#HairHasNoGender: Η διαφήμιση της Pantene για τη διαφορετικότητα
«Τα μαλλιά δεν έχουν φύλο»
#HairHasNoGender: Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Pantene για τη διαφορετικότητα.
To brand Pantene της εταιρείας Procter and Gamble προωθεί τη διαφορετικότητα μέσω της νέας καμπάνιας με τίτλο: #HairHasNoGender, δηλαδή «Τα μαλλιά δεν έχουν φύλο».
Μέσα από το διαφημιστικό σποτ προβάλονται πέντε queer πρόσωπα της ελληνικής ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας και μιλούν για το πώς τα μαλλιά συμβάλλουν στην αυτοπεποίθησή τους και ότι είναι καιρός να πάψουμε να ταυτίζουμε το κούρεμα με το φύλο.
Το μήνυμα της καμπάνιας στην περιγραφή του βίντεο στο YouTube
Σύμφωνα με διεθνή έρευνα που πραγματοποίησε το Pantene το 2017, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Γέιλ, τα μαλλιά παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αυτοεκτίμηση και αποτελούν σημαντική προέκταση και έκφραση της ταυτότητας του κάθε ατόμου. Ο αντίκτυπος που έχουν τα μαλλιά στην ψυχολογική και συναισθηματική ισορροπία του ατόμου είναι τόσο ισχυρός που συχνά ξεφεύγει από το πλαίσιο της εξωτερικής εικόνας. Αυτή η διαπίστωση βρίσκει ακόμα συχνότερη εφαρμογή στα μέλη της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, όπου τα μαλλιά συχνά αποτελούν το πρώτο στάδιο σε ζητήματα coming out, αυτοπροσδιορισμού, φυλομετάβασης, προσωπικής ενδυνάμωσης κ.λπ.
Από την άλλη, συχνά διαπιστώνονται στην κοινωνία διακρίσεις, προκαταλήψεις, ακόμα και misgendering (λανθασμένη απόδοση διαφορετικού γένους από αυτό με το οποίο αυτοπροσδιορίζεται το άτομο) που συνδέονται με την εικόνα, ενώ τα στερεότυπα που κάνουν λόγο για «αντρικά» και «γυναικεία» μαλλιά, «αντρικά» και «γυναικεία» κουρέματα, τόσο στους επαγγελματικούς χώρους περιποίησης μαλλιών όσο και έξω από αυτούς, παραμένουν κραταιά. «Φράντζα, κεφάλι ψηλά!» αναφωνεί ο Δήμος, που είναι cis gay αγόρι.
«Φράντζα, κεφάλι ψηλά!» αναφωνεί ο Δήμος, που είναι cis gay αγόρι.
«Στις δουλειές πρέπει να αλλάζουν τα μυαλά και όχι τα μαλλιά» διαπιστώνει η Νικόλ, που είναι cis gay κορίτσι. «Πρώτα μάκρυνα τα μαλλιά μου και μετά είπα στους δικούς μου “αισθάνομαι, είμαι γυναίκα”» θυμάται η Καίτη, που είναι trans κορίτσι. «Δεν υπάρχουν “αντρικά” ή “γυναικεία” μαλλιά» διαπιστώνει η/το LEX, που είναι non-binary άτομο. «Ίσως κάποιοι νομίζουν ότι έτσι κρύβομαι, αλλά εγώ έτσι εκφράζομαι» εξηγεί ο Θέμης, μέσω της drag περσόνας του, Holly Grace.
Μέσα από τις 5 παραπάνω ιστορίες, που με ειλικρίνεια και θάρρος μοιράζονται τα 5 άτομα που πρωταγωνιστούν στη νέα του καμπάνια - τομή για τα ελληνικά διαφημιστικά δεδομένα, το Pantene, περήφανος υποστηρικτής της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας και των διεκδικήσεών της, δηλώνει πως «ό,τι μαλλιά κι αν ονειρεύεσαι, είμαστε δίπλα σου.
Σημειώνεται ότι το χάσταγκ #HairHasNoGender βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των τρεντ στο Twitter ενώ μέσα σε λίγες ώρες έγινε viral.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Από τον Γιάννη Παπαμιχαήλ
Η πρώτη φωτογραφία από την τελετή
Tι είπε για τις αισθητικές επεμβάσεις
Το «Where No Man Has Gone Before» μετέτρεψε τη σειρά σε ένα απόλυτο franchise
Το τελευταίο επεισόδιο της σειράς είχε κάποιες εξόχως ενοχλητικές ομοιότητες με την απόπειρα εναντίον του πρώην Προέδρου των ΗΠΑ
Οι δυο γηραιότεροι υποψήφιοι στην ιστορία των ΗΠΑ
Οι αναρτήσεις τους έχουν «πλημμυρίσει» από δεκάδες σχόλια
«Όχι, δεν πειράζει», έγραψε στην λεζάντα ο γνωστός σεφ
«Γι' αυτό έχουμε γυναικοκτονίες», πρόσθεσε η ηθοποιός
Τι συνέβη - Η απάντηση της δημάρχου της περιοχής
Η έρευνα είχε συνολικά 94,943 συμμετέχοντες από 47 χώρες
«Αρκετή λάμψη και κάποιος μπορεί να σκεφτεί "αχ τι ωραία ζωή μέσα στην περιποίηση". Κι όμως...», έγραψε
«Ήταν πολύ σημαντικό το "δεν τρώμε"», είπε
Ένα επικό καλοκαιρινό throwback στο Χ - Οι πιο χιουμοριστικές αναρτήσεις
Αποφασιστικό βήμα για την αντιμετώπιση της πειρατείας
Με αφορμή την επέτειο των γενεθλίων της
Η επανεμφάνιση της «Βουλίτσας» και οι ηθοποιοί που έμειναν από το πρώτο έως το τελευταίο επεισόδιο
Τι είπε για τη μητρότητα, τις «Άγριες Μέλισσες» και τη συμμετοχή της στη σειρά, «Παραλία»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.