- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Το Γούντστοκ του Αγνκ Λι
Από τους πιο διακριτικούς masters του σύγχρονου σινεμά και ίσως ο μοναδικός που κατορθώνει να ακροπατά ανάμεσα στην Aνατολή και τη Δύση, στο Χόλιγουντ και το ανεξάρτητο σινεμά αφήνοντας πάντα το δικό του στίγμα. Με την καινούργια του ταινία «Έτσι πήραμε το Γούντστοκ» επιστρέφει στις μέρες των λουλουδιών του 1969 αλλά και στην κωμωδία.
Τι ήταν αυτό που σας έλκυσε στο αυτοβιογραφικό βιβλίο του Έλιοτ Τίμπερ;
Ήθελα να κάνω μια ζεστή κωμωδία, που να είναι διασκεδαστική και να σημαίνει κάτι.
Περισσότερο από καθαρόαιμη κωμωδία το φιλμ είναι μάλλον η ιστορία μιας οικογένειας...
Όχι δεν είναι κωμωδία ούτε dramedy (αν και σιχαίνομαι τη λέξη). Μιλά για την απεξάρτηση ενός νεαρού άντρα από την οικογένειά του, για τον ενθουσιασμό αλλά και τη θλίψη που φέρνει μια τέτοια στιγμή. Πιστεύω πως είναι ευχάριστη, έχει ειρωνεία, αστεία στοιχεία και χιούμορ. Όλα αυτά είναι αληθινά, ανθρώπινα συναισθήματα και αυτά είναι που αναζητώ πάντα.
Σκεπτόμενοι το Γούντστοκ, ο νους μας πάει στους χίπηδες. Πολλοί όμως ήταν συνηθισμένα παιδιά, έτσι;
Η πλειοψηφία. Παιδιά που ήθελαν να γίνουν χίπηδες. Ήθελαν να πάνε στο Γούντστοκ. Ήθελαν τρεις μέρες ειρήνης και μουσικής. Ήθελαν να ξεφύγουν απ’ τους γονείς τους. Αυτή ήταν η μαγκιά τότε. Οι χίπηδες, στην πραγματικότητα, ήταν μία πολύ μικρή μειονότητα στην κοινωνία. Πιστεύω πως τα Μέσα της επικρατούσας τάξης το αντιμετώπισαν πολύ ελαφρά. Τους αποκάλεσαν χίπηδες. Στην πραγματικότητα τους μείωναν. Λες και ήταν άχρηστοι, ξεπεσμένοι, υπερβολικά κακομαθημένοι.
Τι έκανε ο νεαρός Ανγκ Λι το 1969; Είχατε αφήσει μακριά μαλλιά;
Όχι. Είχα ξυρισμένο κεφάλι, όπως όλα τα παιδιά του γυμνασίου. Μελετάγαμε όλη την ημέρα και ετοιμαζόμασταν για τις εξετάσεις του λυκείου. Θα ήμουν τυχερός αν πήγαινα ένα σινεμά το σαββατοκύριακο! Δεν είχα καμία σχέση με όλα αυτά, αλλά η αίσθηση ότι ο κόσμος αλλάζει βρισκόταν στην ατμόσφαιρα.
Σε τι αντιδράσεις ελπίζετε από τους ανθρώπους που θα δουν το φιλμ;
Ελπίζω να απολαύσουν την ταινία, να κατανοήσουν την εποχή. Σε κάποιες άλλες ταινίες, σαν το «Προσοχή: πόθος», αν βγει κάποιος από το σινεμά και μου πει πως το απόλαυσε, ίσως να προσβληθώ. Αυτή η ταινία όμως διαφέρει...
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη του σκηνοθετική δουλειά μετά το «Star Wars: The Rise of Skywalker»
Έτοιμοι για νέα συνεργασία μετά το «Queer» ο Βρετανός σταρ και ο Ιταλός σκηνοθέτης
Για την ταινία «Hurricane»
Ο Ιταλικός Κινηματογράφος στην Ταινιοθήκη και ένα ντοκιμαντέρ αφηγηματικής αρχαιολογίας στο Ελευσίς
Οι συντελεστές της φιλόδοξης παραγωγής - Πρεμιέρα τον Ιούνιο του 2025
Σε μια θυελλώδη και αποφασιστική ερμηνεία, δεν διστάζει να τσαλακωθεί ολοκληρωτικά
Το φεστιβάλ της Αθήνας, που επιμελείται εδώ και 37 χρόνια ο κριτικός κινηματογράφου Νίνος Φένεκ Μικελίδης, συνεχίζει να αποτελεί πόλο έλξης για όλους τους κινηματογραφόφιλους
Ασπρόμαυρο δράμα που εξιστορεί μια τρυφερή ερωτική ιστορία με πολιτικό στίγμα
Ύστερα από τον θρίαμβο της «Ευτυχίας», ο σκηνοθέτης επιχειρεί ένα ακόμη τολμηρό βήμα
O Τιμ Μίλαντ αναζητά (με όχημα μια σπάνια οικονομία) όλο το πλέγμα των συναισθηματικών δοκιμασιών και της υπόγειας έντασης που «πνίγει» τον ήρωα.
Όλα όσα είπαμε με την ηθοποιό για την ταινία «Ο Νόμος του Μέρφυ», την κωμωδία και τον κινηματογράφο
Ο κορυφαίος θεσμός της έβδομης τέχνης που αγαπούν μικροί και μεγάλοι
Οι πρόβες του «A spartan dream»
Από 28 Νοεμβρίου έως 1 Δεκεμβρίου 2024, με ελεύθερη είσοδο επιστρέφει το 8ο Φεστιβάλ για την Ισότητα και στον κινηματογράφο
Στην ταινία θα εμφανιστούν επίσης οι Κόλμαν Ντομίνγκο και Έμιλι Μπλαντ
Με επίκεντρο την αστυνομία του Λος Άντζελες - Οι πρώτες πληροφορίες
Η έβδομη τέχνη μπορεί να αποτυπώσει ακόμη και τα πιο σύνθετα ζητήματα
Σημαντική διάκριση για τους πρωταγωνιστές του πολυαναμενόμενου «The Brutalist»
«Είναι δύσκολο να ζεις με εμφύσημα. Δυσκολεύομαι ακόμα και να πάω από τη μία άκρη του δωματίου στην άλλη. Είναι λες και περπατάς με μια πλαστική σακούλα γύρω από το κεφάλι σου»
Παίρνει τη σκυτάλη από τη δίχρονη παρουσία του Τζίμι Κίμελ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.