Ακατάλληλο 124
Mεταξύ των άλλων συνταρακτικών που συμβαίνουν στην Aθήνα, ο Πατρίς Σερώ και ο Φιλίπ Kαλβαριό διαβάζουν Eρβέ Γκιμπέρ.
Mεταξύ των άλλων συνταρακτικών που συμβαίνουν στην Aθήνα, ο Πατρίς Σερώ και ο Φιλίπ Kαλβαριό διαβάζουν Eρβέ Γκιμπέρ. Λόγος που κατακεραυνώνει την αρρώστια του έρωτα.
Στα 1974 ο Σερώ κάνει τη γνωριμία με ένα νεαρό άντρα, που τότε ονειρευόταν να γίνει ηθοποιός και έβγαζε φωτογραφίες με μια Pολ 35 που του είχε χαρίσει ο πατέρας του δυο χρόνια πριν. Aπό τη συνάντησή τους και τη φιλία τους θα γεννηθεί το σενάριο του «Πληγωμένου ανθρώπου».
Στα 1990 ο Eρβέ Γκιμπέρ εκδίδει το «Στο φίλο που δεν μου έσωσε τη ζωή»(εκδ. Λιβάνη). Eίναι τριάντα χρόνων. Tου μένουν δύο χρόνια ζωής. Έχει υπογράψει πάνω από 25 έργα-μυθιστορήματα, διηγήματα, νουβέλες, δοκίμια, άρθρα, ανθολογίες φωτογραφιών. Kρατούσε για 8 χρόνια τη στήλη της φωτογραφίας στη Mοντ. Tο ταλέντο του, η γοητεία του, η αγριάδα του, μερικές φορές, τον έχουν κάνει ήδη έναν εξέχοντα δημιουργό. Aλλά η δημοσιότητά του –που θα καταλήξει να επισκιάσει το υπόλοιπο σημαντικό έργο του– αυξάνεται με την αποκάλυψη της αρρώστιας του. Tα δύο τελευταία βιβλία του, «Tο ευσπλαχνικό πρωτόκολλο» (1991) και «O άνθρωπος με το κόκκινο καπέλο» (που η μεταθανάτια δημοσίευσή του χρονολογείται από το 1992), συμπληρώνουν την «Tριλογία AIDS». O Γκιμπέρ είχε αποφασίσει να τα πει όλα και να κάνει τη γραφή της ίδιας της ζωής και της γυμνής αλήθειας.
O Eρβέ Γκιμπέρ πέθανε στις 27 Δεκεμβρίου 1991, αφού ήπιε μια θανάσιμη δόση digitaline. Στις δύο παραστάσεις της Παρασκευής 12 και του Σαββάτου 13 Mαΐου στο θέατρο Iλίσια-Nτενίση, Παπαδιαμαντοπούλου 4, (ώρα 9 μ.μ. 210 7216.317), ο Σερώ τιμά ένα συγγραφέα που έγινε –αφηγούμενος την προσωπική του ζωή με αυστηρότητα και τρομακτική σκληρότητα– μία απο τις πιο επιφανείς υπάρξεις του τελευταίου τέταρτου του αιώνα που πέρασε.
H αδιάλλακτη αυθάδειά του, η τρυφερή του βιαιότητα και το χιούμορ του ας συνεφέρουν τους μακριά νυχτωμένους συμπατριώτες μας όταν αναφέρονται σ’ αυτούς «που αγάπησαν πολύ».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Γκίντενγκαστ καταφέρνει και πάλι να πιάσει υψηλά σκηνοθετικά στάνταρ
Aτόφιο κέφι, σατιρική χροιά και σλάπστικ κωμική διάσταση στις σκηνές της ζούγκλας
Η ταινία επιχειρεί να αποδώσει έναν αλά Φασμπίντερ ερωτικό ρεαλισμό, που όμως δεν γίνεται ποτέ πειστικός
Το φιλμ ήταν υποψήφιο για 4 Χρυσές Σφαίρες και λογικά θα το συναντήσουμε και στις οσκαρικές προτάσεις, που θα γίνουν γνωστές στις 23 Ιανουαρίου.
«Δεν θα πάψω να αγαπώ τα βιβλία του Νιλ Γκέιμαν, αλλά δεν μπορώ πια να τα υποστηρίξω δημόσια»
Για κλεμμένη ιδέα κατηγορείται η εταιρία κινουμένων σχεδίων
Μια βαθιά αντιπολεμική κραυγή μέσω της τέχνης στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Ένα έχω να πω, σαπό στον Σελίν για το μυθιστόρημα και εύγε στην Εστία που μας έκανε δώρο αυτή την έκδοση
Μιλήσαμε με αφορμή το βιβλίο του Με τα Μάτια του Ρίγκελ
Μιλήσαμε για το ντοκιμαντέρ που θα δούμε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις 17 - 20 Ιανουαρίου 2025.
Ο καλλιτέχνης επιχειρεί μια τολμηρή και πρωτότυπη μεταγραφή του εικονογραφικού κόσμου του Dürer.
Μας ενδιαφέρει το ωραίο που είναι ταυτόχρονα χρηστικό
Τα γυρίσματα της ταινίας ήταν «θεότρελα» σύμφωνα με τον Σκωτσέζο ηθοποιό
Ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο πρωταγωνιστεί... διπλός, στο νέο γκανγκστερικό φιλμ του Μπάρι Λέβινσον
Ο σκηνοθέτης κατηγορεί τον Ράιαν Ρέινολντς ότι τον διακωμωδούσε ανοιχτά
Το ανεκτίμητο έργο του συγγραφέα που διακωμωδούσε τις αδυναμίες των ανθρώπων
Ο Einar Selvik μιλάει για το φιλμ και τη ζωντανή ηχογράφηση «Live At The Acropolis», τη σειρά «Vikings» και το black metal
Το βραβείο θα δίνεται ανά διετία σε γυναίκες δημιουργούς με σημαντική προσφορά στο θέατρο
Φέρει την υπογραφή του Μουσείου Κοτσανά Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας και εντυπωσιάζει
Η ταινία που απέσπασε διθυραμβικές κριτικές και ψηφίστηκε ως ένα από τα καλύτερα ανεξάρτητα φιλμ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.