Κινηματογραφος

Έρχεται στην Αθήνα το Φεστιβάλ Κινεζικού Κινηματογράφου

Τέσσερις ταινίες με ελεύθερη είσοδο, σε συνεργασία με την Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών

62224-137655.jpg
Newsroom
4’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
s9ljnfq30uvzm3nozfe05qmpmwp.jpg

Από τις 5 έως τις 8 Μαΐου το Φεστιβάλ Κινεζικού Κινηματογράφου στην Αθήνα, με τέσσερις ταινίες και ελεύθερη είσοδο

Φεστιβάλ Κινεζικού Κινηματογράφου στην Αθήνα, από 5 έως 8 Μαΐου, διοργανώνει η Κινηματογραφική Ένωση της Κίνας (China Film Association), με σκοπό την προώθηση των πολιτιστικών ανταλλαγών μεταξύ Κίνας και Ελλάδας, τη γνωριμία του ελληνικού κοινού με τον κινεζικό κινηματογράφο και την προσέγγιση των Ελλήνων και Κινέζων κινηματογραφιστών.

Οι Έλληνες θεατές θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν στην μεγάλη οθόνη -με ελεύθερη είσοδο- τέσσερις από τις καλύτερες ταινίες του κινεζικού κινηματογράφου, παραγωγής 2018-2019. Η τελετή έναρξης του Φεστιβάλ  θα πραγματοποιηθεί στις 5 Μαΐου, ώρα 21.00, στον κινηματογράφο ΑΘΗΝΑΙΟΝ, Αίθουσα 2 (Βασιλίσσης Σοφίας 124), όπου θα προβληθεί η ταινία «Γκαντέμηδες» του Ράο Ξιαοζί. Μετά την προβολή της ταινίας  θα δοθεί η ευκαιρία στους θεατές να συζητήσουν με τον σκηνοθέτη και παραγωγό της και να μοιραστούν τις εντυπώσεις τους.

Στην εκδήλωση έχουν προσκληθεί εκπρόσωποι του κινηματογράφου και του πολιτισμού της Ελλάδας, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους Κινέζους κινηματογραφιστές, να μοιραστούν εντυπώσεις, να γνωριστούν μεταξύ τους και να δημιουργήσουν προϋποθέσεις συνεργασίας. Παράλληλα, η Κινηματογραφική Ένωση της Κίνας εξέφρασε τις ειλικρινείς ευχαριστίες της στην Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών για τη συνεργασία και στο σκηνοθέτη Αντώνη Κιούκα για την πολύτιμη βοήθεια του στην επικοινωνιακή υποστήριξη του Φεστιβάλ.

Πρόγραμμα Προβολών

Κυριακή 5 Μαΐου, 21.00

A Cool Fish – Γκαντέμηδες, 108 λεπτά | Κωμωδία | 2018

Σκηνοθέτης: Ράο Ξιαοζί, Σεναριογράφοι: Ράο Ξιαοζί, Λέι Ζιλόνγκ, Ηθοποιοί: Τσεν Τζιανμπίν / Ρεν Σουξί  / Παν Μπινλόγκ

Περίληψη: Ο πρώην μπάτσος και νυν φύλακας Μα αντιμετωπίζει την ύστατη πρόκληση όταν το αφεντικό του εξαφανίζεται μυστηριωδώς και η παράλυτη αδελφή του κάνει μια φρικτή συμφωνία με τους ένοπλους ληστές που βρίσκουν προσωρινό καταφύγιο στο διαμέρισμά της.

Για τον σκηνοθέτη Ράο Ξιαοζί: Σκηνοθέτης θεάτρου και κινηματογράφου. Εμπνευσμένος από τον Μπέκετ και τον σκηνοθέτη του κινηματογράφου του Χονγκ Κονγκ Κάι Φουνγκ, ο Ράο  δημιούργησε ένα μοναδικό είδος κωμωδίας με ασυνήθιστες, αντιφατικές, κωμικές και αλλόκοτες πτυχές. Στα έργα του ο Ράο χρησιμοποιεί κοροϊδευτικούς και κυνικούς τρόπους για να αντιμετωπίσει μερικά από τα πιο κοινά, αλλά λιγότερο ορατά φαινόμενα που δημιουργούνται από την εξέλιξη του εκσυγχρονισμού.

1.jpg

Δευτέρα 6 Μαΐου, 18.00

Ala changso - Άσπρο Πάτο, 109 λεπτά | Κωμωδία | 2018

Σκηνοθέτης: Sonthar Gyal, Σεναριογράφοι: Sonthar Gyal / Tashi Dawa, Ηθοποιοί: Yungdrung Gyal / Nyima Sungsung

Περίληψη: Η ταινία αφηγείται την ιστορία του έρωτα και της ηθικής, της πίστης και της ευθύνης. Η ηρωίδα, η οποία κρύβει την ασθένεια της και τα μυστικά ανάμεσα σε εκείνη και τον πρώην συζύγο της, αποφασίζει να πάει στη Λάσα. Κατά τη διάρκεια του μεγάλου ταξιδιού της, τα μυστικά που κρύβει μέσα της αποκαλύπτονται ένα προς ένα όπως το ξεφλούδισμα των κρεμμυδιών, τα οποία δημιουργούν μπλέξιμο και σύγχυση του έρωτα, της ηθικής, του καθήκοντος και της πίστης στην ερωτική της σχέση με τον πρώην και το δεύτερο σύζυγό της

Για τον σκηνοθέτη: Ο Σονθάρ Τζιάλ (Sonthar Gyal), γεννημένος  στην επαρχία Άμντο του Θιβέτ, είναι Θιβετιανός κινηματογραφιστής, θεατρικός συγγραφέας και σκηνοθέτης.

2.jpg

Τρίτη 7 Μαΐου, 18.00

The Island - Το Νησί,134 λεπτά | Κωμωδία, Δράμα | 2018

Σκηνοθέτης : Χουάνγκ Μπο, Σεναριογράφοι: Χουάνγκ Μπο / Σιγουέι Τσούι / Τζούνλι Γκούο, Ηθοποιοί: Χουάνγκ Μπο / Σκου Τσι / Γουάνγκ Μπαογιάνγκ

Περίληψη: Καθώς μετεωρίτες πλησιάζουν τη Γη, παντού ακούγονται οι φήμες για την Ημέρα της Κρίσης. Ο Μα Τζιν, ένας απλός υπάλληλος γραφείου χρωστάει ένα μεγάλο ποσό και είναι αναγκασμένος να εργάζεται σκληρά με τον ξάδερφό του, τον Ξινγκ. Ωστόσο, ποτέ δεν ξεχνάει το όνειρό του να αποκτήσει μια μεγάλη περιουσία. Έτσι, το λαχείο είναι η τελευταία του ελπίδα. Εν τω μεταξύ η εταιρεία, που εργάζεται ο Μα, στέλνει όλους τους υπαλλήλους της ένα ομαδικό ταξίδι με αμφίβιο λεωφορείο. Ο Μα Τζιν μαθαίνει ότι «χτύπησε» το τζακ ποτ και κέρδισε 60 εκατομμύρια. Ξετρελαμένος από τη χαρά ο Μα Τζιν πιστεύει πως επιτέλους έρχεται η ώρα του. Ωστόσο, τα τεράστια κύματα αναποδογυρίζουν τις κανονικές ζωές, και οι επιβάτες του λεωφορείου βρίσκουν τους εαυτούς τους σε ένα έρημο νησί. Καθώς χάνουν την επαφή τους με το εξωτερικό κόσμο, πιστεύουν πως επιβεβαιώνονται οι φήμες για την Ημέρα της Κρίσης. Στο νησί όλα αλλάζουν.

Για τον σκηνοθέτη: Χουάνγκ Μπο: Διάσημος Κινέζος ηθοποιός, σκηνοθέτης. Αντιπρόεδρος της Κινηματογραφικής Ένωσης της Κίνας.

3.jpg

Τετάρτη 8 Μαΐου, 18.00

White Snake - Λευκό Φίδι,99 λεπτά | Κινούμενα Σχέδια, Φαντασία, Ειδύλλιο | 2019

Σκηνοθέτης: Αμπ Γουόνγκ, Ζάο Τζι, Σεναριογράφος: Νταμάο

Περίληψη: Αυτή η ταινία βασίζεται σε έναν πολύ γνωστό κλασικό κινέζικο μύθο της αγάπης, όπου ένας δαίμονας, το λευκό φίδι, μεταμορφωμένος σε όμορφη γυναίκα ερωτεύεται έναν θνητό. Η ταινία μας διηγείται για το τι συνέβη 500 χρόνια πριν από την παραδοσιακή ιστορία. Στο τέλος της δυναστείας των Τανγκ μεγάλο χάος επικρατεί κάτω από τον ουρανό. Μια μέρα ο νεαρός κυνηγός φιδιών Ξιάν ανακαλύπτει μια μυστηριώδης κοπέλα κάτω από έναν καταρράκτη. Η Μπλάνκα έχει χάσει τη μνήμη της. Ο Ξιάν και η Μπλάνκα ξεκινούν μια περιπέτεια αναζητώντας στοιχεία για την ταυτότητά της. Αντιμετωπίζουν μεγάλους κινδύνους μαζί και ερωτεύονται. Όμως όταν ανακαλύπτουν ποια είναι στην πραγματικότητα, έρχεται η καταστροφή. Η αγάπη τους θα είναι μια δοκιμασία.

Για τους σκηνοθέτες: Ο Αμπ Γουόνγκ έχει περισσότερα από 17 χρόνια εμπειρία σε παραγωγή και διαχείριση καθοδήγησης των τρισδιάστατων κινούμενων σχεδίων. Ο Ζάο Τζι έχει σπουδάσει στο Πανεπιστήμιο Επικοινωνιών της Κίνας και στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στο Λος Άντζελες (UCLA) . Έχει εννέα χρόνια εμπειρίας στον τομέα παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών και έχει λάβει μέρος σε μοντάζ ορισμένων ταινιών στο εσωτερικό και το εξωτερικό.

4.jpg

Η Κινηματογραφική Ένωση της Κίνας

Η Κινηματογραφική ένωση της Κίνας, αγγλική συντομογραφία «CFA» (Chinese Film Association), ιδρύθηκε το 1949 και αποτελεί τη μεγαλύτερη οργάνωση της Κίνας στον τομέα του κινηματογράφου. Σήμερα η Ένωση περιλαμβάνει 31 οργανισμούς και περισσότερα από 7.000 μέλη. Τα μέλη της Ένωσης αποτελούν σκηνοθέτες, ηθοποιοί, παραγωγοί, επενδυτές, σεναριογράφοι, εικονολήπτες, καλλιτέχνες, ηχολήπτες, συνθέτες, κριτικοί κινηματογράφου, εκπαιδευτικοί, επιστημονικοί ερευνητές, των οποίων τα πολυάριθμα έργα έχουν βραβευτεί στον τομέα του κινηματογράφου τόσο στην Κίνα όσο και στο εξωτερικό. Η Ένωση συμβάλλει στην επικοινωνία και συντονισμό μεταξύ των μελών της και παρέχει επίσης υπηρεσίες για την ανάπτυξη της οργανωτικής δομής, τη διαχείριση και την προστασία των δικαιωμάτων των μελών της. Μέχρι στιγμής, η Κινηματογραφική Ένωση της Κίνας έχει δημιουργήσει επαφές με κινηματογραφικές οργανώσεις και κινηματογραφιστές από περισσότερες από 40 χώρες. Σε ετήσια βάση διοργανώνονται πολλά φεστιβάλ, συνέδρια για ειδικά θέματα και άλλες εκδηλώσεις ανταλλαγών στον τομέα του κινηματογράφου. 

Η Κινηματογραφική ένωση της Κίνας είναι ο κύριος και άμεσος διοργανωτής των κινηματογραφικών βραβείων «Χρυσός Πετεινός» και «Εκατό Άνθη». Είναι τα πιο έγκυρα και δημοφιλή βραβεία στην κινηματογραφική βιομηχανία της Κίνας. Και τα δύο βραβεία απονέμονται ετησίως. Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου «Χρυσός Πετεινός και Εκατό Άνθη», που ιδρύθηκε το 1992, έχει γίνει όχι μόνο μια επίσημη τελετή για τους Κινέζους κινηματογραφιστές, αλλά έχει κερδίσει μεγάλη δημοτικότητα μεταξύ των Κινέζων θεατών. Όντας σημαντικό κομμάτι του Φεστιβάλ Κινηματογράφου, η διεθνής προβολή ταινιών του βραβείου «Χρυσός Πετεινός» έχει γίνει μια σημαντική πλατφόρμα πολιτιστικών ανταλλαγών για τον κινηματογράφο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

H Επιστροφή
Η επιστροφή: Ο Ρέιφ Φάινς είναι ο «άλλος» Οδυσσέας

Αν και πιστό ως προς τα ομηρικά γεγονότα και τους χαρακτήρες, ο Ιταλός σκηνοθέτης επιλέγει να απαρνηθεί την επική χροιά προκειμένου να αναδυθεί ένας αντίθετος –μελαγχολικός και σαφέστατα αντιηρωικός– τόνος

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.