- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
80 στολίδια για τα 80 χρόνια της ΕΛΕΠΑΠ
Έκθεση γνωστών καλλιτεχνών με χριστουγεννιάτικες δημιουργίες στο City Link
«Ο άνθρωπος όταν νιώθει πόνο είναι ζωντανός, όταν όμως νιώθει τον πόνο του άλλου, τότε ναι... είναι Άνθρωπος» είχε γράψει ο Νίκος Καζαντζάκης, θέλοντας να τονίσει το μεγαλείο της προσφοράς προς τον συνάνθρωπο.
Υπάρχουν χιλιάδες τρόπο με τους οποίους ο καθένας μπορεί να κάνει κάτι για να προσφέρει ανακούφιση στον πόνο αυτού που υποφέρει, αρκεί να 'χει τη θέληση και τη δύναμη να δώσει ανιδιοτελώς ένα κομμάτι απ' τον ίδιο του τον εαυτό.
Και ένα σημαντικό κομμάτι του εαυτού ενός καλλιτέχνη είναι το ταλέντο του! Χρησιμοποιώντας αυτό, είκοσι καλλιτέχνες δημιούργησαν και πρόσφεραν τα έργα τους στην εικαστική δράση «80 στολίδια για την ΕΛΕΠΑΠ», επιμέλειας Ίριδας Κρητικού, στο πλαίσιο εορτασμού των 80 ετών λειτουργίας της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας & Αποκατάστασης Αναπήρων Προσώπων (ΕΛΕΠΑΠ), 80 χρόνια προσφοράς στο παιδί με αναπηρία και την οικογένειά του.
Ο κάθε καλλιτέχνης εμπνεύστηκε από τις παιδικές του αναμνήσεις, τα όνειρά του, τα παραμύθια, τις γιορτές, τη φιλία, την αγάπη, και φιλοτέχνησε τέσσερα διαφορετικά και μοναδικά εικαστικά αντικείμενα εκ των οποίων τα 20 φιλοξενούνται σε ειδικά σχεδιασμένη από τη Newton's Laboratory εγκατάσταση στον υπέροχα στολισμένο χώρο του City Link, στη στοά Σπυρομήλιου, στην καρδιά της Αθήνας. Τα υπόλοιπα 60 αντικείμενα θα εκτίθενται μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου στον 4ο όροφο του ATTICA και το σύνολο των πωλήσεων από τα 80 αυτά εικαστικά στολίδια διατίθενται για το έργο της ΕΛΕΠΑΠ.
Η ιδιαίτερη αυτή έκθεση εγκαινιάστηκε την Δευτέρα 18/12 παράλληλα με την παρουσίαση της καινούργιας καμπάνιας της ΕΛΕΠΑΠ με τίτλο «Τα γενναία παιδιά είναι ανίκητα». (δείτε περισσότερα εδώ).
H ομάδα της «The Newtons Laboratory» δούλεψε με πάθος, επαγγελματισμό και ευαισθησία μαζί με τον Παναγιώτη, την Αμάντα, τον Δημήτρη και την Ιωάννα, τα παιδιά -πρωταγωνιστές και πρεσβευτές των μηνυμάτων του υπέροχου, συγκινητικού και ευφάνταστου διαφημιστικού σποτ που προέκυψε από αυτή τη συνεργασία.
«Στόχος της νέας καμπάνιας είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του κόσμου για τη διαφορετικότητα, την αποδοχή της και την κοινωνική ενσωμάτωση των παιδιών με αναπηρία», είπε η Πρόεδρος της ΕΛΕΠΑΠ, κυρία Μαριάννα Μόσχου, προλογίζοντας την καμπάνια και εγκαινιάζοντας ταυτόχρονα την έκθεση.
Ο στόχος όμως αυτός για να επιτευχθεί χρειάζεται τη συνέργεια ατόμων, μονάδων, φορέων που όλοι μαζί θα συνεισφέρουν, για το καλύτερο αποτέλεσμα. Και αυτό ακριβώς, έγινε με τους 20 καλλιτέχνες, το Attica, την Τράπεζα Πειραιώς και το City Link, ένθερμους υποστηρικτές του σπουδαίου έργου της ΕΛΕΠΑΠ.