- CITY GUIDE
- PODCAST
-
19°
To 2019 είναι χρονιά εκλογών. Βουλευτικές Εκλογές, Ευρωεκλογές, Περιφερειακές και Δημοτικές Εκλογές είναι οι αναμετρήσεις που θα λάβουν χώρα. Οι τελευταίες έχουν προσδιοριστεί χρονικά (Μάιος) ενώ οι πρώτες μπορούν να συμβούν οποτεδήποτε.
Έτσι, παρουσιάζεται το φαινόμενο του «βομβαρδισμού» υποψηφίων για διάφορες εκλογές στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και κυρίως το Facebook, Instagram και
Twitter. Η πληθώρα των ονομάτων, οι ποικιλία των εκλογών και των αξιωμάτων οδηγεί σε σύγχυση τους χρήστες των social media και ελαχιστοποιεί το αποτέλεσμα των κινήσεων των υποψηφίων.
Υπάρχουν θεμελιώδεις τακτικές που μπορεί να υιοθετήσει ένας υποψήφιος για να αποφύγει συχνά λάθη και να αυξήσει την διάδρασή του με το εκλογικό κοινό. Εδώ, θα προσπαθήσουμε να τις σταχυολογήσουμε γρήγορα και κατανοητά μερικές συμβουλές με βάση την διεθνή εμπειρία, την σχετική βιβλιογραφία και την πρακτική εμπειρία.
1. Μην δημιουργήσετε την διαδικτυακή σας καμπάνια τον μήνα των εκλογών ή λίγο πριν από αυτόν. Όλοι οι αντίπαλοί σας θα έχουν είτε ήδη προετοιμάσει την παρουσία τους στα social media είτε θα ξεκινούν μαζί σας εκείνη τη στιγμή. Ξεκινήστε ει δυνατόν… χθες την καμπάνιά σας.
2. Στοχεύστε τοπικά. Ο κάθε υποψήφιος απευθύνεται σε μία εκλογική περιφέρεια (εκτός από τις Ευρωεκλογές που μέχρι στιγμής έχουν ως περιφέρεια όλη την Ελλάδα). Η λελογισμένη και καλή χρήση των πόρων (budget) θα ενθαρρύνει την διαφήμιση (sponsored campaign) σε μία συγκεκριμένη περιοχή ή περιοχές. Έτσι είστε σίγουροι πως αυτοί που θα δουν τις δημοσιεύσεις και τις δράσεις σας είναι κατά κύριο λόγο ψηφοφόροι σας.
3. Δείξτε επαγγελματισμό. Φωτογραφίες καλής ποιότητας (high definition) και συχνή χρήση των social media, με πλάνο και στρατηγική σχεδιασμό, είναι απαραίτητα στοιχεία για να παρουσιάσετε μία οργανωμένη -και όχι αποσπασματική- καμπάνια στους ψηφοφόρους σας. Εάν οι γνώσεις σας για τα social media ή ο χρόνος σας δεν σας το επιτρέπουν συνεργαστείτε με έναν ειδικό. Αλλιώς, καλύτερα μην το προσπαθήσετε καθόλου.
4. Take it easy. Οι πολλές και καθημερινές δημοσιεύσεις δεν βοηθούν την εκστρατεία σας. Κουράζουν το κοινό σας και επιφέρουν τα αντίθετα αποτελέσματα. Όση και αν είναι η εβδομαδιαία δραστηριότητά σας δεν μπορεί να «περνά» ολόκληρη στα social media. Χρησιμοποιήστε ένα website ως αρχειοθήκη δράσεων ή επιλέξτε προσεκτικά κάθε φορά το υλικό που θα μεταφορτώνεται στα social media.
5. Να είστε αυθεντικοί. Να θυμάστε πως τα social media είναι ένας διαφορετικός ανταλλαγής απόψεων, θέσεων και δράσεων ενώ συγκεκριμένα από αυτά (π.χ. Instagram) ενθαρρύνουν και επιζητούν μία πιο «χαλαρή» ματιά στην καθημερινότητα της εκλογικής σας προσπάθειας. Μην φοβηθείτε να πρωτοτυπήσετε. Αλλά και πάλι, με προσοχή, μέτρο και πάντα εναρμονισμένα με την γενικότερή σας εικόνα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Η κριτική δεν αντιμετωπίζεται με πειθαρχικά μέτρα» - Χειμαρρώδης ο πρώην πρωθυπουργός
Τι ανέφερε ο Θόδωρος Σκυλακάκης
Αυξήσεις καταγγέλλουν Μπακογιάννης - Καφούνης, τι απαντά ο Δούκας
Η πρώτη δόση θα αντιστοιχεί στο 55% του επιδόματος
Το πλάνο για τους ενοίκους μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα
«Κατέθεσα μήνυση διότι έχει πει πολλά συκοφαντικά ψέματα κατά εμού και ινστιτούτων που ίδρυμα πριν 33 χρόνια» ανέφερε.
Τι αποκαλύπτει ο δικηγόρος της πολιτικού για τον κοινό τους στόχο
Κάλεσμα στους υποστηρικτές του να δώσουν το «παρών» στην αυριανή εκδήλωση απεύθυνε ο Στέφανος Κασσελάκης
Οι Κυριακές με ανοιχτά καταστήματα
«Είναι σαφές ότι δεν σέβονται την ψήφο των πολιτών» δήλωσε για τις ανεξαρτητοποιήσεις Τζάκρη και Πούλου
Αιχμές από τον υποψήφιο για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ στην τελική ευθεία πριν τις εκλογές στην Κουμουνδούρου
«Τις ανεμογεννήτριες τις ξέρω πολύ καλά, με πίεζε ο χρόνος», είπε ο υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
«Μακάρι να επαναληφθεί και να ανανεωθεί η θητεία της» σημειώνει ο καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου
Ποιο είναι το σχέδιο δράσης για το 2025
«Ο Κώστας Καραμανλής τοποθετείται με ευπρέπεια», λέει ο Παύλος Μαρινάκης
Ο ΣΥΡΙΖΑ τελείωσε μεν αλλά άφησε ανεξίτηλο λεκέ στο συλλογικό υποσυνείδητο
Η αρμοδιότητα ανήκει στο υπουργείο Πολιτισμού, καθώς έχει κηρυχθεί μνημείο
«Αυτή είναι η επιτυχία της φορολογικής μας πολιτικής» ανέφερε χαρακτηριστικά
Όποιο και αν είναι το στιλ σας, το να προσθέσετε την ενσυναίσθηση στις τεχνικές σας, θα σας φέρει μόνο αύξηση πωλήσεων
«Εμείς ψυχραιμία»: Πώς σχολιάζει τις εξελίξεις για το κόμμα που γίνεται αξιωματική αντιπολίτευση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.