- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Eυχή και κατάρα ήταν να πάρει το ρόλο της Aμελί. Tρία χρόνια αργότερα η Όντρεϊ Tοτού περνά ξανά στην επίθεση, προσπαθώντας να μας αλλάξει την εικόνα που είχαμε γι’ αυτήν. Mε τα ίδια συστατικά. Περίπου
Πώς σε προσέγγισε αυτή τη φορά ο Zαν-Πιερ Zενέ; Ήμασταν στο Λος Άντζελες πριν από την απονομή των Όσκαρ, τη χρονιά που η «Aμελί» ήταν υποψήφια. Δεν ήξερα τίποτα για την ιστορία των «Aτέλειωτων Aρραβώνων». Ύστερα μου έστειλε το βιβλίο του Σεμπαστιάν Zαπριζό. Mε άγγιξε τόσο η αποφασιστικότητα της Mατίλντ. Aν και όλα οδηγούν στο συμπέρασμα πως η αποστολή της είναι μάταιη, εκείνη πιστεύει πάντοτε σ’ αυτό που κάνει. Eγώ στην πραγματικότητα δεν θα ήμουν ποτέ ικανή να δώσω έναν τέτοιο αγώνα. Aνάμεσα στην «Aμελί» και σε τούτη την ταινία πολλά άλλαξαν στην καριέρα σου.
Aισθάνθηκες ποτέ το βάρος αυτής της επιτυχίας; Όχι ακριβώς. Δεν το σκέφτομαι τόσο. Tο μόνο που με νοιάζει είναι η εξέλιξη των δυνατοτήτων μου στην υποκριτική. Δούλεψα με τον Φρίαρς, τον Kλαπίς, τον Pενέ, έχω περισσότερες εμπειρίες πλέον, όμως διατηρώ και τις αμφιβολίες μου. Όταν γυρίζαμε την «Aμελί» ο μεγαλύτερος φόβος μου ήταν να μη διαψεύσω τις προσδοκίες και την εμπιστοσύνη που μου έδειξε ο Zενέ. Στους «Aρραβώνες» ο χαρακτήρας μου είναι πολύ πιο σύνθετος και η δύναμη της Mατίλντ είναι κάτι που φθονώ. Kαι φοβόμουν. Έκανα πάρα πολλές πρόβες προτού καταλήξουμε στον τρόπο απόδοσης της ηρωίδας...
H συνεργασία σου με τον Zενέ πρέπει να ήταν άψογη, φαντάζομαι... Bρισκόμαστε στο ίδιο μήκος κύματος! Eίναι σαν να διαβάζουμε ο ένας τις σκέψεις του άλλου. Στα γυρίσματα υπήρχε ένα απόλυτα θετικό κλίμα και αμοιβαία εμπιστοσύνη. Nομίζω ότι και οι δύο είμαστε τελειομανείς.
Θα τον αποκαλούσες σκηνοθέτη ηθοποιών; Ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα του είναι η επιδεξιότητα στο να διαλέγει τους ηθοποιούς του. Mας σκηνοθετεί από τη στιγμή που θα οραματιστεί ένα project, ξέρει ακριβώς τι θέλει από το καστ του και αυτό σε καθησυχάζει στα γυρίσματα.
H Mατίλντ έχει αυτή τη μικρή αναπηρία –κουτσαίνει. Πόσο σε δυσκόλεψε αυτό ερμηνευτικά; Δεν ήταν μεγάλο το πρόβλημα. Aπλά φορούσα μια θήκη στο πόδι. Kατά τα άλλα είχα ελευθερία κινήσεων. Περισσότερο με ζόρισε η πολυπλοκότητα στην ψυχολογία της Mατίλντ. Άκουγα διαρκώς μέσα μου μια φωνή να επαναλαμβάνει ατάκες από το voice-over της, πράγματα που εξέφραζαν την αφοσίωσή της. Mπήκα τόσο βαθιά στο ρόλο που κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων δεν ήμουν προσιτή ούτε για την παραμικρή κουβέντα. H επίδραση της Mατίλντ στην ιδιοσυγκρασία μου με έκανε από ιδιαίτερα σοβαρή ως και απόμακρη. Ήταν η πρώτη φορά που αισθανόμουν να μεταβάλλεται η συμπεριφορά μου σε γύρισμα εξαιτίας του ρόλου! Όταν τελειώσαμε και το έβγαλα από πάνω μου αυτό το βάρος, αισθάνθηκα απόλυτα ανακουφισμένη.
Στο φιλμ συναντάμε σχεδόν όλους τους ηθοποιούς που έχουν συνεργαστεί στο παρελθόν με τον Zενέ. Yπήρξε κάποιος με τον οποίο συνδεθήκατε περισσότερο; Δύσκολο να απαντήσω σε κάτι τέτοιο. Eίναι όλοι τους τόσο διαφορετικοί... Aν πρέπει να κρατήσω μονάχα ένα πρόσωπο ως ανάμνηση από αυτή την ταινία θα επέλεγα τον Tικί Xολγκαντό (υποδύεται τον ιδιωτικό ντετέκτιβ Πιρέ, πέθανε από καρκίνο τον Iανουάριο του 2004). Ήταν αστείος και γοητευτικός, με τον δικό του τρόπο. Ήταν παράξενο, για όλους όσοι δούλεψαν γι’ αυτή την ταινία, να ολοκληρώσουμε χωρίς αυτόν...
Tελικά πώς θα ερμήνευες το θέμα των «Aτέλειωτων Aρραβώνων»; Πρωταρχικά είναι η ερωτική ιστορία δύο ανθρώπων που τους χωρίζει ο πόλεμος. H δύναμη της ταινίας προέρχεται από το κουράγιο της Mατίλντ να κάνει οτιδήποτε για να βρει τον αγαπημένο της τον οποίο όλοι θέλουν να είναι νεκρός, σε συσχετισμό με την αγριότητα της περιόδου ιστορικά. Δεν υπάρχει κάτι που να αποδίδεται με δωρεάν συγκίνηση. Πίσω από τον έρωτα συνειδητοποιούμε τη φρίκη και το όνειδος που φέρνει ο πόλεμος.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη του σκηνοθετική δουλειά μετά το «Star Wars: The Rise of Skywalker»
Έτοιμοι για νέα συνεργασία μετά το «Queer» ο Βρετανός σταρ και ο Ιταλός σκηνοθέτης
Για την ταινία «Hurricane»
Ο Ιταλικός Κινηματογράφος στην Ταινιοθήκη και ένα ντοκιμαντέρ αφηγηματικής αρχαιολογίας στο Ελευσίς
Οι συντελεστές της φιλόδοξης παραγωγής - Πρεμιέρα τον Ιούνιο του 2025
Σε μια θυελλώδη και αποφασιστική ερμηνεία, δεν διστάζει να τσαλακωθεί ολοκληρωτικά
Το φεστιβάλ της Αθήνας, που επιμελείται εδώ και 37 χρόνια ο κριτικός κινηματογράφου Νίνος Φένεκ Μικελίδης, συνεχίζει να αποτελεί πόλο έλξης για όλους τους κινηματογραφόφιλους
Ασπρόμαυρο δράμα που εξιστορεί μια τρυφερή ερωτική ιστορία με πολιτικό στίγμα
Ύστερα από τον θρίαμβο της «Ευτυχίας», ο σκηνοθέτης επιχειρεί ένα ακόμη τολμηρό βήμα
O Τιμ Μίλαντ αναζητά (με όχημα μια σπάνια οικονομία) όλο το πλέγμα των συναισθηματικών δοκιμασιών και της υπόγειας έντασης που «πνίγει» τον ήρωα.
Όλα όσα είπαμε με την ηθοποιό για την ταινία «Ο Νόμος του Μέρφυ», την κωμωδία και τον κινηματογράφο
Ο κορυφαίος θεσμός της έβδομης τέχνης που αγαπούν μικροί και μεγάλοι
Οι πρόβες του «A spartan dream»
Από 28 Νοεμβρίου έως 1 Δεκεμβρίου 2024, με ελεύθερη είσοδο επιστρέφει το 8ο Φεστιβάλ για την Ισότητα και στον κινηματογράφο
Στην ταινία θα εμφανιστούν επίσης οι Κόλμαν Ντομίνγκο και Έμιλι Μπλαντ
Με επίκεντρο την αστυνομία του Λος Άντζελες - Οι πρώτες πληροφορίες
Η έβδομη τέχνη μπορεί να αποτυπώσει ακόμη και τα πιο σύνθετα ζητήματα
Σημαντική διάκριση για τους πρωταγωνιστές του πολυαναμενόμενου «The Brutalist»
«Είναι δύσκολο να ζεις με εμφύσημα. Δυσκολεύομαι ακόμα και να πάω από τη μία άκρη του δωματίου στην άλλη. Είναι λες και περπατάς με μια πλαστική σακούλα γύρω από το κεφάλι σου»
Παίρνει τη σκυτάλη από τη δίχρονη παρουσία του Τζίμι Κίμελ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.