Aνακαλύφθηκε στο Λονδίνο κλεμμένος πίνακας του Ματίς
Ένας πίνακας του Ανρί Ματίς με τίτλο Ο κήπος, που βρέθηκε έπειτα από 25 χρόνια στο Λονδίνο μετά την κλοπή του από μουσείο της Στοκχόλμης, επέτρεψε σήμερα στους ιδιοκτήτες του, σύμφωνα με ανακοίνωση του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης (Moderna Museet).
«Ο πίνακας Ο κήπος του Ανρί Ματίς επέστρεψε σήμερα σπίτι του από το Λονδίνο. Τώρα που μιλούμε βρίσκεται εντός κιβωτίου που ταξιδεύει προς το Moderna Museet. Θα παραμείνει επί 24 ώρες στη συσκευασία του για εγκλιματισμό στις συνθήκες του μουσείου και κατόπιν, για πρώτη φορά από την επιστροφή του στη Σουηδία, θα ανοιχθεί η συσκευασία», προσθέτει στην ανακοίνωσή του το Μουσείο. Η αξία του πίνακα εκτιμάται σε 750.000 ευρώ.
«Εκείνο που μας χαροποιεί είναι ότι βρέθηκε», δηλώνει ο διευθυντής του Ντάνιελ Μπίρνμπαουμ.
Ο εξπρεσιονιστικός πίνακας του 1920 είναι φιλοτεχνημένος με εξπρεσιονιστική τεχνική, ανακαλύφθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο, όταν ο λονδρέζος έμπορος τέχνης Τσαρλς Ρόμπερτς, που ήθελε να τον πωλήσει, ξεκίνησε μία αναζήτηση στα ηλεκτρονικά αρχεία δεδομένων του Art Loss Register (ALR) που δίνουν πληροφορίες για τα κλεμμένα έργα τέχνης, ταυτοποιώντας το έργο που είχε στην κατοχή του με τον πίνακα που είχε κλαπεί στις 11 Μαΐου 1987 από το σουηδικό μουσείο.
Σύμφωνα με του ειδικούς του ALR, που αναπαρήγαγαν μία φήμη που κυκλοφόρησε στον διεθνή Τύπο, οι κλέπτες είχαν προσπαθήσει να διαπραγματευθούν την επαναπώλησή του στο μουσείο χωρίς αποτέλεσμα
Το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης αρνήθηκε πως είχε έλθει ποτέ σε διαπραγμάτευση με τους κλέφτες: «Το Moderna Museet είναι ένα δημόσιο μουσείο και είναι απολύτως αδύνατο για εμάς να μιλούμε για λύτρα», δήλωσε η εκπρόσωπός του Κριστίν Εκ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Tι είπε η πρωταγωνίστρια της σειράς ταινιών
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παράστασης «Φθινοπωρινή ιστορία», που παίζεται στο θέατρο Αλέκος Αλεξανδράκης, σε σκηνοθεσία Βάνας Πεφάνη
Η βραβευμένη ταινία συμμετείχε στον διαγωνισμό 76ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καννών για τον Χρυσό Φοίνικα
Μια παράσταση ευχάριστη στη θέαση, δουλεμένη στη λεπτομέρεια, με άψογη καθοδήγηση των ηθοποιών, ώστε να κινηθούν με δεξιοτεχνία στην κόψη μεταξύ κωμωδίας και δράματος
Με αφορμή τη νέα τους θεατρική συνεργασία, μιλήσαμε με τους δύο ηθοποιούς για ένα έργο γραμμένο από δύο παλιότερους μεγάλους του θεάτρου και της κωμωδίας
Για τον ρόλο του στον «Μονομάχο 2»
Έπαιξαν μαζί στους «Άγγελους του Τσάρλι»
Φαίνεται πως μέχρι τώρα το προφέραμε όλοι λάθος
Ομαδική έκθεση ζωγραφικής στη Γενική Γραμματεία Αυτοδιοίκησης
Στο πλαίσιο του φετινού φεστιβάλ έχει προγραμματιστεί η προβολή του βραβευμένου ντοκιμαντέρ «20 μέρες στη Μαριούπολη»
Θα μπορούσε η εικονική πραγματικότητα να είναι μια μορφή αυθεντικής πραγματικότητας; Μήπως ζούμε ήδη σε μια προσομοίωση που έχει δημιουργηθεί από κάποια τεχνητή νοημοσύνη; Τι μας είπε ο συγγραφέας
Άλλαξε ζωή και πόλεις και μιλάει στην Athens Voice για όλα, με αφορμή το νέο τους άλμπουμ «Human Fear»
Ο Γκίντενγκαστ καταφέρνει και πάλι να πιάσει υψηλά σκηνοθετικά στάνταρ
Aτόφιο κέφι, σατιρική χροιά και σλάπστικ κωμική διάσταση στις σκηνές της ζούγκλας
Η ταινία επιχειρεί να αποδώσει έναν αλά Φασμπίντερ ερωτικό ρεαλισμό, που όμως δεν γίνεται ποτέ πειστικός
Το φιλμ ήταν υποψήφιο για 4 Χρυσές Σφαίρες και λογικά θα το συναντήσουμε και στις οσκαρικές προτάσεις, που θα γίνουν γνωστές στις 23 Ιανουαρίου.
«Δεν θα πάψω να αγαπώ τα βιβλία του Νιλ Γκέιμαν, αλλά δεν μπορώ πια να τα υποστηρίξω δημόσια»
Για κλεμμένη ιδέα κατηγορείται η εταιρία κινουμένων σχεδίων
Μια βαθιά αντιπολεμική κραυγή μέσω της τέχνης στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Ένα έχω να πω, σαπό στον Σελίν για το μυθιστόρημα και εύγε στην Εστία που μας έκανε δώρο αυτή την έκδοση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.