Κινηματογραφος

O κατακλυσμός του Αρονόφσκι

Κυκλοφόρησε το τρέιλερ του Νώε

34908-78612.JPG
Γιάννης Τσάκαλος
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
54036-109464.jpg

Στις 13 Νοεμβρίου η Paramount αποφάσισε να κάνει αντιπερισπασμό στις φήμες για μεγάλες διαφωνίες στο τελικό μοντάζ του «Νώε». Τέσσερα βίντεο των 7 δευτερολέπτων έκαστο έδιναν μια ελάχιστη εντύπωση της πολυαναμενόμενης ταινίας του βιρτουόζου Ντάρεν Αρονόφσκι και συνοδεύτηκαν με τη δημοσίευση της αφίσας. Σε πρώτο πλάνο η πλάτη του Νώε (Ράσελ Κρόου) και πάρα πολύ νερό.

Το «Νώε» έχει στοιχίσει 130 εκ. δολάρια, που ακόμα και για το Χόλιγουντ –σε περίοδο κρίσης– είναι πολλά λεφτά, για να αφήσεις το παιχνίδι αποκλειστικά στα χέρια του σκηνοθέτη/οραματιστή. Οι διαφωνίες για το τελικό κόψιμο μετά και τις αντιδράσεις στις δοκιμαστικές προβολές που ανησύχησαν το στούντιο, στοιχίζουν στο «Νώε» την κυκλοφορία του στην περίοδο των Χριστουγέννων – τι καλύτερο από ταινία με πρωταγωνιστή χαρακτήρα από την Παλαιά Διαθήκη για την αυξημένη κίνηση των γιορτών.

Τουλάχιστον μόλις κυκλοφόρησε το τρέιλερ και επειδή το μέγεθος μετράει, η κιβωτός είναι όσο μεγάλη επιβάλλει η ψηφιακή εποχή, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα κύματα.

n


Οι κακές λέξεις της Philomena στο Πανόραμα

Από το γραφείο τύπου τους Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου μαθαίνουμε ότι μία από τις ταινίες που εξασφάλισε να προβάλει είναι η «Philomena» του Στίβεν Φρίαρς. Έτσι εύκολα έρχονται οι ταινίες στην Ελλάδα, όμως στην Αμερική η «Philomena» πήγαινε για κατάταξη R (δηλαδή ακατάλληλη), όχι  ό,τι καλύτερο για κοινωνική κωμωδία.

Ο λόγος: Δύο F-Bombs (η λέξη Fucking) αρκούν για να μην μπορούν να δουν ανήλικοι το φιλμ. Ο παραγωγός Χάρβι Γοϋαινστάιν –που πάντα τινάζει την μπάνκα και πολύ συχνά παίρνει δικαιώματα ευρωπαϊκών ταινιών– εκνευρίστηκε και άρχισε την προσπάθεια να αλλάξει η κατάταξη.

Έβαλε την πρωταγωνίστρια Τζούντι Ντένς να υποδυθεί την Μ (την αρχηγό των μυστικών υπηρεσιών στα Τζέιμς Μποντ) σε βίντεο ενημέρωσης, για να φύγει το R από την ταινία και όπως φαίνεται τα κατάφερε, μιας και η ταινία μάλλον θα χαρακτηριστεί PG-13 (για θεατές από 13 ετών).

n


Gravity: Οτοστόπ με δορυφόρους και Life coaching στο διάστημα

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος ενθουσιώδης με το διάστημα –και όλα τα παρελκόμενα– που δεν περίμενε καθαρός, καλοντυμένος και με το εισιτήριο στο χέρι, το «Gravity» του Αλφόνσο Κουαρόν.

Και μετά ήρθε το ότοστοπ με δορυφόρους, life coaching στα 600 χλμ. ύψος και κατάχρηση του νόμου του Μέρφι. Η επιστροφή του Κουαρόν –μετά από χρόνια– έχει εντυπωσιακές εικόνες και σφιχτή σκηνοθεσία, αλλά οι προσδοκίες ήταν μεγαλύτερες.

Το καταπληκτικό 3D, o περφεξιονισμός στη χρήση του CGI (ψηφιακή εικόνα), η θέα της πανέμορφης Γης και η εξαιρετική ερμηνεία της Μπούλοκ δεν φθάνουν για να κάνουν μια ταινία σταθμό. Σύμφωνα με τον αστροναύτη Κρις Χαντφελντ, η ταινία είναι ρεαλιστική 100%, αλλά η Σάντρα Μπούλοκ έπρεπε να φοράει μέσα από τη στολή πάνες ενηλίκων...

Την παρομοίασαν με τη «Ζωή του Πι», αλλά ούτε μέχρι εκεί φθάνει, καθώς το φινάλε δεν εξασφαλίζει καμιά αλλαγή στην ουσία της ταινίας, που είναι κατηγορίας Woman Vs Wild Space. Πάντως οι κριτικοί (σε Ελλάδα και εξωτερικό) έδωσαν στην ταινία περισσότερα αστέρια και από νυχτερινό ουρανό στο βουνό.

n

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι θα δούμε στο 37ο Πανόραμα ευρωπαϊκού κινηματογράφου
Τι θα δούμε στο 37ο Πανόραμα ευρωπαϊκού κινηματογράφου

Το φεστιβάλ της Αθήνας, που επιμελείται εδώ και 37 χρόνια ο κριτικός κινηματογράφου Νίνος Φένεκ Μικελίδης, συνεχίζει να αποτελεί πόλο έλξης για όλους τους κινηματογραφόφιλους

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.