- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Μια νέα παρέμβαση του αμερικάνου εικαστικού που τον περασμένο Μάιο χαρακτηρίστηκε από το «New York Magazine» ως ο πιο πετυχημένος καλλιτέχνης μετά τον Andy Warhol, επιβεβαιώνει πως τα πολυτελή brand αναζητούν ολοένα και περισσότερο την υπογραφή του στα προϊόντα τους.
Πριν από λίγο καιρό ήταν η σειρά πιάτων που επιμελήθηκε για τις πορσελάνες «Bernardaud». Είχε προηγηθεί η ετικέτα που φιλοτέχνησε για το κρασί château «Mouton Rothschild», για το οποίο στο παρελθόν προσέφεραν τις εικαστικές τους υπηρεσίες δημιουργοί όπως οι Νταλί, Μιρό, Πικάσο, Γουόρχολ, Μπέικον, Μπρακ, Κοκτώ και Μπαλτίς.
Αυτή τη φορά ήταν η σειρά της διάσημης σαμπάνιας Dom Pérignon για την ετικέτα Rosé 2003. Υπό τον τίτλο «Balloon Venus» η πρόσφατη δημιουργία του 58χρονου εικαστικού αντλεί την έμπνευσή της από την «Αφροδίτη του Βίλεντορφ», το ερωτικό αγαλματίδιο ιστορίας 25 χιλιάδων ετών που ανακαλύφθηκε το 1908 στην Αυστρία. Η «Αφροδίτη» του Τζεφ Κουνς αποτελεί μέρος μιας σειράς δημιουργιών με τις οποίες καταγίνεται από το 2008 και σύμφωνα με τους υπευθύνους της διάσημης σαμπάνιας «αντανακλά ένα νέο είδος ειδώλου, μια σύγχρονη θεότητα του έρωτα». Εβίβα, τέχνη;
Δ.Α.