Εικαστικα

Αφισόραμα!

25 φρέσκα κινηματογραφικά πόστερ που βγάζουν μάτι

Δημήτρης Καραθάνος
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Κανένα τους δεν είναι διαμετρήματος Saul Bass, (παρόλο που η αφίσα του Ταραντίνο ξεπατικώνει πρόδηλα την τεχνική του), ούτε «Θωρηκτού Ποτέμκιν», ωστόσο όλα τους μας προσφέρουν μια ευκρινέστατη προοπτική σχετικά με το προς τα πού τραβάει το σύγχρονο graphic design, ιδιαίτερα εφόσον συνυπολογιστεί το γεγονός ότι το σινεμά και όσα το συναποτελούν, έχουν τη δυνατότητα να αγγίζουν σε παγκόσμια κλίμακα τις μάζες. Ενίοτε και το σχεδιαστικό τους αισθητήριο, έστω και υπόρρητα.

Πάρτε μια γεύση παρακάτω από τα πόστερ των επερχόμενων ταινιών που κέρδισαν τον θαυμασμό μας, όλα τους φιλοτεχνημένα κατά το έτος 2012 και αραδιασμένα με σειρά αξιολόγησης. Ποιά διαλέγετε με τη σειρά σας;


The Nurse (του δίνουμε ταυτόχρονα τις θέσεις 1 και 2)

Σχεδιασμός: Ignition Print

n

n


Killing Them Softly

Σχεδιασμός: Gravillis Inc.

n


Solomon Kane

Σχεδιασμός: Phantom City Creative

n


Beauty Is Embarrassing

Γραφικά: BRKLY

Creative Directior: Milan Erceg

Art Direction: Anthony Maiuri

n


Frankenweenie

Σχεδιασμός: BLT Communications, LLC

n


Les Miserables

Σχεδιασμός: Ignition Print

n


Zero Dark Thirty

Σχεδιασμός: BLT Communications, LLC

n


Sinister

Σχεδιασμός: BLT Communications, LLC

n


Django Unchained

Σχεδιασμός: BLT Communications, LLC

n


Francine

Σχεδιασμός: Art Direction: Ada Smith

n


The Bay

Σχεδιασμός: Art Machine

n


Looper

Σχεδιασμός: Ignition Print

n


The House I Live In

Σχεδιασμός: Cold Open

n


Passion

Art Direction: Astrid Poeschke

Graphic Design: Henning Brehm

n


Lawless

Σχεδιασμός: Kennedy Monk

n


Mama

Production Design: Anastasia Masaro

n


Seven Psychopaths

Σχεδιασμός: Ignition Print

n


Lincoln

Art Direction: Curt Beech, David Crank, Leslie McDonald

n


Dredd 3D

Σχεδιασμός: Ignition Print

n


Smiley

Art Direction: Breanna Wing

n


Argo

Σχεδιασμός: Canyon Design Group

n


Skyfall

Σχεδιασμός: Empire Design

n


Texas Chainsaw 3D

Σχεδιασμός: Ignition Print

n


(και για τους τίτλους τέλους, μια απείρως υπέρτερη γαλλική εκδοχή από τον πρωτότυπο «Σχιζοφρενή…», του 1974)

n