχεδόν δύο χρόνια να ολοκληρώσει, με τη συνεργασία των Στόουνς. Κι αν ο Τζάγκερ δεν είναι από τους ανθρώπους που αρέσκεται σε νοσταλγικές αναπολήσεις, όπως είπε “Αυτό το ντοκιμαντέρ ήταν τελικά μια πολύ πιο ευχάριστη εμπειρία απ' ό,τι περίμενα. Έμοιαζε λίγο με το να χαζεύεις ένα άλμπουμ με παλιές οικογενειακές φωτογραφίες”.
Όσο για τους Stones εκείνης της εποχής σε σχέση με τους σημερινούς, ο Μικ φύλαγε μια ατάκα που έκανε το κοινό της αίθουσας να ξεσπάσει σε ηχηρά γέλια: “Τότε ήμασταν νέοι, όμορφοι και ανόητοι” είπε. “Τώρα πια είμαστε μόνο ανόητοι”.
Στο τέλος της προβολής ο Τζάγκερ απάντησε σε ερωτήσεις του κοινού και μίλησε ανάμεσα σε άλλα για το πώς είναι να δουλεύεις υπό την επήρεια των ναρκωτικών: “Είναι πολύ εύκολο να κάνεις έναν δίσκο ενώ κάνεις ναρκωτικά, αλλά δεν θα έλεγα ότι είναι πολύ καλή ιδέα να καπνίζεις μαριχουάνα και να τραγουδάς”. Για την μάλλον καθυστερημένη αποδοχή του άλμπουμ από τους κριτικούς, είπε “όπως όλοι οι ακροατές έτσι και οι κριτικοί μερικές φορές χρειάζονται τον χρόνο τους για να εκτιμήσουν κάτι” ενώ για την κατάσταση της μουσικής σήμερα ξεκαθάρισε πως “κάθε φορά σε κάθε εποχή, υπάρχει πολύ καλή μουσική και υπάρχουν και πολλά σκατά”. Τέλος με αφορμή τη συμμετοχή του Ζαν Λικ Γκοντάρ στο φετινό φεστιβάλ και δεδομένου ότι το 1968 είχαν γυρίσει μαζί το ντοκιμαντέρ Sympathy for the Devil o Μικ ρωτήθηκε για τη γνώμη που έχει για το αποτέλεσμα εκείνης της συνεργασίας τους. “Η ταινία είναι εξαιρετική, αλλά κανείς ποτέ δεν κατάφερε να εξηγήσει ποιό είναι το θέμα της” είπε. “Αλλά δεν πειράζει στ' αλήθεια”...
Δες το trailer του Stones in Exile στο video που ακολουθεί
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μέρος των εσόδων της φετινής διοργάνωσης θα δοθεί σε εγχειρήματα για τη στήριξη του παλαιστινιακού λαού
«Θέλουμε να διευρύνουμε τις δημιουργικές προοπτικές του χώρου», δήλωσε η σύζυγος του ηθοποιού
Όλα όσα είπαμε με την ηθοποιό για την ταινία «Ο Νόμος του Μέρφυ», την κωμωδία και τον κινηματογράφο
Τέχνη κάνουμε για να αφηγηθούμε τον ανθρώπινο πόνο, όχι για να τον προκαλέσουμε
Η Κοραλί Φαρζά δεν ήταν η μόνη που αντέδρασε - Ο Στιβ ΜακΚουίν έκανε το ίδιο
Το «Ψωμί και τριαντάφυλλα» σε παραγωγή της διάσημης ηθοποιού ρίχνει φως στο φυλετικό πογκρόμ στο Αφγανιστάν
Μετά το Inside Out 2, η Pixar μας προσφέρει ένα ταξίδι στα αστέρια
Οι πρώτες αντιδράσεις για το «A Complete Unknown» - Πρεμιέρα στις 25 Δεκεμβρίου
Πρώτη του σκηνοθετική δουλειά μετά το «Star Wars: The Rise of Skywalker»
Έτοιμοι για νέα συνεργασία μετά το «Queer» ο Βρετανός σταρ και ο Ιταλός σκηνοθέτης
Για την ταινία «Hurricane»
Ο Ιταλικός Κινηματογράφος στην Ταινιοθήκη και ένα ντοκιμαντέρ αφηγηματικής αρχαιολογίας στο Ελευσίς
Οι συντελεστές της φιλόδοξης παραγωγής - Πρεμιέρα τον Ιούνιο του 2025
Σε μια θυελλώδη και αποφασιστική ερμηνεία, δεν διστάζει να τσαλακωθεί ολοκληρωτικά
Το φεστιβάλ της Αθήνας, που επιμελείται εδώ και 37 χρόνια ο κριτικός κινηματογράφου Νίνος Φένεκ Μικελίδης, συνεχίζει να αποτελεί πόλο έλξης για όλους τους κινηματογραφόφιλους
Ασπρόμαυρο δράμα που εξιστορεί μια τρυφερή ερωτική ιστορία με πολιτικό στίγμα
Ύστερα από τον θρίαμβο της «Ευτυχίας», ο σκηνοθέτης επιχειρεί ένα ακόμη τολμηρό βήμα
O Τιμ Μίλαντ αναζητά (με όχημα μια σπάνια οικονομία) όλο το πλέγμα των συναισθηματικών δοκιμασιών και της υπόγειας έντασης που «πνίγει» τον ήρωα.
Ο κορυφαίος θεσμός της έβδομης τέχνης που αγαπούν μικροί και μεγάλοι
Οι πρόβες του «A spartan dream»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.