Πριν ακόμη προβληθεί στο διαγωνιστικό του Φεστιβάλ, τον περασμένο Μάιο, οι Κάννες μιλούσαν ήδη για τη «Ζωή της Αντέλ»
Από την πρώτη της προβολή στις Κάννες μέχρι την έξοδό της στις αίθουσες, η «Αντέλ» έζησε και εκτός οθόνης μια εξίσου περιπετειώδη ζωή...
Πριν ακόμη προβληθεί στο διαγωνιστικό του Φεστιβάλ, τον περασμένο Μάιο, οι Κάννες μιλούσαν ήδη για τη «Ζωή της Αντέλ». Τα βασικά θέματα κουβέντας ήταν δύο: από τη μία η τουλάχιστον γενναία διάρκειά της που έφτανε τις τρεις ώρες παρά ένα λεπτό κι από την άλλη η φήμη για μερικές αληθινά έντονες ερωτικές σκηνές ανάμεσα στις πρωταγωνίστριές της Αντέλ Εξαρχόπουλος και Λεά Σεϊντού. Μετά την προβολή της, κανείς δεν ασχολιόταν πλέον με το πόσο διαρκεί, παρά μόνο με το γιατί θα πάρει τον Χρυσό Φοίνικα (για το «αν» δεν υπήρχε καμιά αμφιβολία). Α, και φυσικά για τις ερωτικές σκηνές.
Την επόμενη ώρα κιόλας, η «Ζωή της Αντέλ» είχε κερδίσει τον τίτλο της ταινίας του φεστιβάλ και η Αντέλ Εξαρχόπουλος είχε μεταμορφωθεί σε σταρ. Στην Ελλάδα, δε, λόγω της ελληνικής της ρίζας από τη μεριά της μητέρας της, έγινε μέσα σε λίγες μέρες πιο διάσημη κι από τη Βουγιουκλάκη. Στη λήξη του φεστιβάλ το φιλμ φεύγει με το μεγαλύτερο βραβείο, τον Χρυσό Φοίνικα, που για πρώτη φορά μοιράζονται τόσο ο σκηνοθέτης όσο και οι πρωταγωνίστριές του. Η χαρά τους είναι πρωτοφανής, αλλά δεν θα κρατήσει πολύ. Λίγες μέρες μόνο μετά τη λήξη του φεστιβάλ, άνθρωποι από το συνεργείο του φιλμ μιλούν για τις άσχημες συνθήκες των γυρισμάτων και τη δεσποτική συμπεριφορά του Αμπντελατίφ Κεσίς, τις αδικαιολόγητες υπερωρίες, το κακό κλίμα. Και η Ζιλί Μαρό, δημιουργός του κόμικ «Le Bleu Est Une Couleur Chaude» πάνω στο οποίο βασίστηκε η ταινία, τον κατηγορεί για ηδονοβλεπτική απεικόνιση του λεσβιακού σεξ και για αποσιώπηση της πηγής πάνω στην οποία βασίστηκε η ταινία του.
Τα παραπάνω όμως θα έμοιαζαν με θύελλα σε φλιτζάνι μπροστά στην αληθινή καταιγίδα που θα ξεσπούσε λίγο καιρό αργότερα, όταν οι δύο πρωταγωνίστριές του, μιλώντας για τα γυρίσματα, θα δήλωναν ότι η εμπειρία ήταν φρικτή, ότι ο Κεσίς τους φερόταν απάνθρωπα, ότι επέμενε σε ασταμάτητες επαναλήψεις, ότι τις εκμεταλλεύτηκε στις ερωτικές σκηνές. Ο σκηνοθέτης απάντησε επιτιθέμενος κυρίως στη Λεά Σεϊντού, λέγοντας ανάμεσα σε άλλα ότι οι εργάτες υποφέρουν κι όχι οι σταρ του σινεμά, και οι καβγάδες συνεχίζονται. Η Αντέλ και η Λεά χαμηλώνουν τους τόνους, αλλά όχι ο Κεσίς, που δηλώνει ότι αν ήταν στο χέρι του η ταινία δεν θα έβγαινε στις αίθουσες και συνεχίζει με επιστολές όπου κατηγορεί όλους όσους «πλήγωσαν» την ταινία του.
Το τοπίο ησυχάζει μόνο όταν η «Ζωή της Αντέλ» βγαίνει επιτέλους στις γαλλικές αίθουσες πριν λίγες μόλις μέρες, γνωρίζοντας τεράστια επιτυχία. Κι από σήμερα, μπορείτε πλέον να τη δείτε κι εσείς, για να ξεχάσετε όλα τα παραπάνω και να απολαύσετε μια ταινία που δεν είναι τίποτα λιγότερο από μεγαλειώδης.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Θέλουμε να διευρύνουμε τις δημιουργικές προοπτικές του χώρου», δήλωσε η σύζυγος του ηθοποιού
Όλα όσα είπαμε με την ηθοποιό για την ταινία «Ο Νόμος του Μέρφυ», την κωμωδία και τον κινηματογράφο
Τέχνη κάνουμε για να αφηγηθούμε τον ανθρώπινο πόνο, όχι για να τον προκαλέσουμε
Η Κοραλί Φαρζά δεν ήταν η μόνη που αντέδρασε - Ο Στιβ ΜακΚουίν έκανε το ίδιο
Το «Ψωμί και τριαντάφυλλα» σε παραγωγή της διάσημης ηθοποιού ρίχνει φως στο φυλετικό πογκρόμ στο Αφγανιστάν
Μετά το Inside Out 2, η Pixar μας προσφέρει ένα ταξίδι στα αστέρια
Οι πρώτες αντιδράσεις για το «A Complete Unknown» - Πρεμιέρα στις 25 Δεκεμβρίου
Πρώτη του σκηνοθετική δουλειά μετά το «Star Wars: The Rise of Skywalker»
Έτοιμοι για νέα συνεργασία μετά το «Queer» ο Βρετανός σταρ και ο Ιταλός σκηνοθέτης
Για την ταινία «Hurricane»
Ο Ιταλικός Κινηματογράφος στην Ταινιοθήκη και ένα ντοκιμαντέρ αφηγηματικής αρχαιολογίας στο Ελευσίς
Οι συντελεστές της φιλόδοξης παραγωγής - Πρεμιέρα τον Ιούνιο του 2025
Σε μια θυελλώδη και αποφασιστική ερμηνεία, δεν διστάζει να τσαλακωθεί ολοκληρωτικά
Το φεστιβάλ της Αθήνας, που επιμελείται εδώ και 37 χρόνια ο κριτικός κινηματογράφου Νίνος Φένεκ Μικελίδης, συνεχίζει να αποτελεί πόλο έλξης για όλους τους κινηματογραφόφιλους
Ασπρόμαυρο δράμα που εξιστορεί μια τρυφερή ερωτική ιστορία με πολιτικό στίγμα
Ύστερα από τον θρίαμβο της «Ευτυχίας», ο σκηνοθέτης επιχειρεί ένα ακόμη τολμηρό βήμα
O Τιμ Μίλαντ αναζητά (με όχημα μια σπάνια οικονομία) όλο το πλέγμα των συναισθηματικών δοκιμασιών και της υπόγειας έντασης που «πνίγει» τον ήρωα.
Ο κορυφαίος θεσμός της έβδομης τέχνης που αγαπούν μικροί και μεγάλοι
Οι πρόβες του «A spartan dream»
Από 28 Νοεμβρίου έως 1 Δεκεμβρίου 2024, με ελεύθερη είσοδο επιστρέφει το 8ο Φεστιβάλ για την Ισότητα και στον κινηματογράφο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.