- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ένα pop Honda del Sol, ο Γιώργος Τζινούδης και η Σοφία Πιπερίδου
Τσιρκάρ, ένα έργο τέχνης στον δρόμο
Ο εικαστικός Γιώργος Τζινούδης και η γλύπτρια Σοφία Πιπερίδου μεταμόρφωσαν σε pop έργο τέχνης ένα Honda del Sol του ΄97
Ένα απίστευτο έργο τέχνης κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους. Είναι το αποτέλεσμα μιας τρελής συνεργασίας δύο εικαστικών, του ζωγράφου Γιώργου Τζινούδη και της γλύπτριας Σοφίας Πιπερίδου. Τόσο πρωτότυπο, τόσο ποπ, τόσο εξωφρενικό. Μας έφτιαξε τη μέρα και μας πήρε τη καρδιά. Κυριολεκτικά!
Η γλύπτρια Σοφία Πιπερίδου γράφει για το αυτοκίνητο που μεταμόρφωσε με τον εικαστικό Γιώργο Τζινούδη
«Παρδαλό ε; Honda del Sol του ΄97 δεν έχουν μείνει πολλά. Ήταν πράσινο όταν ήρθε στα χέρια μου, είχε τόσα προβλήματα που δεν περπατούσε καν. Όταν λύσαμε το τεχνικό κομμάτι και αναστήσαμε τα περισσότερα από τα 160 άλογά του, κάτι συνέχισε να μας ενοχλεί, πολλές γρατζουνιές, βαθουλώματα, μπαλώματα... Φυσικά πάντα έλεγα και λέω, λαμαρίνες είναι δε βαριέσαι. Όταν όμως γνώρισα τον Γιώργο, δεν είχε την ίδιa γνώμη. Όλα ξεκίνησαν από μια σκακιστική κόντρα. Η ρεβάνς είναι μια λεξη που είπαμε πολλές φορές και οι δύο. Μια μέρα λοιπόν βάλαμε τη σκακιέρα πάνω στο ποδήλατο, την επόμενη σε ένα παγκάκι και την άλλη πάνω στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου, αυτή τη φορά τη ζωγραφίσαμε, ώστε να είναι διαθέσιμη ανά πάσα ώρα και στιγμή, αλλα και για να καλυφθούν κάποιες γρατζουνιές. Κάπως έτσι μας ήρθε η ιδέα να καμουφλάρουμε και τις υπόλοιπες “ζημιές”. Έτσι καθώς εγώ έκανα τη “βρώμικη” δουλειά, ο Γιωργος άρχισε να έχει παραισθήσεις, έβλεπε τα μπαλώματα για στόματα, τα βαθουλώματα για ρουθούνια και μάτια, τις γρατζουνιές για λογιών ευκαιρίες για σχέδια, θα τον είχαν πειράξει οι αναθυμιάσειςτου σπρέι, δεν εξηγείται αλλιώς. Μου τα έδειχνε ενθουσιασμένος, «νάτο δεν το βλέπεις», μου έλεγε. Σιγά-σιγά άρχισε να μου αρέσει η ιδέα, μόνο που εγώ έβλεπα άλλα πράγματα. Την ίδια μέρα πήραμε μπογιές, το βάλαμε στο γκαράζ και ξεκίνησε το πάρτι. Πάρτι, δεν το λες και πάρτι, διαφωνήσαμε για τα πάντα, μέχρι και για το κείμενο που γράφω τώρα θα διαφωνήσει. Κομμάτι κομμάτι, όμως, τη βρίσκαμε τη λύση. Όσο οι ενήλικοι έλεγαν «τσίρκο το καταντήσατε το αυτοκίνητο», εμείς το βαφτίσαμε “Tσιρcar”. Κομμάτι κομμάτι, μέρα με τη μέρα το τσίρκο έγινε car και το car, Τσιρcar... Τουλάχιστον αρέσει στα παιδιά. Ένα μάλιστα είπε: “Ωωω… ένα αμάξι μακαρονάδα... τέτοιο θα πάρω όταν μεγαλώσω».
Δείτε περισσότερα έργα του Γιώργου Τζινούδη στο behance.net/tzinoudis
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Όλοι οι καταξιωμένοι Έλληνες καλλιτέχνες έχουν εκπροσωπηθεί με έργα τους
Μέσα από τα έργα, καλλιτέχνες και επιστήμονες εμβαθύνουν σε πολλά ζητήματα
Τι θα δούμε σε γκαλερί και σε χώρους τέχνης της Αθήνας;
Είναι το μεγαλύτερο ποσό που έχει δοθεί ποτέ για σουρεαλιστικό πίνακα
Ο καλλιτέχνης μάς μυεί στη βεξιλολογία μέσα από την έκθεση Waving Through Folklore
Μεταξύ άλλων, θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση με αφορμή την επέτειο των 100 ετών από την έκδοση του πρώτου «Μανιφέστου του Σουρεαλισμού
Η έκθεση φιλοξενείται στο MOMus-Μουσείο Άλεξ Μυλωνά, στην Αθήνα
Μιλήσαμε με την εικαστικό για το δαιδαλώδες ασπρόμαυρο installation που εγκαινιάζει αύριο
Ποιες εκθέσεις κάνουν εγκαίνια αυτές τις μέρες σε μεγάλα μουσεία και γκαλερί της Αθήνας
«Η αρχαία ελληνική τέχνη διδάσκει την αρμονία, που είναι το ζητούμενο στη ζωή και την τέχνη»
Oκτώ τουλάχιστον συντηρητές εργάζονται για χρόνια
Εκτίθενται έργα των Ηλία Μακρή, Ανδρέα Πετρουλάκη και Στάθη Σταυρόπουλου («Στάθης»)
Γνωστός για τα πορτρέτα του και για τις σκηνές από το Camden Town στο βόρειο Λονδίνο
Στην γκαλερί Donopoulos International Fine Arts, «ακούγονται» τραγούδια που κάποιοι τα χορεύουν ακόμα στο μπαρ Berlin
Παρουσιάζονται περισσότερα από 100 έργα του δημιουργού που αγαπούσε τον σουρεαλισμό
Ο καλλιτέχνης που έχει χαρακτηριστεί ως το «Φάντασμα της Παλιάς Αμερικής»
Οι εκθέσεις που ξεχωρίσαμε σε 3 γκαλερί και ένα μεγάλο μουσείο της Αθήνας
Επιλεγμένοι ελληνικοί μύθοι, συναντούν τα ακραία ξεσπάσματα της φύσης
Η μόνιμη συλλογή εμπλουτίζεται, ενώ έχουν προγραμματιστεί σημαντικές περιοδικές εκθέσεις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.