Design & Αρχιτεκτονικη

Μια ζωή concept

Από τη Νομική στο Θέατρο. Από τον κόσμο των ΜΜΕ και της δημιουργικής διαφήμισης στο Jenesaisquoi/Bespoke.

Home Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Από τη Νομική στο Θέατρο. Από τον κόσμο των ΜΜΕ και της δημιουργικής διαφήμισης στο Jenesaisquoi/Bespoke. Μια εταιρεία στο χώρο της επικοινωνίας και του ντιζάιν. Όπως λέει ο Γιώργος Καράμπελας, σε κάθε ευκαιρία η ζωή είναι επικοινωνία. 

Όταν λένε οι Αγγλοσάξονες αυτός έχει “a certain je ne sais quoi” εννοούν ότι έχει μια αδιόρατη γοητεία, κάτι που ιντριγκάρει και αρέσει αλλά δεν μπορούμε να το βάλουμε σε λέξεις. Σε κάθε πρότζεκτ προσπαθώ να αλιεύω το je ne sais quoi του ανθρώπου, της επιχείρησης, του προϊόντος. Το κατορθώνω χάρη σ’ ένα ερωτηματολόγιο, βασισμένο στο γνωστό του Προυστ. Είναι «εκούσια εισβολή» στη ζωή του πελάτη, ένα μικρό ψυχογράφημα.

Μετά το αδιόρατο γίνεται bespoke, δηλαδή προτάσεις κομμένες και ραμμένες στα μέτρα του πελάτη, της εταιρείας. Κάτι κατάδικό μας. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι ξένη και να μην είναι δικιά μας. Το bespoke είναι κάτι που μας το έχει δώσει η φύση. Εγώ απλώς το επαναφέρω.

Το μυαλό συνεχώς δουλεύει. Η σύζυγός μου γκρινιάζει: «Σταμάτα, σε ακούω να σκέφτεσαι».

Τα πρότζεκτ μου; You name it. Από διαφημιστικές εκστρατείες προϊόντων, ντιζάιν σε ιδιωτικούς και μη χώρους, μέχρι ραδιόφωνο. Αυτή τη στιγμή λανσάρω μια συλλογή από 9 Bespoke Wallpapers υπό τον τίτλο “The Capsule Collection”. Γειτνιάζει επικίνδυνα με την τέχνη. Η λεζάντα είναι ένα παιχνίδι, ένα μήνυμα. Υπάρχει μια ουσία, ένα concept, αλλά αν το δεις σε ένα χώρο έχει μια ντιζάιν αξία. Η συλλογή πωλείται αποκλειστικά στο κατάστημα Box Architects στο Κολωνάκι.

Circa 1920: μια συλλογή από sous-verres και sous-plats με ασπρόμαυρες οικογενειακές μου φωτογραφίες. Όλα ξεκίνησαν σε ένα πάρτι γνωριμίας στο καινούργιο σπίτι. Δεν ήθελα να χαλάσω τα κάτασπρα έπιπλα και μου καρφώθηκε η ιδέα των ασπρόμαυρων φωτογραφιών πάνω σε λευκή επιφάνεια. Αυτή η σειρά βγάζει μια αντίστιξη στη μιζέρια που ζούμε. Αναφέρεται στην εποχή του μεσοπολέμου, όταν ο κόσμος βίωνε τη χαρά της ζωής, μια άγνοια, μια χύμα κατάσταση. Η σειρά πωλείται στα καταστήματα Interni, Fena και στο πωλητήριο του Νέου Μουσείου Μπενάκη.

Το μεγάλο πρότζεκτ: Thission Revisited II, ένα concept store όπου θα στεγάσει όλο το φάσμα του ντιζάιν, ιδωμένο μέσα από την απόλυτη προσωπική ματιά μου και αισθητική. Θα ανοίξουμε τέλη Σεπτεμβρίου και όλο το καλοκαίρι θα το περάσω πάνω σε αυτό το πρότζεκτ.