TV + Series

Οι γάτες θα κάνουν τα πάντα: Μια μπουκιά μαρκετίστικης ιδιοφυΐας

Γάτες, σνακ και storytelling

Αλκιβιάδης Σιαράβας
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Cats Will Do Anything

Μια λιχουδιά που σπάει τον κώδικα των γατών και του σύγχρονου μάρκετινγκ

Οι γάτες έχουν τη δική τους ατζέντα. Είναι αριστοκράτισσες, επιλεκτικές και απόλυτα ανεξάρτητες. Και όμως, υπάρχει κάτι που τις κάνει να χάνουν τον αυτοέλεγχό τους: τα DREAMIES™. Η νέα παγκόσμια καμπάνια «Cats Will Do Anything» της Mars Petcare, με την υπογραφή της adam&eveDDB, αποτυπώνει με χιουμοριστική αλλά και κινηματογραφική ένταση αυτό ακριβώς — τη δημιουργική τρέλα που μπορεί να προκαλέσει ένα τόσο μικρό, μα τόσο απολαυστικό σνακ.

Cats Will Do Anything

Η ταινία «Hang Tight» ξεκινά με μια CGI γάτα να κρέμεται από την πλευρά ενός ταχύτατου φορτηγού με το λογότυπο DREAMIES™, ενώ γύρω της ξεδιπλώνεται ένα χάος από γάτες που προσπαθούν με κάθε τρόπο να «κατακτήσουν» την αποθήκη των λιχουδιών. Η σκηνοθεσία, οι λεπτομέρειες στα ψηφιακά εφέ και το σάουντρακ του King Salami («Titch») δίνουν στην ταινία έναν ρυθμό που μοιάζει περισσότερο με τρέιλερ blockbuster παρά με διαφήμιση pet σνακ.

Cats Will Do Anything

Αλλά πέρα από το οπτικοακουστικό αποτύπωμα, η καμπάνια αποτελεί ένα case study σύγχρονου, πολυκαναλικού marketing. Με πλήρη ενσωμάτωση σε TV, online video, OOH και social media, αποτελεί ένα «full funnel» οικοσύστημα που χτίζει συναισθηματική σύνδεση, ενισχύει την αναγνωρισιμότητα του brand και οδηγεί σε άμεση προδιάθεση αγοράς. Όπως αναφέρει η Melodie Nye, Chief Growth Officer της Mars Pet Nutrition Europe, πρόκειται για μια καμπάνια που «αφηγείται ξεκαρδιστικές ιστορίες σε κάθε σημείο επαφής με τον καταναλωτή».

Η στρατηγική πίσω από τα... νιαουρίσματα
Στον πυρήνα της στρατηγικής, συναντάμε την τάση του «entertainment branding» — την υβριδική μορφή επικοινωνίας που συνδυάζει διαφήμιση και storytelling, χτίζοντας πολιτισμικό κεφάλαιο αντί για απλώς awareness. Με δεδομένο ότι η Gen Z καταναλώνει περιεχόμενο μέσα από memes, TikTok και μορφές σύντομης ψυχαγωγίας, brands όπως τα DREAMIES™ επενδύουν σε μορφές επικοινωνίας που είναι περισσότερο «watch-worthy» παρά «sales-driven».

Η καμπάνια δεν πουλάει απλώς λιχουδιές. Πουλάει έναν κόσμο όπου οι γάτες είναι οι πρωταγωνίστριες, ένα φανταστικό σύμπαν που συνδέεται άρρηκτα με τη συμπεριφορά τους — και τελικά, με την αλήθεια κάθε pet lover. Γιατί, ας είμαστε ειλικρινείς: οι γάτες όντως θα κάνουν τα πάντα για λίγα σνακ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ