- CITY GUIDE
- PODCAST
-
26°
ΦΠΑ 6% σε εισιτήρια παραστάσεων και συναυλιών μέσω live-streaming
Σύμφωνα με εγκύκλιο της ΑΑΔΕ
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![Θεατρική παράσταση Θεατρική παράσταση](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2021/03/17/theatro.jpg)
Όλα τα εισιτήρια θεατρικών παραστάσεων και συναυλιών για τις περιπτώσεις live-streaming θα εμπίπτουν στο εξής στο χαμηλό συντελεστή ΦΠΑ 6%.
Στο χαμηλό συντελεστή ΦΠΑ 6%, και όχι στο 24%, εμπίπτουν πλέον τα εισιτήρια θεατρικών παραστάσεων και συναυλιών για τις περιπτώσεις ζωντανής διαδικτυακής μετάδοσης (live-streaming), σύμφωνα με την εγκύκλιο 2053/2021 που εξέδωσε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.
Η πρωτοβουλία για την έκδοση αυτής της εγκυκλίου, αποτέλεσμα της συνεργασίας των Υπουργείων Οικονομικών και Πολιτισμού και Αθλητισμού, έχει διττό όφελος, αφού καθιστά πολύ ελκυστικότερα στο κοινό τα εισιτήρια θεαμάτων εν μέσω της πανδημίας, ενισχύοντας παράλληλα τα έσοδα των επαγγελματιών και των επιχειρήσεων των εν λόγω κλάδων, μέσω της εκτιμώμενης τόνωσης των πωλήσεων εισιτηρίων.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο της ΑΑΔΕ, από την έναρξη εφαρμογής της κοινής υπουργικής απόφασης με αριθμό Δ1α/Γ.Π.οικ.69863/2.11.2020, και για όσο διάστημα διαρκεί το μέτρο της αναστολής προσέλευσης κοινού σε ζωντανά θεάματα και ακροάματα, λόγω της νόσου COVID-19, τα εισιτήρια για την παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων και συναυλιών μέσω ζωντανής διαδικτυακής μετάδοσης (live-streaming) υπάγονται σε μειωμένο συντελεστή ΦΠΑ, 6% και όχι σε 24%.
Πρόκειται για άλλο ένα μέτρο στήριξης του κλάδου του πολιτισμού έναντι των επιπτώσεων της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων που έχουν επιβληθεί για την προστασία της δημόσιας υγείας. Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα δημοσιεύτηκε και η Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργείων Οικονομικών, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού και Επικρατείας, για την οικονομική ενίσχυση θεάτρων, μουσικών σκηνών, χοροθεάτρων, χώρων συναυλιών και παραστάσεων, μέσω της οικονομικής κάλυψης («επιδότησης») θέσεων θεατή/εισιτηρίων συνολικού ύψους €14 εκατομμυρίων.
Αναφερόμενος στην ως άνω εξέλιξη, που αποτελούσε πάγιο αίτημα επαγγελματιών του κλάδου αλλά και του κοινού, ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, αρμόδιος για θέματα Σύγχρονου Πολιτισμού, κ. Νικόλας Γιατρομανωλάκης δήλωσε:
«Η ανάγκη του κοινού για πρόσβαση στον πολιτισμό, όχι μόνο δεν περιορίστηκε λόγω της πανδημίας, αλλά αντιθέτως εντάθηκε, όπως εξάλλου και η ανάγκη καλλιτεχνικής έκφρασης. Σε μία περίοδο που το live-streaming αποτελεί μια γέφυρα που φέρνει κοντά τους θεατές και τους καλλιτέχνες, οφείλουμε να δίνουμε κίνητρα και να καθιστούμε ευκολότερη την πρόσβαση του κοινού στη σύγχρονη δημιουργία, στηρίζοντας παράλληλα τους εργαζόμενους στον πολιτιστικό και δημιουργικό τομέα».
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Αμερικανός ντοκιμαντερίστας Jacob Moe μας μυεί στη ναυτική κουλτούρα πέντε νησιών του Αιγαίου. Τι θα δούμε στην έκθεση.
Οικολογία: Γιατί χρειαζόμαστε την άγρια φύση — και γιατί αυτό μάς αφορά όλους
Λίγο πριν περάσει από την Αθήνα με την περιοδεία του «The Ichonology Tour» στις 12 Ιουλίου, ο σπουδαίος μουσικός υποδέχτηκε την ATHENS VOICE στο εντυπωσιακό κτήμα του στον Γαλλικό Νότο
Αναλυτικά οι τέσσερις εγγραφές που ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Πολιτισμού
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
«Τότε έγραφα για πράγματα που δεν είχαμε βρει ακόμα λέξεις να τα περιγράψουν, όπως η τοξική αρρενωπότητα, τα fake news), η κουλτούρα της επαγρύπνησης εναντίον φυλετικών προκαταλήψεων και διακρίσεων»
Ο Billy Corgan μιλάει στην Athens Voice πριν την πολυαναμενόμενη συναυλία τους στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, στις 16 Ιουλίου
Ο Βενσάν, ένας μοναχικός συνηθισμένος άντρας, βλέπει τη ζωή του να ανατρέπεται όταν αρχίζουν να του επιτίθενται άγνωστοί του που προσπαθούν να τον σκοτώσουν με βίαιο τρόπο
Το 1985 φτάνει στο Χόλιγουντ η πορνοστάρ Μαξίν Μινξ για να κυνηγήσει το όνειρό της, όμως ένας σίριαλ κίλερ την έχει βάλει στόχο
Ένας καθηγητής δουλεύει κρυφά για την αστυνομία, υποδυόμενος τον πληρωμένο δολοφόνο, όταν μια γυναίκα του τηλεφωνεί για τον βίαιο σύζυγό της εκείνος δεν ξέρει τι πρέπει να κάνει
Δύο μικροαπατεώνες που είναι χρεωμένοι ως τον λαιμό μπαίνουν σε μια ομάδα οικολόγων ακτιβιστών για να πίνουν τσάμπα μπίρες
Θεαματικές επιδόσεις στο box office για το animation της Disney και της Pixar
Ένα βιβλίο γεμάτο χαριτωμένες παρατηρήσεις
Τα λημέρια των συγγραφέων - πεζογράφων, ποιητών, δοκιμιογράφων. Γιατί γράφουν εκεί που γράφουν; Τι φετίχ έχουν; Πώς εμπνέονται σ’ αυτόν τον χώρο;
Πώς χρησιμοποιούμε τον όρο «κουίρ» για να μιλήσουμε για ιστορικά υποκείμενα; Και τι κερδίζουμε ή τι χάνουμε διαβάζοντας το παρελθόν σύμφωνα με τις σύγχρονές μας αντιλήψεις για το κουίρ;
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών, ο διακεκριμένος στην Ελλάδα και το εξωτερικό μαέστρος, μιλάει για τη μουσική αλλά και την εκτός μουσικής ζωή, με αφορμή τη συναυλία στο Ηρώδειο στις 12 Ιουλίου, όπου θα διευθύνει την ΚΟΑ με σολίστ την Κάτια Μπουνιτιασβίλι
Το βιβλίο του Σέρχιο Πιτόλ «Η τέχνη της φυγής» (Δώμα, μετ. Αγγελική Βασιλάκου) είναι ο πρώτος τόμος της «Τριλογίας της μνήμης» του Μεξικανού συγγραφέα. Το ξεκίνησα και δεν μπορούσα να το αφήσω από τα χέρια μου.
Ο Διονύσης Σαββόπουλος στο Ηρώδειο, η Άννε-Ζοφί Μούττερ στο υπαίθριο μουσικό σινεμά του Μεγάρου και άλλες συναυλίες αυτή την εβδομάδα
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
«Έτσι κάνει ένας ερωτευμένος γάτος το καλοκαίρι»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.