- CITY GUIDE
- PODCAST
-
22°
H Αθηναϊκή Ριβιέρα από τον Πειραιά έως το Σούνιo σε εικόνες
Θα έχει μήκος 70 χιλιόμετρα


Την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου της Αττικής σε ένα έργο 70 χιλιομέτρων σχεδιάζει η κυβέρνηση.
Ένα μεγάλο σχέδιο για την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου στην Αττική, με ποδηλατόδρομο από το ΣΕΦ στο Σούνιο έχει στα πλάνα της η κυβέρνηση.
Το έργο αυτό θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και εκτός από πεζόδρομο και ποδηλατόδρομο, περιλαμβάνει χώρους άθλησης, χώρους για τα παιδιά και χώρους αναψυχής. Με αυτόν τον τρόπο, οι πολίτες θα μπορούν απρόσκοπτα να περπατήσουν, να τρέξουν, να κάνουν ποδήλατο.

«Αυτό το έργο έχει σημασία γιατί σηματοδοτεί την ανάγκη της Αθήνας να ανοιχτεί προς τη θάλασσα και είναι να απορεί κανείς γιατί μας πήρε τόσες δεκαετίες» τόνισε ο πρωθυπουργός, ανακοινώνοντας ότι σε πρώτη φάση ο ποδηλατόδρομος θα συνδέει τον Πειραιά με τη Βουλιαγμένη και σε δεύτερη φάση με το Σούνιο. Τον συντονισμό των εμπλεκόμενων δήμων θα έχει η Περιφέρεια Αττικής.
Η πρώτη φάση του έργου, που φέρνει σε πρώτο πλάνο το ποδήλατο, είναι το τμήμα 22 χιλιομέτρων που ξεκινά από το ΣΕΦ, περνώντας από τη Βάρη και τη Βούλα, για να καταλήξει στη Βουλιαγμένη. Σε δεύτερη φάση ο ποδηλατόδρομος θα καταλήξει στο Σούνιο.
«Αυτό το άνοιγμα της πόλης προς τη θάλασσα, βήμα βήμα, αρχίζει και γίνεται πράξη» τόνισε ο πρωθυπουργός, κάνοντας ειδική αναφορά στην «εμβληματική επένδυση του Ελληνικού, η οποία ήδη -ως προς τις νομοθετικές αρμοδιότητες- βρίσκεται στα τελευταία της στάδια» και αφορά ταυτόχρονα το άνοιγμα ενός χώρου «με τη δημιουργία ενός μεγάλου πάρκου, το οποίο και αυτό θα είναι στραμμένο προς τη θάλασσα», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης, κατά την ομιλία του.
Όταν ολοκληρωθεί αυτό το έργο, όταν μπορεί κάποιος να πηγαίνει με το ποδήλατο από τον Πειραιά μέχρι τη Βουλιαγμένη, να τρέχει ή να βγάζει βόλτα το παιδί του με το καρότσι, τότε το μόνο που θα αναλογιστούμε είναι «γιατί κάτι τόσο αυτονόητο δεν το είχαμε κάνει πιο πριν». pic.twitter.com/q2OekQ4PFO
— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) June 3, 2021
«Η Αθήνα έχει τη δυνατότητα να ξαναπάρει τη θέση της στη μεγάλη συμφωνία του κόσμου, αντιμετωπίζοντας όμως με θάρρος τις προκλήσεις του 21ου αιώνα. Για ένα πιο πράσινο μέλλον, ένα ψηφιακό μέλλον, ένα μέλλον τελικά το οποίο θα προσφέρει στους πολίτες την ποιότητα ζωής που αυτή η πόλη, αυτή η περιφέρεια, αυτός ο αστικός ιστός του λεκανοπεδίου έχει τη δυνατότητα να προσφέρει. Και γι’ αυτό το έργο αυτό έχει την ξεχωριστή του σημασία», ανέφερε σε άλλο σημείο ο πρωθυπουργός.

«Και όταν με το καλό ολοκληρωθεί, τα πρώτα 22 χιλιόμετρα, να μπορεί κάποιος να πηγαίνει με το ποδήλατο από τον Πειραιά μέχρι τη Βουλιαγμένη ή να τρέχει ή να περπατάει ή να βγάζει βόλτα το παιδί του με το καρότσι του, τότε το μόνο το οποίο θα αναλογιστούμε είναι «γιατί κάτι τόσο αυτονόητο δεν το είχαμε κάνει πιο πριν», πρόσθεσε.
Τέσσερις νέοι μεγάλοι ποδηλατόδρομοι στην Αττική - Πού θα κατασκευαστούν
Οι τέσσερις ποδηλατόδρομοι των οποίων θα δρομολογηθεί η κατασκευή με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ:
- Το τμήμα από Κηφισιά έως Γκάζι, μήκους 16 χιλιομέτρων.
- Τη σύνδεση του μετρό (Κατεχάκη) με την Πανεπιστημιούπολη και την Πολυτεχνειούπολη, μέσω του μητροπολιτικού πάρκου στο Γουδί έως το πάρκο Ιλισίων.
- Τη συνέχιση του προηγούμενου ποδηλατόδρομου, από το Παναθηναϊκό Στάδιο μέσω της λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας στη Διονυσίου Αεροπαγίτου και από εκεί στο τελευταίο τμήμα της Ερμού έως το Γκάζι.
- Τη δημιουργία ενός μεγάλου ποδηλατόδρομου, μήκους 76 χιλιομέτρων, από τους Αγίους Αναργύρους έως το Λαύριο.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το ξημέρωμα της 25ης Μαρτίου στην καρδιά της πρωτεύουσας
Ξαλμυρίζοντας μπακαλιάρο, ανακαλύπτοντας την Αθήνα
Μια γωνιά της πόλης που ζωντανεύει
Για όλη την οικογένεια - Το πρόγραμμα αναλυτικά
Απόρησα τι στο καλό κάνει ένα ζευγάρι Ιρλανδών σ’ ένα λάιβ εναλλακτικής ηλεκτρονικής μουσικής με ελληνικό στίχο.
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη για το κοινό
O καθηγητής Κωνσταντίνος Καρτάλης μιλάει για τη χρήση του αυτοκινήτου, τη θερμοκρασία της Αθήνας, τη σημασία ένταξης του ποδηλάτου στην πόλη και το δίκτυο των ΜΜΜ
«Θέλω να πάρουμε έναν καφέ στο χέρι με τον Χάρη Δούκα και να περπατήσουμε στα πεζοδρόμια της Νεάπολης και του Κολωνακίου»
Το είδος του μπαρ που δεν σε κερδίζει με κάποιο στημένο κόλπο ή κάποιο χάιπ, απλώς είναι εκεί και σε περιμένει να το ανακαλύψεις.
Ο Μάρκος Βαμβακάρης είπε ότι όποιος την περνούσε θα πρέπει να ήταν πολύ μάγκας. Αυτή είναι η ιστορία της γέφυρας και των ανθρώπων που την πέρασαν.
Την είδαμε στο TikTok της να προσπαθεί να προφέρει ελληνικούς γλωσσοδέτες και της ζητήσαμε να μας πει πώς βρέθηκε στη χώρα μας και τι κάνει
Διασκέδαση, φαγητό, αγορές, ευ ζην, τίποτα δεν λείπει από αυτή τη γειτονιά
Χωρά μια τέτοια βραδιά σε ένα μόνο κείμενο;
Είναι λες και η πόλη, και ειδικά το κέντρο της, υπάρχουν για την ψυχαγωγία των κακομαθημένων προνομιούχων ή των «ευαίσθητων» προνομιούχων
Ανάμεσα στις παλιές πολυκατοικίες ξεφυτρώνουν νέα στέκια, μαγαζάκια και καλλιτεχνικοί πολυχώροι, που υπόσχονται να της δώσουν χρώμα και μια νέα πνοή
Αυτό που χρειάζεται να ξέρεις για να της πάρεις το σωστό δώρο (χωρίς κάρτα αλλαγής)
O Σωτήριος Καρέλλας δίνει το παράδειγμα για ένα καλύτερο περιβάλλον σε διδάσκοντες και φοιτητές
Σειρά δράσεων με στόχο την κοινωνική και πολιτιστική ορατότητα το Σαββατοκύριακο 8-9 Μαρτίου
Χάρης Δούκας: «Τα Κέντρα Δημιουργικής Μάθησης του Δήμου Αθηναίων, ενεργές κυψέλες πολιτισμού στις γειτονιές της πόλης»
Δούκας: «Ατμόσφαιρα γιορτής, με μουσική, χορό και παραδοσιακά εδέσματα για όλους»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.