- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Την αναλυτική λίστα με τα βραβεία τη διαβάζετε εδώ. Ο Κιμ Κι Ντουκ υπήρξε ο θριαμβευτής του 69ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας φεύγοντας με το «Χρυσό Λιοντάρι» στις αποσκευές του για την ‘Pieta’, μια τουλάχιστον περίεργη ερωτική ιστορία με βαθιές χριστιανικές αναφορές.
Όμως λίγες ώρες αφ’ ότου ο Νοτιοκορεάτης πόζαρε με το βραβείο μπροστά φλας, ένα δημοσίευμα του Hollywood Reporter έφτιαξε το σκάνδαλο που πάντα καρικεύει ένα κινηματογραφικό φεστιβάλ. Η εισαγωγική πρόταση του άρθρου είναι: «Φαίνεται ότι στην κριτική επιτροπή του Φεστιβάλ της Βενετίας άρεσε παρα πολύ το The Master…Όπου The Master, βάλε τη νέα ταινία του Πολ Τόμας Άντερσον που απέσπασε εξαιρετικές κριτικές στη Μόστρα και κέρδισε βραβείο σκηνοθεσίας και α’ ανδρικού ρόλου (το μοιράστηκαν Χόακιν Φίνιξ και Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν) διαπραγματευόμενη τη ζωή του ιδρυτή της εκκλησίας της Σαϊεντολογίας.
Και πού το πήγε ο Hollywood Reporter; Υποστήριξε, επικαλούμενος πηγές μέσα στην επιτροπή, ότι τα μέλη της πιέστηκαν να διαλέξουν την ‘Pieta’ υποκύπτοντας στους νέους κανόνες του Φεστιβάλ που απαγορεύουν σε μια ταινία να κερδίσει περισσότερα από δύο μεγάλα βραβεία. Τους το υπενθύμισαν οι ιθύνοντες του φεστιβάλ και τους ζήτησαν να αποφασίσουν ποιο από τα τρία βραβεία δε θα κατέληγε στο The Master. Πάντα σύμφωνα με τον Hollywood Reporter ακολούθησε μια πολύ έντονη διαβούλευση της επιτροπής και το «Χρυσό Λιοντάρι» απέκτησε τελικά νοτιοκορεάτικη σφραγίδα.
Όπως ήταν φυσικό, μια κάποια αναστάτωση δημιουργήθηκε από τις φήμες, αναγκάζοντας τον, προέδρο της επιτροπής, Μαίκλ Μαν να προβεί σε διαυκρινιστική δήλωση επιβεβαιώνοντας με επίσημη γλώσσα το «μαγείρεμα». Τα αμερικάνικα media πάντως διέγνωσαν σκευωρία σε βάρος του Πολ Τόμας Άντερσον, ο ίδιος φυσικά δεν έχει μιλήσει.
Δεν είναι η πρώτη φορά πάντως που η Μόστρα «σκανδαλίζεται». Πρόπερσι, ο Κουεντίν Ταραντίνο κατηγορήθηκε ότι έδωσε – ως πρόεδρος - το βραβείο στο Somewhere της Σοφίας Κόπολα επειδή ήταν κάποτε γκόμενοι, ενώ το 2008 υπήρχε μια ανάλογη σύγκρουση που δεν επέτρεψε στον «Παλαιστή» του Αρονόφσκι να πάρει και βραβείο «καλύτερης ταινίας» αλλά και α’ ανδρικού για τον Μίκι Ρουρκ (αρκέστηκε στο πρώτο, ο Μίκι την πάτησε).
Αν άξιζε όλη αυτή η φασαρία, θα το διαπιστώσουμε στις 1/11 όταν το The Master θα ανοίξει στις ελληνικές αίθουσες. Ακολουθούν τα δύο "επίμαχα" τρέιλερ...
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το κρυφό μήνυμα στους τίτλους τέλους της ταινίας
Τα κριτήρια για το πολυπόθητο αγαλματάκι
Το αγαπημένο event των σινεφίλ επιστρέφει - Από 5 έως 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος
Ο Τζάκι Μπλακ ξεκινάει το σκάψιμο
Η ταινία αναμένεται να αποτελέσει μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της χρονιάς
Μέρος των εσόδων της φετινής διοργάνωσης θα δοθεί σε εγχειρήματα για τη στήριξη του παλαιστινιακού λαού
«Θέλουμε να διευρύνουμε τις δημιουργικές προοπτικές του χώρου», δήλωσε η σύζυγος του ηθοποιού
Όλα όσα είπαμε με την ηθοποιό για την ταινία «Ο Νόμος του Μέρφυ», την κωμωδία και τον κινηματογράφο
Τέχνη κάνουμε για να αφηγηθούμε τον ανθρώπινο πόνο, όχι για να τον προκαλέσουμε
Η Κοραλί Φαρζά δεν ήταν η μόνη που αντέδρασε - Ο Στιβ ΜακΚουίν έκανε το ίδιο
Το «Ψωμί και τριαντάφυλλα» σε παραγωγή της διάσημης ηθοποιού ρίχνει φως στο φυλετικό πογκρόμ στο Αφγανιστάν
Μετά το Inside Out 2, η Pixar μας προσφέρει ένα ταξίδι στα αστέρια
Οι πρώτες αντιδράσεις για το «A Complete Unknown» - Πρεμιέρα στις 25 Δεκεμβρίου
Πρώτη του σκηνοθετική δουλειά μετά το «Star Wars: The Rise of Skywalker»
Έτοιμοι για νέα συνεργασία μετά το «Queer» ο Βρετανός σταρ και ο Ιταλός σκηνοθέτης
Για την ταινία «Hurricane»
Ο Ιταλικός Κινηματογράφος στην Ταινιοθήκη και ένα ντοκιμαντέρ αφηγηματικής αρχαιολογίας στο Ελευσίς
Οι συντελεστές της φιλόδοξης παραγωγής - Πρεμιέρα τον Ιούνιο του 2025
Σε μια θυελλώδη και αποφασιστική ερμηνεία, δεν διστάζει να τσαλακωθεί ολοκληρωτικά
Το φεστιβάλ της Αθήνας, που επιμελείται εδώ και 37 χρόνια ο κριτικός κινηματογράφου Νίνος Φένεκ Μικελίδης, συνεχίζει να αποτελεί πόλο έλξης για όλους τους κινηματογραφόφιλους
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.