Ο Ηomo Εrectus δημιούργησε την ομιλία, όχι ο Homo Sapiens Sapiens
Τι λέει μια νέα επιστημονική ανακοίνωση
Ο Homo Erectus (όρθιος άνθρωπος), περίπου 450.000 χρόνια πριν, και όχι ο πολύ μεταγενέστερος Homo Sapiens Sapiens (σκεπτόμενος άνθρωπος), είναι ο δημιουργός της ομιλίας.
Αυτό υποστήριξε ο κ. Ντάνιελ Έβερετ, καθηγητής Γλωσσολογίας και Ανθρωπολογίας στο πανεπιστήμιο Μπέντλεϊ της Μασαχουσέτης και συγγραφέας του βιβλίου «Πώς ξεκίνησε η γλώσσα», μιλώντας στο ετήσιο συνέδριο της Αμερικανικής Ένωσης για την Προώθηση της Επιστήμης (AAAS), στο Όστιν του Τέξας.
Μερικά από τα πολύ ενδιαφέροντα που είπε ο κ. Έβερετ:
- «Όλοι λένε ότι ο Homo Erectus ήταν ένα πιθηκοειδές χαζό πλάσμα. Αντίθετα, ήταν το εξυπνότερο που περπάτησε ποτέ στη Γη. Είχε ικανότητες σχεδιασμού. Έφτιαξε εργαλεία»
- «Τα πιο απίστευτα που έφτιαξε ήταν τα σκάφη που διαπλέανε τον ανοιχτό ωκεανό. Οι ωκεανοί ποτέ δεν αποτέλεσαν εμπόδιο για τα ταξίδια του Erectus. Ταξίδεψε σε όλον τον κόσμο σε ομάδες τουλάχιστον των 20 ατόμων»
- «Έτσι, ίχνη του Erectus έχουν βρεθεί σε διάφορα μέρη χωρίς σύνδεση με την Αφρική, την κοιτίδα του σύγχρονου ανθρώπου, όπως το νησί Φλόρες της Ινδονησίας και η Κρήτη»
- Τα ταξίδια όμως προϋποθέτουν γλωσσικό όργανο, δηλαδή ομιλία, λαλιά
- «Ο Homo Erectus ζούσε σε εξελιγμένους οικισμούς με χωριστά τμήματα για τα φυτά, τα ζώα, τη διαμονή του και τις κοινοτικές δραστηριότητες».
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η βραβευμένη ταινία συμμετείχε στον διαγωνισμό 76ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καννών για τον Χρυσό Φοίνικα
Μια παράσταση ευχάριστη στη θέαση, δουλεμένη στη λεπτομέρεια, με άψογη καθοδήγηση των ηθοποιών, ώστε να κινηθούν με δεξιοτεχνία στην κόψη μεταξύ κωμωδίας και δράματος
Με αφορμή τη νέα τους θεατρική συνεργασία, μιλήσαμε με τους δύο ηθοποιούς για ένα έργο γραμμένο από δύο παλιότερους μεγάλους του θεάτρου και της κωμωδίας
Για τον ρόλο του στον «Μονομάχο 2»
Έπαιξαν μαζί στους «Άγγελους του Τσάρλι»
Φαίνεται πως μέχρι τώρα το προφέραμε όλοι λάθος
Ομαδική έκθεση ζωγραφικής στη Γενική Γραμματεία Αυτοδιοίκησης
Στο πλαίσιο του φετινού φεστιβάλ έχει προγραμματιστεί η προβολή του βραβευμένου ντοκιμαντέρ «20 μέρες στη Μαριούπολη»
Θα μπορούσε η εικονική πραγματικότητα να είναι μια μορφή αυθεντικής πραγματικότητας; Μήπως ζούμε ήδη σε μια προσομοίωση που έχει δημιουργηθεί από κάποια τεχνητή νοημοσύνη; Τι μας είπε ο συγγραφέας
Άλλαξε ζωή και πόλεις και μιλάει στην Athens Voice για όλα, με αφορμή το νέο τους άλμπουμ «Human Fear»
Ο Γκίντενγκαστ καταφέρνει και πάλι να πιάσει υψηλά σκηνοθετικά στάνταρ
Aτόφιο κέφι, σατιρική χροιά και σλάπστικ κωμική διάσταση στις σκηνές της ζούγκλας
Η ταινία επιχειρεί να αποδώσει έναν αλά Φασμπίντερ ερωτικό ρεαλισμό, που όμως δεν γίνεται ποτέ πειστικός
Το φιλμ ήταν υποψήφιο για 4 Χρυσές Σφαίρες και λογικά θα το συναντήσουμε και στις οσκαρικές προτάσεις, που θα γίνουν γνωστές στις 23 Ιανουαρίου.
«Δεν θα πάψω να αγαπώ τα βιβλία του Νιλ Γκέιμαν, αλλά δεν μπορώ πια να τα υποστηρίξω δημόσια»
Για κλεμμένη ιδέα κατηγορείται η εταιρία κινουμένων σχεδίων
Μια βαθιά αντιπολεμική κραυγή μέσω της τέχνης στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Ένα έχω να πω, σαπό στον Σελίν για το μυθιστόρημα και εύγε στην Εστία που μας έκανε δώρο αυτή την έκδοση
Μιλήσαμε με αφορμή το βιβλίο του Με τα Μάτια του Ρίγκελ
Μιλήσαμε για το ντοκιμαντέρ που θα δούμε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις 17 - 20 Ιανουαρίου 2025.
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.