Εξαμελής ομάδα διαστημικού σταθμού αναζητά σημάδια ζωής στον πλανήτη Άρη με απώτερο σκοπό να γίνει το πρώτο βήμα της «μετανάστευσης» του ανθρώπου στο διάστημα. Ο ενθουσιασμός τους είναι δύσκολο να περιγραφεί όταν ανακαλύπτουν την πρώτη απόδειξη ύπαρξης ζωής έξω από τη Γη. Η αποστολή τους έχει μόλις στεφθεί με επιτυχία αλλά δεν είναι και τόσο βέβαιο ότι θα προλάβουν να χαρούν το success story τους, αφού ο άγνωστος ζωντανός οργανισμός που ανακάλυψαν αναπτύσσεται ταχύτατα και επιπλέον έχει IQ αρκετά υψηλότερης βαθμίδας σε σχέση με τα γήινα στάνταρ. Επιπλέον όταν έντρομοι ανακαλύπτουν πως ο «ξένος» υπήρξε η αιτία αφανισμού κάθε ζωντανού οργανισμού στον πλανήτη του, πασχίζουν να βρουν τρόπο να τον ξεφορτωθούν ώστε να μη θέσουν σε κίνδυνο ούτε τις ζωές τους ούτε την ανθρωπότητα, καθώς το σκάφος τους έχει ξεκινήσει ήδη την πορεία επιστροφής προς τη Γη... Το διάστημα είναι το κατεξοχήν ιδανικό σκηνικό τρόμου. Εκεί που το σκοτάδι και η σιωπή είναι η κατάλληλη ατμόσφαιρα για να συναντηθεί ο άνθρωπος με το άγνωστο και να χωνευτεί αμάσητη κάθε ευκαιρία για να οργιάσει η φαντασία σεναριογράφων και θεατών. Αν και το «Life» δεν πρωτοτυπεί (είπαμε, τα δάνεια από το «Άλιεν» βγάζουν μάτι), πετυχαίνει να παίρνει καλούς βαθμούς σε ό,τι το αφορά και σχετίζεται με το τρίπτυχο «θέαμα, τρόμος, σασπένς». Κλειστοφοβία, αίσθηση αποπνικτική και εφήμερης ασφάλειας –ακόμη κι όταν η ομάδα γλεντά τα γεννητούρια του παιδιού ενός εξ αυτών υποψιάζεσαι ότι κάτι κακό θα συμβεί– αλλά και υποδειγματική ενορχήστρωση από πλευράς Εσπινόζα των κλισέ του «διαστημικού τρόμου» σε κάθε σκηνή που στοχεύει στο... τσίτωμα του θεατή. Ο ορισμός δηλαδή του ψυχαγωγικού σινεμά που επιπροσθέτως έχει και κάτι να πει (μια παραβολή για την «αληθινή» ζωή που φτιάχνουμε γύρω μας, θεωρώντας ότι ο κίνδυνος και το κακό ίσως να μη μας αγγίζουν μέσα στο προστατευμένο περιβάλλον που ζούμε) από ένα σκηνοθέτη που ξέρει τα κατατόπια του θρίλερ, όπως μας έχει αποδείξει και με τις προηγούμενες δουλειές του «Το κρησφύγετο» (πάλι με πρωταγωνιστή τον Ρέινολντς) και το «Child 44» με τους Τομ Χάρντι, Γκάρι Όλντμαν.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Θέλουμε να διευρύνουμε τις δημιουργικές προοπτικές του χώρου», δήλωσε η σύζυγος του ηθοποιού
Όλα όσα είπαμε με την ηθοποιό για την ταινία «Ο Νόμος του Μέρφυ», την κωμωδία και τον κινηματογράφο
Τέχνη κάνουμε για να αφηγηθούμε τον ανθρώπινο πόνο, όχι για να τον προκαλέσουμε
Η Κοραλί Φαρζά δεν ήταν η μόνη που αντέδρασε - Ο Στιβ ΜακΚουίν έκανε το ίδιο
Το «Ψωμί και τριαντάφυλλα» σε παραγωγή της διάσημης ηθοποιού ρίχνει φως στο φυλετικό πογκρόμ στο Αφγανιστάν
Μετά το Inside Out 2, η Pixar μας προσφέρει ένα ταξίδι στα αστέρια
Οι πρώτες αντιδράσεις για το «A Complete Unknown» - Πρεμιέρα στις 25 Δεκεμβρίου
Πρώτη του σκηνοθετική δουλειά μετά το «Star Wars: The Rise of Skywalker»
Έτοιμοι για νέα συνεργασία μετά το «Queer» ο Βρετανός σταρ και ο Ιταλός σκηνοθέτης
Για την ταινία «Hurricane»
Ο Ιταλικός Κινηματογράφος στην Ταινιοθήκη και ένα ντοκιμαντέρ αφηγηματικής αρχαιολογίας στο Ελευσίς
Οι συντελεστές της φιλόδοξης παραγωγής - Πρεμιέρα τον Ιούνιο του 2025
Σε μια θυελλώδη και αποφασιστική ερμηνεία, δεν διστάζει να τσαλακωθεί ολοκληρωτικά
Το φεστιβάλ της Αθήνας, που επιμελείται εδώ και 37 χρόνια ο κριτικός κινηματογράφου Νίνος Φένεκ Μικελίδης, συνεχίζει να αποτελεί πόλο έλξης για όλους τους κινηματογραφόφιλους
Ασπρόμαυρο δράμα που εξιστορεί μια τρυφερή ερωτική ιστορία με πολιτικό στίγμα
Ύστερα από τον θρίαμβο της «Ευτυχίας», ο σκηνοθέτης επιχειρεί ένα ακόμη τολμηρό βήμα
O Τιμ Μίλαντ αναζητά (με όχημα μια σπάνια οικονομία) όλο το πλέγμα των συναισθηματικών δοκιμασιών και της υπόγειας έντασης που «πνίγει» τον ήρωα.
Ο κορυφαίος θεσμός της έβδομης τέχνης που αγαπούν μικροί και μεγάλοι
Οι πρόβες του «A spartan dream»
Από 28 Νοεμβρίου έως 1 Δεκεμβρίου 2024, με ελεύθερη είσοδο επιστρέφει το 8ο Φεστιβάλ για την Ισότητα και στον κινηματογράφο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.