- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Design & Αρχιτεκτονικη
H νέα καμπάνια της ΙΚΕΑ μετονομάζει προϊόντα σε ξεκαρδιστικά προβλήματα σχέσεων (εικόνες)
Δείτε τα ευφάνταστα σλόγκαν και διαλέξτε το έπιπλο που σας ταιριάζει
Newsroom
1’
ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Μία ακόμη ευφάνταστη διαφημιστική καμπάνια κάνει η ΙΚΕΑ, η οποία μετονομάζει τα προϊόντα της με βάση τις πιο γκουγκλαρισμένες φράσεις για προβλήματα ανθρωπίνων σχέσεων στη Σουηδία. Έχει δώσει σε μια σειρά από προϊόντα της το όνομα ενός προβλήματος έτσι ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να βρει τη λύση που επιθυμεί.
Γι’ αυτό θα δείτε έναν καθρέφτη να έχει το όνομα «Η λίστα με τους πιο όμορφους ανθρώπους στον κόσμο», μία καρέκλα να θυμίζει κρεμάστρα και να ονομάζεται «Η έφηβη κόρη μου πετάει τα ρούχα της στο πάτωμα» και πολλά άλλα.
Ποιο είναι όμως το καλύτερο όλων; Τα σχόλια σας ανήκουν…