Πολιτικη & Οικονομια

Μητσοτάκης για νέους σταθμούς Mετρό: Σημαντικά βήματα προόδου

«Tο είπαμε, το κάναμε, προτιμούμε να μιλάνε τα έργα μας»

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Παρουσία Κυριάκου Μητσοτάκη τα εγκαίνια στους τρεις νέους σταθμούς του μετρό Νίκαια, Κορυδαλλός και Αγία Βαρβάρα
Παρουσία Κυριάκου Μητσοτάκη τα εγκαίνια στους τρεις νέους σταθμούς του μετρό Νίκαια, Κορυδαλλός και Αγία Βαρβάρα/© ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

Ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ενόψει της έναρξης λειτουργίας των νέων σταθμών του Μετρό «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια».

O πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την παράδοση των νέων σταθμών του Μετρό «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός», «Νίκαια», τόνισε: «Οι τρεις πρώτοι σταθμοί της γραμμής 3 προς Πειραιά είναι πια γεγονός».

Και πρόσθεσε: «Σε άλλες εποχές θα λέγαμε πως επιτέλους εδώ το τρένο θα σφυρίξει τρεις φορές, στη Νίκαια, την Αγία Βαρβάρα και τον Κορυδαλλό. Εγώ θα προτιμήσω να μιλήσω για τρία σημαντικά βήματα προόδου και εκσυγχρονισμού, για τα οποία είχαμε δεσμευθεί και τα οποία σήμερα γίνονται πραγματικότητα».

«Καθώς αύριο συμπληρώνεται ένας χρόνος αυτής της κυβέρνησης στην εξουσία, δικαιώνουμε τις τέσσερις λέξεις που πιστεύω ότι δηλώνουν πολλά: "Το είπαμε, το κάναμε, προτιμούμε να μιλάνε τα έργα μας"» δήλωσε ακόμη κατά την παράδοση των νέων σταθμών του Μετρό «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια».

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στα εγκαίνια των τριών νέων σταθμών του μετρό σε Νίκαια, Κορυδαλλό και Αγία Βαρβάρα
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στα εγκαίνια των τριών νέων σταθμών του μετρό σε Νίκαια, Κορυδαλλό και Αγία Βαρβάρα/© ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

Ο πρωθυπουργός επεσήμανε ότι η συγκεκριμένη φάση επέκτασης αυτού του σύγχρονου ΜΜΜ προχώρησε παρά τις σημαντικές τεχνικές δυσκολίες και ολοκληρώθηκε όπως σχεδιάστηκε.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στα εγκαίνια του νέου σταθμού του μετρό στην Αγία Βαρβάρα, μπροστά στην εντυπωσιακή προθήκη με το αρχαίο τμήμα του αγωγού
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στα εγκαίνια του νέου σταθμού του μετρό στην Αγία Βαρβάρα, μπροστά στην εντυπωσιακή προθήκη με το αρχαίο τμήμα του αγωγού/© ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

«Και ολοκληρώθηκε μέσα στα χρονοδιαγράμματα παρά τη μεγάλη αναστάτωση που προκάλεσε η πανδημία (κορωνοϊού). Κάτι το οποίο ισχύει και για τις εργασίες που συνεχίζονται στους τρεις υπόλοιπους σταθμούς στα Μανιάτικα, στο Δημοτικό Θέατρο και στον Πειραιά.

Το μετρό έπρεπε να είχε έρθει ειδικά στη Δυτική Αθήνα νωρίτερα

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης σημείωσε ότι 63.000 συμπολίτες μας θα κάνουν χρήση αυτών των σταθμών και ίσως εκπλαγούμε ευχάριστα και τα νούμερα αυτά είναι μεγαλύτερα.

«Από τους δρόμους της Δυτικής Αττικής θα αφαιρεθούν πάνω από 10.000 οχήματα και βέβαια όταν ολοκληρωθεί πλήρως η γραμμή 3 και φτάσει στον Πειραιά εκτιμούμε ότι κοντά στους 140.000 επιβάτες θα κάνουν καθημερινά χρήση αυτών των σταθμών» είπε.

«Οι περιφερειακοί δήμοι του Πειραιά ξανακερδίζουν τη θέση τους όχι μόνο στον συγκοινωνιακό χάρτη αλλά και στην ίδια τη ζωή της πόλης. Οι κάτοικοι τους σε ένα τέταρτο από τη Νίκαια θα μπορούν να είναι στο Σύνταγμα, σε 50 λεπτά στο αεροδρόμιο» προσέθεσε ο πρωθυπουργός.

«Η αλήθεια είναι ότι μεγάλο αυτό έργο άργησε» είπε ο πρωθυπουργός και συμπλήρωσε «Το έργο του Μετρό ξεκίνησε το 1992 με πρωθυπουργό τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη. Χρειάστηκαν 20 χρόνια για να υπογραφεί η σύμβαση της γραμμής 3, το 2012».

Σημείωσε ότι όλες οι κυβερνήσεις συνέβαλαν στο να μπορέσει να ολοκληρωθεί το έργο υπογραμμίζοντας ότι το μετρό έπρεπε να είχε έρθει ειδικά στη Δυτική Αθήνα νωρίτερα. «Από το 2007 ως απλός βουλευτής Β Αθηνών υπήρξα υπέρμαχος και αγωνίστηκα για την επιθετική επέκταση του Μετρό προς τη Δυτική Αττική και τον Πειραιά» είπε.

'Εναρξη λειτουργίας των νέων σταθμών του Μετρό «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια»

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ 

 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.