Κινηματογραφος

Η λιακάδα μέσα μου

Αναζητώντας λίγο φως

324257-668306.jpg
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
ΤΕΥΧΟΣ 629
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
374923-773882.jpg

Όλο το φιλμ είναι χτισμένο γύρω από το πείσμα της Ιζαμπέλ να τα καταφέρει. Οι ελπίδες της δεν πτοούνται ακόμη κι όταν η απογοήτευση διαδέχεται ένα καλό, ευκαιριακό σεξ ή όταν οι ατυχίες συνεχίζονται. Το σινεμά της Ντενί τελευταία βρίσκει την αναγνώριση που του αξίζει. Όμως η «Λιακάδα», παρότι έρχεται και με βραβείο από τις Κάννες (Δεκαπενθήμερο Σκηνοθετών), δεν είναι μια καλή ταινία. Διαθέτει μια ειλικρίνεια και μια συνέπεια στην κεντρική της ιδέα γύρω από τη μοναξιά της σύγχρονης γυναίκας που βάλλεται από το χρόνο, αλλά η αφήγησή της έχει χτυπητές αδυναμίες. Κοινοτυπίες, καταστάσεις αφελείς, διάλογοι εξοντωτικοί (με αποκορύφωμα το άστοχο φινάλε και το διάλογο μεταξύ Ντεπαρντιέ - Μπινός που μας έστειλε αδιάβαστους), χαρακτήρες ενοχλητικοί, ξεσπάσματα όπως αυτό της ηρωίδας στο δάσος με την παρέα των καλλιτεχνών που δεν πείθουν. Ακόμη κι η Μπινός, που το παλεύει προσπαθώντας να φτιάξει ένα ρόλο της προκοπής μετά από αρκετό καιρό, καταλήγει θλιβερή σκιά του εαυτού της, αν όχι καρικατούρα της κινηματογραφικά μοιραίας γυναίκας που έχει υποδυθεί εύστοχα στο παρελθόν. Κρίμα και για τις δύο.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο τελευταίος ταξιτζής: Ο Αθηναίος Τράβις του Στέργιου Πάσχου
Ο τελευταίος ταξιτζής: Ο Αθηναίος Τράβις του Στέργιου Πάσχου

Ένα αστικό θρίλερ με νουάρ αποχρώσεις που κατά διαστήματα μετατρέπεται σε ένα ερωτικό ψυχολογικό δράμα με απρόσμενη εξέλιξη, αλλά και μια κραυγή αγωνίας για την ανάγκη ουσιαστικής επαφής

Μικρά πρόστυχα γράμματα από την Ολίβια Κόλμαν και την Τζέσι Μπάκλεϊ
Μικρά πρόστυχα γράμματα από την Ολίβια Κόλμαν και την Τζέσι Μπάκλεϊ

Ένα πραγματικό συμβάν που συνέβη στην Αγγλία του 1920 δίνει την έμπνευση στην Τέα Σάροκ προκειμένου να φτιάξει μια ωρολογιακής ακρίβειας μαύρη κωμωδία εποχής

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.