- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
To 2019 είναι χρονιά εκλογών. Βουλευτικές Εκλογές, Ευρωεκλογές, Περιφερειακές και Δημοτικές Εκλογές είναι οι αναμετρήσεις που θα λάβουν χώρα. Οι τελευταίες έχουν προσδιοριστεί χρονικά (Μάιος) ενώ οι πρώτες μπορούν να συμβούν οποτεδήποτε.
Έτσι, παρουσιάζεται το φαινόμενο του «βομβαρδισμού» υποψηφίων για διάφορες εκλογές στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και κυρίως το Facebook, Instagram και
Twitter. Η πληθώρα των ονομάτων, οι ποικιλία των εκλογών και των αξιωμάτων οδηγεί σε σύγχυση τους χρήστες των social media και ελαχιστοποιεί το αποτέλεσμα των κινήσεων των υποψηφίων.
Υπάρχουν θεμελιώδεις τακτικές που μπορεί να υιοθετήσει ένας υποψήφιος για να αποφύγει συχνά λάθη και να αυξήσει την διάδρασή του με το εκλογικό κοινό. Εδώ, θα προσπαθήσουμε να τις σταχυολογήσουμε γρήγορα και κατανοητά μερικές συμβουλές με βάση την διεθνή εμπειρία, την σχετική βιβλιογραφία και την πρακτική εμπειρία.
1. Μην δημιουργήσετε την διαδικτυακή σας καμπάνια τον μήνα των εκλογών ή λίγο πριν από αυτόν. Όλοι οι αντίπαλοί σας θα έχουν είτε ήδη προετοιμάσει την παρουσία τους στα social media είτε θα ξεκινούν μαζί σας εκείνη τη στιγμή. Ξεκινήστε ει δυνατόν… χθες την καμπάνιά σας.
2. Στοχεύστε τοπικά. Ο κάθε υποψήφιος απευθύνεται σε μία εκλογική περιφέρεια (εκτός από τις Ευρωεκλογές που μέχρι στιγμής έχουν ως περιφέρεια όλη την Ελλάδα). Η λελογισμένη και καλή χρήση των πόρων (budget) θα ενθαρρύνει την διαφήμιση (sponsored campaign) σε μία συγκεκριμένη περιοχή ή περιοχές. Έτσι είστε σίγουροι πως αυτοί που θα δουν τις δημοσιεύσεις και τις δράσεις σας είναι κατά κύριο λόγο ψηφοφόροι σας.
3. Δείξτε επαγγελματισμό. Φωτογραφίες καλής ποιότητας (high definition) και συχνή χρήση των social media, με πλάνο και στρατηγική σχεδιασμό, είναι απαραίτητα στοιχεία για να παρουσιάσετε μία οργανωμένη -και όχι αποσπασματική- καμπάνια στους ψηφοφόρους σας. Εάν οι γνώσεις σας για τα social media ή ο χρόνος σας δεν σας το επιτρέπουν συνεργαστείτε με έναν ειδικό. Αλλιώς, καλύτερα μην το προσπαθήσετε καθόλου.
4. Take it easy. Οι πολλές και καθημερινές δημοσιεύσεις δεν βοηθούν την εκστρατεία σας. Κουράζουν το κοινό σας και επιφέρουν τα αντίθετα αποτελέσματα. Όση και αν είναι η εβδομαδιαία δραστηριότητά σας δεν μπορεί να «περνά» ολόκληρη στα social media. Χρησιμοποιήστε ένα website ως αρχειοθήκη δράσεων ή επιλέξτε προσεκτικά κάθε φορά το υλικό που θα μεταφορτώνεται στα social media.
5. Να είστε αυθεντικοί. Να θυμάστε πως τα social media είναι ένας διαφορετικός ανταλλαγής απόψεων, θέσεων και δράσεων ενώ συγκεκριμένα από αυτά (π.χ. Instagram) ενθαρρύνουν και επιζητούν μία πιο «χαλαρή» ματιά στην καθημερινότητα της εκλογικής σας προσπάθειας. Μην φοβηθείτε να πρωτοτυπήσετε. Αλλά και πάλι, με προσοχή, μέτρο και πάντα εναρμονισμένα με την γενικότερή σας εικόνα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Δεν έχουμε την πολυτέλεια του εφησυχασμού» είπε στους υπουργούς στην τελευταία συνεδρίαση του 2024
Για τους πολιτικούς όλα είναι δουλειά και ακόμα και το ήθος υπόκειται στις ανάγκες της
Από 509 έως 1.200 ευρώ - Οι δικαιούχοι και τα κριτήρια που αλλάζουν
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κατηγορεί την κυβέρνηση πως επέτρεψε «ασυδοσία»
Πότε θα τεθεί σε λειτουργία - Οι προδιαγραφές του έργου και τα οφέλη του
Τα επτά θέματα που είναι στην ατζέντα των συζητήσεων
Τι είπε για την προεδρία της Δημοκρατίας
Ο εβδομαδιαίος απολογισμός του κυβερνητικού έργου από τον πρωθυπουργό
Οι δηλώσεις του πρωθυπουργού μετά την ολοκλήρωση της Συνόδου Βορρά-Νότου
Λήγει η διορία - Προθεσμία, πρόστιμα και οδηγίες για έγκαιρη πληρωμή
To ωράριο σε καταστήματα και σούπερ μάρκετ - Τι να προσέχουν οι καταναλωτές
Τι είπε για την διαγραφή Σαμαρά
Τι είπε για το ενδεχόμενο συνεργασίας με την Νέα Δημοκρατία
«Όταν δεν έχεις πολιτική για να αντιπολιτευθείς σοβαρά, ψάχνεις στα αζήτητα και ανασύρεις ανοησίες»
Στόχος να φτάσει τα 100.000 μέλη μέσα στο 2025, δήλωσε από τη Θεσσαλονίκη
Στη Σύνοδο Βορρά-Νότου ο πρωθυπουργός - Η δήλωσή του
Ο πρωθυπουργός εξέφρασε την πλήρη αλληλεγγύη της Ελλάδας προς τον γερμανικό λαό
Στην Ελλάδα είμαστε μπροστά σε ένα κατακερματισμένο πολιτικό σκηνικό
Μέχρι τέλος Ιανουαρίου θα έχει ολοκληρωθεί η διασύνδεση με το Εθνικό Μητρώο Τηλεπικοινωνιών
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.