- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Μια αυτοπροσωπογραφία του Πολ Σεζάν πιθανώς εντοπίστηκε κάτω από έργο του - Ο πίνακας ανήκει στη συλλογή του Cincinnati Art Museum
Ανακαλύφθηκε από το Cincinnati Art Museum (CAM) πιθανώς μία από τις πρώτες αυτοπροσωπογραφίες του μετα-ιμπρεσιονιστή ζωγράφου, Πολ Σεζάν, κρυμμένη κάτω από το έργο τού 1865 με τίτλο «Νεκρή φύση με ψωμί και αυγά».
To έργο ενδέχεται να απεικονίζει τον Σεζάν στο μέσον της τρίτης δεκαετίας της ζωής του, δεκαετίες πριν εξελίξει τον χρωστήρα του και αρχίσει να ζωγραφίζει τις ειδυλλιακές εξοχές της Γαλλίας. Εκείνη την εποχή, ο καλλιτέχνης ήταν βαθιά μέσα στην αποκαλούμενη «σκοτεινή περίοδό του».
Ο πίνακας ανήκει στη συλλογή του CAM από το 1955 και εκτέθηκε την περασμένη άνοιξη. Η επικεφαλής συντηρήτρια Serena Urry τον εξέτασε για πιθανή συντήρηση. Παρατήρησε ότι οι ρωγμές στον καμβά –τυπικές για έργα τέτοιας ηλικίας– αντί να είναι διασκορπισμένες ήταν συγκεντρωμένες σε δύο σημεία. Επιπλέον, φαινόταν ότι αποκάλυπταν λευκό χρώμα από κάτω. Υπάρχουν λίγες αυτοπροσωπογραφίες από αυτή την περίοδο του Σεζάν, αλλά το μουσείο πιστεύει ότι αυτή μπορεί να είναι μία από τις πρώτες του.
Η Urry είπε στο CNN ότι η θέση του μοντέλου είναι ένδειξη ότι ζωγράφιζε τον εαυτό του. Όταν έκανε πορτρέτα άλλων, το μοντέλο συνήθως κοιτάζει ανφάς, ενώ εδώ κάθεται υπό γωνία.
Η εξέταση του νέου έργου θα συνεχιστεί.
Το έργο του Πολ Σεζάν αντιπροσωπεύει τη μετάβαση από τον ιμπρεσιονισμό στο κίνημα του κυβισμού. Κατά την παραμονή του στο Παρίσι γνωρίστηκε με τον Καμίλ Πισαρό και άλλους καλλιτέχνες που ανήκαν στο κίνημα του ιμπρεσιονισμού. Ο Σεζάν επηρεάστηκε σημαντικά από τους ιμπρεσιονιστές ζωγράφους, ωστόσο πρόσθεσε και προσωπικά χαρακτηριστικά στους πίνακές του. Σύμφωνα με τον ίδιο, ήθελε να μετατρέψει τον ιμπρεσιονισμό «σε κάτι στέρεο που διαρκεί όσο και η τέχνη που εκτίθεται στα μουσεία». Η μεγαλύτερη συνεισφορά του στον ιμπρεσιονισμό θεωρείται η πρόσθεση καθαρών γεωμετρικών στοιχείων που αργότερα επηρέασαν και το κίνημα του κυβισμού.
Τα έργα του επικεντρώνονται σε μία περιορισμένη θεματολογία και κυρίως σε θέματα νεκρής φύσης, τοπίων και προσωπογραφιών.