Ανακοίνωση-απάντηση των εργαζομένων του Κέντρου Κινηματογράφου στον παραιτηθέντα πρόεδρό του
Τι επισημαίνουν σχετικά με τα ζητήματα που έθεσε ο Γιάννης Λεοντάρης στην επιστολή παραίτησής του
Με αφορμή το περιεχόμενο και το πνεύμα της επιστολής παραίτησης του προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου (Ε.Κ.Κ) Γιάννη Λεοντάρη προς την υπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού Λυδία Κονιόρδου, οι εργαζόμενοι του Ε.Κ.Κ προχώρησαν σε σχετική ανακοίνωση.
Ειδικότερα, σε αυτή οι εργαζόμενοι, δίνουν διευκρινίσεις αναφορικά με μία σειρά ζητημάτων τα οποία έθεσε ο παραιτηθείς πρόεδρος. Αναλυτικά, στην ανακοίνωσή τους αναφέρονται τα εξής:
«Από την ψήφιση του Νόμου 3905 «Ενίσχυση και ανάπτυξη της κινηματογραφικής τέχνης» το 2010, το Διοικητικό Συμβούλιο του φορέα έχει αλλάξει επτά φορές. Όλο αυτό το χρονικό διάστημα που οι εκάστοτε Υπουργοί αντικαθιστούσαν τα πρόσωπα τη Διοίκησης, το προσωπικό του Ε.Κ.Κ. συνέχισε να εργάζεται απρόσκοπτα για την εξυπηρέτηση της ελληνικής κινηματογραφίας υπερκαλύπτοντας με όποιο τρόπο ήταν εφικτό τις διοικητικές αρρυθμίες. Ουδέποτε ως τώρα – αλλά και ιστορικά στη σαραντάχρονη πορεία του Ε.Κ.Κ. – εκπρόσωπος της Διοίκησης ανέφερε ότι οι εργαζόμενοι στάθηκαν απέναντι στα όργανα Διοίκησης και προκάλεσαν δυσλειτουργίες. Η δημόσια καταγγελία από τον κ. Λεοντάρη περί παρεμπόδισης εφαρμογής του ισχύοντος νομικού πλαισίου είναι εξαιρετικά σοβαρή, ως εκ τούτου το Σωματείο του Ε.Κ.Κ. οφείλει να αποσαφηνίσει τουλάχιστον τα εξής:
- Η ιδιωτική ασφάλεια υγειονομικής κάλυψης του προσωπικού του Ε.Κ.Κ. που ίσχυε επί 25 χρόνια, ουδέποτε υπήρξε παράνομη. Ο νόμος 4336/15 περί «Μη μισθολογικών παροχών» τέθηκε σε ισχύ από 1/1/2016, οπότε και διεκόπη άμεσα.
- Σχετικά με το ζήτημα της «τοποθέτησης μηχανισμού ελέγχου της προσέλευσης των υπαλλήλων στην υπηρεσία τους», το προσωπικό του Ε.Κ.Κ., ελεγχόταν και ελέγχεται στην προσέλευση και αποχώρησή του σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και συγκεκριμένα με την τήρηση παρουσιολογίου. Σημειώνουμε επίσης ότι ο νέος μηχανισμός ηλεκτρονικού ελέγχου προσέλευσης και αποχώρησης έχει ήδη τοποθετηθεί.
-Όπως ο κ. Λεοντάρης όφειλε «να εφαρμόσει πλήρως το νόμο και να επιβάλλει κανόνες ισονομίας για όλο το προσωπικό», αντίστοιχη υποχρέωση τήρησης του νόμου και ισονομίας έχουν και οι εργαζόμενοι στο Ε.Κ.Κ.
Ενημερώνουμε πως τον Αύγουστο του 2016, το Δ.Σ του Σωματείου Εργαζομένων του Ε.Κ.Κ. στην προσπάθειά του να προσεγγίσει το παρόν Δ.Σ, έστειλε επιστολή υπογραμμίζοντας τα σοβαρά ζητήματα του Οργανισμού που προέκυψαν μετά τη ανάληψη των καθηκόντων του, η οποία δεν απαντήθηκε ποτέ.
-Επίσης, τα αιτήματα μας για: α) πληροφορίες πρακτικές σχετικά με τη μετεστέγαση του Ε.Κ.Κ., β) ολιγοήμερη παράταση της επεξεργασίας του εσωτερικού κανονισμού από πλευράς μας, γ) παράδοση του πορίσματος της ΕΔΕ που διενεργήθηκε για διαρροή εγγράφων, μας εκπλήσσει που χαρακτηρίζονται ισχυρή αντίδραση.
-Σχετικά με τον ισχυρισμό του κ. Λεοντάρη ότι «σχεδόν για κάθε απόφαση του παρόντος Δ.Σ του Ε.Κ.Κ. που απέβλεπε στην εφαρμογή του ισχύοντος νομικού πλαισίου υπήρξαν ισχυρές αντιδράσεις είτε από φορείς της κινηματογραφικής κοινότητας, είτε από εργαζόμενους του ΕΚ.Κ., είτε από μερίδα των Μ.Μ.Ε.», δεν έχουμε να σχολιάσουμε κάτι σχετικό, πέραν του ό,τι γράφεται δημοσίως πρέπει και να αποδεικνύεται.
Είναι η πρώτη και ευχόμαστε τελευταία φορά, που ερχόμαστε στη δυσάρεστη θέση να απαντήσουμε δημοσίως σε παραιτηθέντα ή νυν εκπρόσωπο του Δ.Σ.
Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με προσήλωση στο αντικείμενο της εργασίας μας και έχουμε τη μέγιστη διάθεση προσφοράς για την εξυπηρέτηση των σκοπών της ελληνικής κινηματογραφίας».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Tι είπε η πρωταγωνίστρια της σειράς ταινιών
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παράστασης «Φθινοπωρινή ιστορία», που παίζεται στο θέατρο Αλέκος Αλεξανδράκης, σε σκηνοθεσία Βάνας Πεφάνη
Η βραβευμένη ταινία συμμετείχε στον διαγωνισμό 76ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καννών για τον Χρυσό Φοίνικα
Μια παράσταση ευχάριστη στη θέαση, δουλεμένη στη λεπτομέρεια, με άψογη καθοδήγηση των ηθοποιών, ώστε να κινηθούν με δεξιοτεχνία στην κόψη μεταξύ κωμωδίας και δράματος
Με αφορμή τη νέα τους θεατρική συνεργασία, μιλήσαμε με τους δύο ηθοποιούς για ένα έργο γραμμένο από δύο παλιότερους μεγάλους του θεάτρου και της κωμωδίας
Για τον ρόλο του στον «Μονομάχο 2»
Έπαιξαν μαζί στους «Άγγελους του Τσάρλι»
Φαίνεται πως μέχρι τώρα το προφέραμε όλοι λάθος
Ομαδική έκθεση ζωγραφικής στη Γενική Γραμματεία Αυτοδιοίκησης
Στο πλαίσιο του φετινού φεστιβάλ έχει προγραμματιστεί η προβολή του βραβευμένου ντοκιμαντέρ «20 μέρες στη Μαριούπολη»
Θα μπορούσε η εικονική πραγματικότητα να είναι μια μορφή αυθεντικής πραγματικότητας; Μήπως ζούμε ήδη σε μια προσομοίωση που έχει δημιουργηθεί από κάποια τεχνητή νοημοσύνη; Τι μας είπε ο συγγραφέας
Άλλαξε ζωή και πόλεις και μιλάει στην Athens Voice για όλα, με αφορμή το νέο τους άλμπουμ «Human Fear»
Ο Γκίντενγκαστ καταφέρνει και πάλι να πιάσει υψηλά σκηνοθετικά στάνταρ
Aτόφιο κέφι, σατιρική χροιά και σλάπστικ κωμική διάσταση στις σκηνές της ζούγκλας
Η ταινία επιχειρεί να αποδώσει έναν αλά Φασμπίντερ ερωτικό ρεαλισμό, που όμως δεν γίνεται ποτέ πειστικός
Το φιλμ ήταν υποψήφιο για 4 Χρυσές Σφαίρες και λογικά θα το συναντήσουμε και στις οσκαρικές προτάσεις, που θα γίνουν γνωστές στις 23 Ιανουαρίου.
«Δεν θα πάψω να αγαπώ τα βιβλία του Νιλ Γκέιμαν, αλλά δεν μπορώ πια να τα υποστηρίξω δημόσια»
Για κλεμμένη ιδέα κατηγορείται η εταιρία κινουμένων σχεδίων
Μια βαθιά αντιπολεμική κραυγή μέσω της τέχνης στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Ένα έχω να πω, σαπό στον Σελίν για το μυθιστόρημα και εύγε στην Εστία που μας έκανε δώρο αυτή την έκδοση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.