Κινηματογραφος

Αγάπη είναι

Διαλύοντας και ξαναφτιάχνοντας την οικογένεια

324257-668306.jpg
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
mv5by2ezogi4ntmtnzc0zs00ztzjlthlodmtzjjmzdbmmwqymji4xkeyxkfqcgdeqxvyntc5otmwotq._v1_.jpg

Η Κλερ Μπερζέ κινείται ξανά στα εδάφη μιας αντισυμβατικής δραματικής ιστορίας, δίνοντας τον πρωταγωνιστικό ρόλο σε έναν άντρα

Μετά από το επιτυχημένο ντεμπούτο της στο «Party girl» που αφορούσε το ασυμβίβαστο πορτρέτο μιας μεσήλικης γυναίκας που δεν αποφασίζει να «νοικοκυρευτεί» παρά την απειλή του χρόνου, η Κλερ Μπερζέ κινείται ξανά στα εδάφη μιας αντισυμβατικής δραματικής ιστορίας, δίνοντας αυτή τη φορά τον πρωταγωνιστικό ρόλο σε έναν άντρα. Ο Μάριο του εξαίρετου βέλγου ηθοποιού και σκηνοθέτη Μπουλί Λανέρ, είναι ο «πατέρας-κουράγιο» που παλεύει να τα βγάλει πέρα με όλα αλλά οι καταστάσεις δείχνουν να τον ξεπερνούν. Η 14χρονη Φρίντα τον κατηγορεί πως εκείνος φταίει που έφυγε η μητέρα τους ενώ η 17χρονη Νίκι κάνει τα δικά της καμώματα κι ονειρεύεται την ανεξαρτησία της. Η κάμερα στέκει διακριτικά στις απόμερες γωνίες του στιβαρού, τρυφερού αλλά και ειλικρινούς οικογενειακού δράματος που αφορά στην πατρότητα, το τέλος του έρωτα αλλά και την αρχή του (οι κοπέλες ανακαλύπτουν τα πρώτα ερωτικά σκιρτήματα και τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό) και φυσικά την ενηλικίωση που για άλλους έρχεται πρόωρα και για κάποιους άλλους με χαρακτηριστική καθυστέρηση.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι θα δούμε στο 37ο Πανόραμα ευρωπαϊκού κινηματογράφου
Τι θα δούμε στο 37ο Πανόραμα ευρωπαϊκού κινηματογράφου

Το φεστιβάλ της Αθήνας, που επιμελείται εδώ και 37 χρόνια ο κριτικός κινηματογράφου Νίνος Φένεκ Μικελίδης, συνεχίζει να αποτελεί πόλο έλξης για όλους τους κινηματογραφόφιλους

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.