- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Όγδοο mural από τον Banksy μέσα σε λίγες μέρες: Ρινόκερος σκαρφαλώνει σε αυτοκίνητο
Όλα τα τελευταία του έργα περιέχουν ζώα
Banksy: Αποκάλυψε το όγδοο mural σε λίγες μέρες
Ο Banksy παρουσίασε το όγδοο έργο τέχνης που δείχνει τη σιλουέτα ενός ρινόκερου που μοιάζει σαν να σκαρφαλώνει πάνω σε ένα αυτοκίνητο.
Το πρώτο του Bansky έργο απεικόνιζε μια κατσίκα και ακολούθησαν σιλουέτες ελεφάντων, πιθήκων, ενός λύκου, πελεκάνων και μιας γάτας, καθώς και έργα τέχνης με πιράνχας, τα οποία έχουν εμφανιστεί σε διάφορα σημεία του Λονδίνου.
Ο Banksy δεν άφησε κανένα σχόλιο στις αναρτήσεις του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να αρχίσουν να διατυπώνουν εικασίες για τυχόν συμβολισμούς, από την απειλή της εξαφάνισης των ειδών μέχρι την έλλειψη ιδιωτικότητας του σύγχρονου κόσμου.
Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυκλοφόρησαν θεωρίες σχετικά με το νόημα των έργων, ενός καλλιτέχνη που έχει αναδείξει σε προηγούμενα έργα του θέματα όπως ο πόλεμος και η κλιματική αλλαγή.
Ορισμένοι υπέθεσαν ότι θα μπορούσαν να σχετίζονται με τις ταραχές και τις ρατσιστικές επιθέσεις που σάρωσαν τη χώρα την τελευταία εβδομάδα, άλλοι με την ιδέα ότι η ανθρωπότητα σπέρνει την ίδια της την πτώση.
«Ωραίο αυτό Banksy. Το βλέπω ως μια κριτική στην άγρια και χαοτική συμπεριφορά που ξεσπά αυτή τη στιγμή σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο. Ακροδεξιοί κακοποιοί σε επιδρομή», σχολίασε ένας χρήστης "barrybrexiter" την ανάρτηση του Banksy στο Instagram.
Ένας άλλος "leticia_vega" έγραψε «Η ανθρωπότητα δεν πρόκειται να αντέξει ... τα ζώα θα αναλάβουν την εξουσία».
Όλα ξεκίνησαν τη Δευτέρα, όταν μια κατσίκα που φαινόταν να ισορροπεί σε έναν γκρεμό εμφανίστηκε κοντά στη γέφυρα Kew στο Richmond, νοτιοδυτικό Λονδίνο.
Tην Τρίτη, δύο σιλουέτες ελεφάντων εμφανίστηκαν να προσεγγίζουν η μία την άλλη με τους κορμούς τους μέσα από τα κλειστά παράθυρα ενός σπιτιού στο Chelsea. Την Τετάρτη, τρεις μαϊμούδες εμφανίστηκαν να αιωρούνται πάνω από μια γέφυρα στην Brick Lane, στο ανατολικό Λονδίνο.
Την Πέμπτη εμφανίστηκε η εικόνα ενός λύκου που ουρλιάζει, ζωγραφισμένος σε ένα μεγάλο δορυφορικό πιάτο στην Peckham, το οποίο κλάπηκε από δύο μασκοφόρους άνδρες. Εκπρόσωπος του Banksy ανέφερε ότι η κλοπή δεν σχετίζεται με τον καλλιτέχνη και ότι δεν έχουν γνώση της τρέχουσας τοποθεσίας του πιάτου. Την Παρασκευή, δύο πεινασμένοι πελεκάνοι εμφανίστηκαν πάνω από ένα μαγαζί fish and chips στο Walthamstow, με τα μεγάλα τους ράμφη να αρπάζουν ψάρια.
Ο Banksy, ο οποίος εργάζεται υπό κάλυψη τη νύχτα με μια μικρή ομάδα βοηθών, θεωρείται ότι έχει εντοπιστεί κάποιες φορές κατά τη διάρκεια της εργασίας του.
Τον Δεκέμβριο, ο Banksy απεικόνισε τρία μη επανδρωμένα αεροσκάφη σε μια πινακίδα στοπ, πάλι στο Peckham. Το έργο κλάπηκε πολύ σύντομα αφότου αναρτήθηκε.
Πηγή: Reuters
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι είδαμε στη μεγάλη αναδρομική έκθεση του σπουδαίου καλλιτέχνη στην Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων
Ένα σπίτι του αθηναϊκού Μεσοπολέμου μετατρέπεται σε εφαλτήριο πολιτισμού
Πρόσωπα, σώματα και μορφές, συνθέσεις και γεωμετρικές φόρμες, φυτά και ζώα γίνονται εφαλτήρια της αιώνιας αναζήτησης του ανθρώπινου ψυχισμού
Από το μεγάλο πρότζεκτ στο Γουλανδρή μέχρι την αναδρομική του Σπύρου Πώρου
Μιλήσαμε με την εικαστικό για την έκθεσή της «Error 404: Reality Not Found» και την απόσταση ανάμεσα στην παιδική αθωότητα και την ενήλικη ματαιοδοξία
9 καλλιτέχνες συνομιλούν μέσω της ζωγραφικής και της γλυπτικής
Τα πιο χαρακτηριστικά έργα από τις δύο πιο πρόσφατες εκθέσεις του στη χώρα μας, όπου εντοπίσαμε στοιχεία «ελληνικότητας».
Ο διάσημος Ελληνο-αμερικανός καλλιτέχνης μιλά για τη σειρά «Portraits», την τεχνική superdots, αλλά και την ιδιαίτερη σχέση του με τη μαγειρική
Προσεγγίζοντας την «κοσμογονία» όχι μόνο ως μυθολογική αρχή, αλλά ως σύγχρονη εμπειρία
Το νέο πρότζεκτ καλύπτει τουλάχιστον 15 διαφορετικά κινήματα της ιστορίας της τέχνης
Στη δημοπρασία που οργάνωσε ο Τζον Όλιβερ για την ενίσχυση της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης
Έργα του βρίσκονται διάσπαρτα σε διάφορα σημεία της Ελλάδας
Το φετινό Φεστιβάλ Φωτιστικών Εγκαταστάσεων έχει τίτλο Βιο-Φωταύγεια (Bio-Lumina)
Μιλήσαμε με τον καλλιτέχνη για τη νέα έκθεσή του στην Ελλάδα, με τίτλο «The Athens algorithm»
Από την αναδρομική του Κυριάκου Μορταράκου και τη μεγάλη έκθεση του Δημήτρη Σεβαστάκη στις επιζωγραφισμένες φωτογραφίες του Κώστα Λάκη και τους καλλιτεχνικούς αλγόριθμους του Τσαρλς Σάντισον
Ο πολιτισμός ως βιώσιμη αξία για την πόλη και τα κτίριά της
Η ταυτοποίηση τέτοιων έργων είναι δύσκολη
Την έκθεση επιμελείται η Κατερίνα Κοσκινά
Μιλήσαμε με τον εικαστικό με αφορμή την έκθεσή του «ΣημeioN 37º/ 23º» στο Sympan στον Πειραιά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.