Γράφει ο Γιώργης Γερόλυμπος, Φωτογράφος
Πάνος Κοκκινιάς
«Leave your Myth in Greece», Γκαλερί Xippas
«Άτιμον είναι το εν στάσει μηδετέρος μερίδος γενόμενον» νομοθέτησε ο Σόλων ο Αθηναίος. Ο νόμος του επέβαλε στους πολίτες να παίρνουν ενεργό και υπεύθυνη θέση στα κοινά της πόλης σε κρίσιμες στιγμές. Με την τελευταία του έκθεση στην γκαλερί Χippas ένας άλλος Αθηναίος, ο φωτογράφος Πάνος Κοκκινιάς, παίρνει θέση σε ό,τι μας συμβαίνει αυτό τον καιρό. Με εικαστική ποιότητα, τεχνική αρτιότητα και ερμηνευτική αυτοπεποίθηση, ο δημιουργός απομακρυνόμενος από αμφίσημες κοινοτυπίες προσεγγίζει τη ζωή με ενδοσκόπηση, αυτοσαρκασμό, αίσθηση του χιούμορ και υπόδειξη προοπτικής για το μέλλον. Δεν θυμάμαι άλλη εποχή που να το είχε τόσο πολύ ανάγκη.
Τα ορφανά
Ξενοφοβία και ρατσισμός, ζητήματα ιδιαιτέρως επίκαιρα στις μέρες μας. Πέραν των δυνατών ερμηνειών, ο θεατής ανακαλύπτει το δαιδαλώδες βάθος των οικογενειακών σχέσεων και τη ρευστότητα των ρόλων του θύτη και του θύματος. Λιτό σκηνικό, φωτισμοί σαν σημεία στίξης που ορίζουν μια νέα φόρμα, απαλλαγμένη από περιττές προκλήσεις και επιδερμικούς νεωτερισμούς. Θέατρο του Νέου Κόσμου
Alarme
Παράσταση στα όρια της περφόρμανς. Δύο ακίνητα κορμιά και ένα συνεχές παραλήρημα σε τρεις γλώσσες, με αφορμή τη σχέση Ελισάβετ και Μαρίας Στιούαρτ. Η γυναικεία εξουσία ξεδιπλώνει τις πτυχές της που βρίθουν συμβολισμών, δημιουργώντας ένα εικαστικό θέαμα με δυσδιάκριτους ρόλους ηθοποιών, κειμένου και σκηνής. Σε καθηλώνει ή σε εξοργίζει. Η γυναίκα μου το λάτρεψε, εγώ θύμωσα. Θέατρο Άττις
Robert Mapplethorpe
Στη σύντομη, έντονη ζωή του ο Robert Mapplethorpe κατάφερε να συγκινήσει όποιον συνάντησε, διά ζώσης ή μέσω του έργου του. Θετικά ή αρνητικά. Αποκαλύπτοντας γενναία, στην Αμερική του Ρήγκαν το ’80, τη σεξουαλική επιλογή του, ο φωτογράφος λατρεύτηκε ως σημαντικός δημιουργός και ταυτόχρονα μισήθηκε. Η ίδια γενναιότητα διαπερνά το έργο του, που εκτείθεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Βίκτωρ Κοέν
Ο Βίκτωρ Κοέν, έφυγε από τη Θεσσαλονίκη, σπούδασε στο Τελ Αβίβ και εγκαταστάθηκε στη Νέα Υόρκη. Γραφίστας, designer, εικαστικός καλλιτέχνης, δημιουργός που δύσκολα κατατάσσεται σε μία μόνο κατηγορία. Την προσπάθεια αυτής της κατάταξης αναλαμβάνει ο ίδιος, παρουσιάζοντας τη δουλειά του σε μια αυτοβιογραφική ομιλία. Ελληνοαμερικάνικη Ένωση, 25/11, 19.30
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μια παράσταση ευχάριστη στη θέαση, δουλεμένη στη λεπτομέρεια, με άψογη καθοδήγηση των ηθοποιών, ώστε να κινηθούν με δεξιοτεχνία στην κόψη μεταξύ κωμωδίας και δράματος
Με αφορμή τη νέα τους θεατρική συνεργασία, μιλήσαμε με τους δύο ηθοποιούς για ένα έργο γραμμένο από δύο παλιότερους μεγάλους του θεάτρου και της κωμωδίας
Για τον ρόλο του στον «Μονομάχο 2»
Έπαιξαν μαζί στους «Άγγελους του Τσάρλι»
Φαίνεται πως μέχρι τώρα το προφέραμε όλοι λάθος
Ομαδική έκθεση ζωγραφικής στη Γενική Γραμματεία Αυτοδιοίκησης
Στο πλαίσιο του φετινού φεστιβάλ έχει προγραμματιστεί η προβολή του βραβευμένου ντοκιμαντέρ «20 μέρες στη Μαριούπολη»
Θα μπορούσε η εικονική πραγματικότητα να είναι μια μορφή αυθεντικής πραγματικότητας; Μήπως ζούμε ήδη σε μια προσομοίωση που έχει δημιουργηθεί από κάποια τεχνητή νοημοσύνη; Τι μας είπε ο συγγραφέας
Άλλαξε ζωή και πόλεις και μιλάει στην Athens Voice για όλα, με αφορμή το νέο τους άλμπουμ «Human Fear»
Ο Γκίντενγκαστ καταφέρνει και πάλι να πιάσει υψηλά σκηνοθετικά στάνταρ
Aτόφιο κέφι, σατιρική χροιά και σλάπστικ κωμική διάσταση στις σκηνές της ζούγκλας
Η ταινία επιχειρεί να αποδώσει έναν αλά Φασμπίντερ ερωτικό ρεαλισμό, που όμως δεν γίνεται ποτέ πειστικός
Το φιλμ ήταν υποψήφιο για 4 Χρυσές Σφαίρες και λογικά θα το συναντήσουμε και στις οσκαρικές προτάσεις, που θα γίνουν γνωστές στις 23 Ιανουαρίου.
«Δεν θα πάψω να αγαπώ τα βιβλία του Νιλ Γκέιμαν, αλλά δεν μπορώ πια να τα υποστηρίξω δημόσια»
Για κλεμμένη ιδέα κατηγορείται η εταιρία κινουμένων σχεδίων
Μια βαθιά αντιπολεμική κραυγή μέσω της τέχνης στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Ένα έχω να πω, σαπό στον Σελίν για το μυθιστόρημα και εύγε στην Εστία που μας έκανε δώρο αυτή την έκδοση
Μιλήσαμε με αφορμή το βιβλίο του Με τα Μάτια του Ρίγκελ
Μιλήσαμε για το ντοκιμαντέρ που θα δούμε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις 17 - 20 Ιανουαρίου 2025.
Ο καλλιτέχνης επιχειρεί μια τολμηρή και πρωτότυπη μεταγραφή του εικονογραφικού κόσμου του Dürer.
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.