Πολιτισμος

Go Forth

Στο καλοκαιρινό «Bread And Butter» παρέα με τη Levi’s®…

Παναγιώτης Μένεγος
ΤΕΥΧΟΣ 358
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

 Το «Bread And Butter», η fashion expo που διοργανώνεται δυο φορές το χρόνο και καθορίζει το street (και όχι μόνο) look κάθε σεζόν, είναι ένας ακόμα πόλος έλξης στην πόλη που όλοι κυκλοφορούν με ένα χάρτη. Το αεροδρόμιο Tebelhof δεν λειτουργεί από το 2008, αλλά στεγάζει το «B&B» σε μια υποδειγματική χρήση «νεκρής εγκατάστασης». Φέτος έγινε 6-8/7. Γλιστρώντας ανάμεσα στα άπειρα περίπτερα με τα brands, παίρνουμε μια γεύση για το τι θα φορεθεί την «Άνοιξη - Καλοκαίρι 2012». Στη Levi’s®, δεσπόζει η ένδειξη «waterless» σε κλασικά και νέα σχέδια jeans – καμπάνια που σε προτρέπει να αντιμετωπίσεις με τη δική σου μπουγάδα την παγκόσμια κρίση ύδατος.

Επιβιβαζόμαστε σε ένα εκπληκτικό λεωφορείο –ανατολικογερμανικό απομεινάρι– προς το workshop παρουσίασης του «Go Forth». Η πρώτη παγκόσμια εκστρατεία μάρκετινγκ της Levi’s® γεννιέται στο Βερολίνο και χρίζει ως «pioneers» μερικά εξέχοντα πρόσωπα της ζωής του. Ας πούμε, το φωτογράφο Sven Marquardt (και πορτιέρη του διάσημου Panorama - Berghain Club) ή τους πρωτοπόρους street artists Various And Gold. Οι προσωπογραφίες τους κοσμούν ήδη αρκετά βερολινέζικα κτίρια, δουλειά του Πορτογάλου Vhils, και τις τυπώνουμε μαζί με στάμπες σλόγκαν της εκστρατείας σε λευκά t-shirts.

Η Rebecca Van Dyke είναι εδώ και λίγους μήνες CMO της Levi’s®. Με κάπως ψαρωτική θητεία σε Nike, Apple κι αλλού. Μιλάει για την ανάγκη του brand να τηρήσει τις «αξίες που έχει αναπτύξει εδώ και χρόνια», να εμπνεύσει τους νέους που «είναι αισιόδοξοι για το μέλλον παρά την οικονομική κρίση» και να ανταποκριθεί στα «νέα δεδομένα που θέτει η διφορούμενη εποχή των social media». Σε παγκόσμιο επίπεδο. Κάποια στιγμή, η κουβέντα στο δωμάτιο συνεντεύξεων διακόπτεται. Οι Vaccines είναι οι μυστικοί καλεσμένοι και ξεκινάνε το live με το φετινό χιτ «Post Break - Up Sex»...

Περισσότερες πληροφορίες και σχετικά videos στο https://eu.levi.com/en_GR/printworkshop