- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Κατά τη διάρκεια του αμερικανικού εμφύλιου, ένας πληγωμένος στρατιώτης των Βορείων βρίσκει καταφύγιο σε ένα σχολείο θηλέων οικότροφων στη Βιρτζίνια. Η αντρική παρουσία προκαλεί αναστάτωση στο γυναικείο μικρόκοσμο, με το σεξουαλικό στοιχείο να αποτελεί την αιχμή του δόρατος.
Το ριμέικ του «Καταζητούμενου» (1972) του Ντον Σίγκελ με τον Κλιντ Ίστγουντ στον πρωταγωνιστικό ρόλο δίνει την ευκαιρία στη Σοφία Κόπολα να κερδίσει το βραβείο σκηνοθεσίας στις Κάννες χάρη στην ατμοσφαιρική και ενίοτε λυρική ματιά της αλλά όχι και την καινοτόμα ή ριζοσπαστική άποψή της γύρω από το στόρι. Από τη θυγατέρα του Κόπολα περιμέναμε να δούμε μια άλλη ανάγνωση του Αμερικανικού Εμφύλιου Πολέμου και κυρίως μια ισχυρή δήλωση γύρω από τη θέση της γυναίκας κατά την περίοδο αυτή. Δυστυχώς μάς διαψεύδει αφομοιώνοντας μια βαρετή και ανούσια οπτική που θυμίζει ριμέικ των δικών της «Αυτόχειρων παρθένων» με μια γερή δόση ναφθαλίνης, ενώ και η άστοχη ερμηνεία του Φάρελ είναι βγαλμένη θαρρείς από άλλες ταινίες καθώς μας θύμισε κάπως την ιλαροτραγική ερμηνεία του στον «Αστακό»!