Art-Athina: Η Άρτεμις Ποταμιάνου μιλάει για το πρόγραμμα που επιμελείται
Στόχος του Platform Project @ Art Athina είναι να χαρτογραφήσει την εικαστική δράση, στο πλαίσιo ομαδικών πρωτοβουλιών καλλιτεχνών
Η Άρτεμις Ποταμιάνου μιλάει για το πρόγραμμα, Platform Project @ Art Athina, που επιμελείται.
Contemporaries: Paradise Lost/ Platform Project@Art-Athina
Στο Paradise Lost, 39 καλλιτέχνες από τις συμμετέχουσες γκαλερί που ανήκουν στη νεότερη γενιά, συναντιούνται σε ένα ανέλπιστο διάλογο. Με βασική θεματική έμπνευση της έκθεσης τη “Θεία Κωμωδία” του Δάντη, δημιουργείται ένας λαβύρινθος-εμπειρία για το θεατή ώστε να μεταβαίνει από έργο σε έργο, από έννοια σε έννοια, προσπαθώντας να βρει τελικά το δικό του παράδεισο. Η “Θεία Κωμωδία”, εξάλλου, χαρακτηρίζεται ως μια αλληγορία που μπορεί να ερμηνευθεί και ως υπαρξιακό ταξίδι, η επίπονη πορεία του ανθρώπου να υποτάξει τα πάθη του στο δρόμο της τελειοποιήσεώς του.
Ταυτόχρονα, στο έργο αυτό, ο Δάντης κάνει σαφή αναφορά στην πολιτική κατάσταση της τότε διαφθαρμένης Ιταλίας, αναμένοντας λύση από ένα δίκαιο πολιτικό-πολιτειακό θεσμό που μπορεί να οδηγήσει τους ανθρώπους στην επίγεια ευτυχία (Παράδεισος). Ο λαβύρινθος του Paradise Lost είναι φτιαγμένος από φτηνά υλικά αστικού τοπίου, ταυτισμένα με τις έννοιες της μετάβασης και της μετακόμισης, αλλά και με όλο το βάρος των αρνητικών συνειρμών της οικονομικής κατάπτωσης, όπου ο θεατής καλείται να βιώσει ένα ταξίδι εμπειρίας διανύοντας την υποτιθέμενη μετάβαση από την κόλαση, στο καθαρτήριο και τον παράδεισο.
Ο στόχος του Platform Project @ Art Athina είναι να χαρτογραφήσει την εικαστική δράση, όπως αυτή παράγεται μέσα στo πλαίσιo ομαδικών πρωτοβουλιών καλλιτεχνών, που αποφασίζουν να αναζητήσουν από κοινού λύσεις στα εικαστικά ερωτήματα. Στο Platform Project @ Art Athina θα παρουσιαστούν 44 πλατφόρμες-δράσεις καλλιτεχνικών ομάδων από 16 χώρες και με περισσότερους από 500 καλλιτέχνες. Οι πλατφόρμες είναι από: Ελλάδα, Ιταλία, Κύπρο, Ελβετία, Αγγλία, Γερμανία, Αυστρία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Σουηδία, Ολλανδία, Καναδά, Νέα Ζηλανδία, Φιλανδία, Γαλλία, Ρωσία και Σερβία.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Έπαιξαν μαζί στους «Άγγελους του Τσάρλι»
Φαίνεται πως μέχρι τώρα το προφέραμε όλοι λάθος
Ομαδική έκθεση ζωγραφικής στη Γενική Γραμματεία Αυτοδιοίκησης
Στο πλαίσιο του φετινού φεστιβάλ έχει προγραμματιστεί η προβολή του βραβευμένου ντοκιμαντέρ «20 μέρες στη Μαριούπολη»
Θα μπορούσε η εικονική πραγματικότητα να είναι μια μορφή αυθεντικής πραγματικότητας; Μήπως ζούμε ήδη σε μια προσομοίωση που έχει δημιουργηθεί από κάποια τεχνητή νοημοσύνη; Τι μας είπε ο συγγραφέας
Άλλαξε ζωή και πόλεις και μιλάει στην Athens Voice για όλα, με αφορμή το νέο τους άλμπουμ «Human Fear»
Ο Γκίντενγκαστ καταφέρνει και πάλι να πιάσει υψηλά σκηνοθετικά στάνταρ
Aτόφιο κέφι, σατιρική χροιά και σλάπστικ κωμική διάσταση στις σκηνές της ζούγκλας
Η ταινία επιχειρεί να αποδώσει έναν αλά Φασμπίντερ ερωτικό ρεαλισμό, που όμως δεν γίνεται ποτέ πειστικός
Το φιλμ ήταν υποψήφιο για 4 Χρυσές Σφαίρες και λογικά θα το συναντήσουμε και στις οσκαρικές προτάσεις, που θα γίνουν γνωστές στις 23 Ιανουαρίου.
«Δεν θα πάψω να αγαπώ τα βιβλία του Νιλ Γκέιμαν, αλλά δεν μπορώ πια να τα υποστηρίξω δημόσια»
Για κλεμμένη ιδέα κατηγορείται η εταιρία κινουμένων σχεδίων
Μια βαθιά αντιπολεμική κραυγή μέσω της τέχνης στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Ένα έχω να πω, σαπό στον Σελίν για το μυθιστόρημα και εύγε στην Εστία που μας έκανε δώρο αυτή την έκδοση
Μιλήσαμε με αφορμή το βιβλίο του Με τα Μάτια του Ρίγκελ
Μιλήσαμε για το ντοκιμαντέρ που θα δούμε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις 17 - 20 Ιανουαρίου 2025.
Ο καλλιτέχνης επιχειρεί μια τολμηρή και πρωτότυπη μεταγραφή του εικονογραφικού κόσμου του Dürer.
Μας ενδιαφέρει το ωραίο που είναι ταυτόχρονα χρηστικό
Τα γυρίσματα της ταινίας ήταν «θεότρελα» σύμφωνα με τον Σκωτσέζο ηθοποιό
Ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο πρωταγωνιστεί... διπλός, στο νέο γκανγκστερικό φιλμ του Μπάρι Λέβινσον
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.