- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η συγκινητική ταινία του Γκαρθ Ντέιβις (έχει κάνει το τηλεοπτικό «Top of the lake») προέρχεται από μια αληθινή ιστορία που συνέβη στην Ινδία. Το στόρι της υιοθεσίας και της ανάγκης του ήρωα να βρει 25 χρόνια μετά από το χωρισμό τη μητέρα και τον αδελφό του, χρησιμεύει στο σκηνοθέτη να φτιάξει μια ταινία με εσωτερικές συγκρούσεις και συναισθηματική ένταση. Χωρίς να είναι καμιά σπουδαία δημιουργία, το «Leon» καταφέρνει να κεντρίσει το ενδιαφέρον του θεατή χάρη στις λεπτομέρειες της πλοκής και τις θετικές παρουσίες των πρωταγωνιστών του. Ειδικά ο Ντεβ Πατέλ του «Slumdog millionaire», που έχει το βαρύτερο φορτίο, προσδίδει στο χαρακτήρα του όχι απλώς την αναγκαία ανθρωπιά αλλά και το υπαρξιακό χάσιμο ενός ανθρώπου κυριολεκτικά μοιρασμένου σε δύο κόσμους. Το εσωτερικό παίξιμο του ινδού ηθοποιού ταιριάζει γάντι στο ρόλο του εύθραυστου αλλά αποφασισμένου Σαρού και είναι εκείνος που ανοίγει το δρόμο για να σταθούν ικανοποιητικά δίπλα του οι Νικόλ Κίντμαν και Ρούνι Μάρα. Ειδικά η Κίντμαν στο ρόλο της αυστραλής μητέρας του Σαρού έχει τις δυνατές στιγμές της (οι κορυφαίες του φιλμ είναι οι δικές τους) και πετυχαίνει να «ανοίξει» το διάλογο και σε άλλα ζητήματα, όπως τις πολιτισμικές διαφορές, την έννοια της οικογένειας, την υιοθεσία μεταξύ ατόμων διαφορετικού χρώματος και τη σχέση του ανθρώπου με το θείο. Ακόμη κι αν σε κάποια ζητήματα υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις –η κλιμάκωση της ιστορίας οδηγεί αναπόφευκτα σε ένα μελό φινάλε που δεν μπορείς να συγκρατήσεις τα δάκρυα–, το «Leon» διαθέτει τη φυσικότητα, το λυρικό στοιχείο και τον ανθρωπισμό που χρειάζεται μια ταινία αυτού του είδους. Μια ταινία που μιλάει για την απώλεια και τους δαίμονες της ψυχής που δεν ησυχάζουν ποτέ παρά μόνο αν κλείσει ο κύκλος της υπαρξιακής αναζήτησης.