- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Transit
Ο Πέτζολντ, αντιλαμβανόμενος τις δυσκολίες του εγχειρήματος, επιχειρεί να προσδώσει σημάδια αμφισημίας στην αλληγορική διάσταση του δράματος, αλλά η πρόζα περισσεύσει
«Transit» σε σκηνοθεσία Κρίστιαν Πέτζολντ και πρωταγωνιστές τους: Φραντζ Ρογκόφσκι, Πόλα Μπιρ, Ματίας Μπραντ
Τα γερμανικά στρατεύματα πλησιάζουν στο Παρίσι. Ο Γκέοργκ, ένας Γερμανός πρόσφυγας, δραπετεύει στη Μασσαλία την τελευταία στιγμή και υιοθετεί την ταυτότητα ενός νεκρού συγγραφέα. Η ζωή του θα ξαναβρεθεί σε κίνδυνο, όταν ερωτεύεται μια μυστηριώδη γυναίκα.
Ο δημιουργός των εξαίρετων «Μπάρμπαρα» και «Το Ταξίδι του Φοίνικα» υπογράφει μια ταινία που χρησιμοποιεί το προσφυγικό θέμα ως όχημα για να μιλήσει για τον ολοκληρωτισμό και την ξενοφοβία. Όμως σε αντίθεση με τα προηγούμενα συναρπαστικά έργα του, η δομή του νέου του φιλμ έχει χτυπητές αδυναμίες. Δεν είναι μόνο η ασυνήθιστη –αν όχι αταίριαστη– προσπάθεια να προσδώσει στο πολυεπίπεδο ρομάντζο του πολιτικό χαρακτήρα. Η πλοκή σε αρκετά σημεία μοιάζει αφελής και παρωχημένη, καθώς το βιβλίο της Άνα Σέγκερς, που αποτελεί την κύρια έμπνευση του γερμανού σκηνοθέτη, δύσκολα μεταφέρεται στο σήμερα. Ο Πέτζολντ, αντιλαμβανόμενος τις δυσκολίες του εγχειρήματος, επιχειρεί να προσδώσει σημάδια αμφισημίας στην αλληγορική διάσταση του δράματος, αλλά η πρόζα περισσεύσει (ο στόμφος του αφηγητή που ακούμε πριν από κάθε σκηνή είναι άλλη μια λαθεμένη επιλογή) και οι χαρακτήρες παγιδεύονται σε ένα σχηματικό μοντέλο δίχως φαντασία.
INFO
- ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Κριστιάν Πέτζολντ
- ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Μαριάμ Ζαρί, Σεμπάστιαν Χουλκ, Φραντζ Ρογκόφσκι, Πόλα Μπιαρ, Γκόντχαρντ Γκιζ, Ματίας Μπραντ, Λίλιεν Μπάτμαν
- χρονολογια: 2018