- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Οι γάτες θα κάνουν τα πάντα: Μια μπουκιά μαρκετίστικης ιδιοφυΐας
Γάτες, σνακ και storytelling


Μια λιχουδιά που σπάει τον κώδικα των γατών και του σύγχρονου μάρκετινγκ
Οι γάτες έχουν τη δική τους ατζέντα. Είναι αριστοκράτισσες, επιλεκτικές και απόλυτα ανεξάρτητες. Και όμως, υπάρχει κάτι που τις κάνει να χάνουν τον αυτοέλεγχό τους: τα DREAMIES™. Η νέα παγκόσμια καμπάνια «Cats Will Do Anything» της Mars Petcare, με την υπογραφή της adam&eveDDB, αποτυπώνει με χιουμοριστική αλλά και κινηματογραφική ένταση αυτό ακριβώς — τη δημιουργική τρέλα που μπορεί να προκαλέσει ένα τόσο μικρό, μα τόσο απολαυστικό σνακ.

Η ταινία «Hang Tight» ξεκινά με μια CGI γάτα να κρέμεται από την πλευρά ενός ταχύτατου φορτηγού με το λογότυπο DREAMIES™, ενώ γύρω της ξεδιπλώνεται ένα χάος από γάτες που προσπαθούν με κάθε τρόπο να «κατακτήσουν» την αποθήκη των λιχουδιών. Η σκηνοθεσία, οι λεπτομέρειες στα ψηφιακά εφέ και το σάουντρακ του King Salami («Titch») δίνουν στην ταινία έναν ρυθμό που μοιάζει περισσότερο με τρέιλερ blockbuster παρά με διαφήμιση pet σνακ.

Αλλά πέρα από το οπτικοακουστικό αποτύπωμα, η καμπάνια αποτελεί ένα case study σύγχρονου, πολυκαναλικού marketing. Με πλήρη ενσωμάτωση σε TV, online video, OOH και social media, αποτελεί ένα «full funnel» οικοσύστημα που χτίζει συναισθηματική σύνδεση, ενισχύει την αναγνωρισιμότητα του brand και οδηγεί σε άμεση προδιάθεση αγοράς. Όπως αναφέρει η Melodie Nye, Chief Growth Officer της Mars Pet Nutrition Europe, πρόκειται για μια καμπάνια που «αφηγείται ξεκαρδιστικές ιστορίες σε κάθε σημείο επαφής με τον καταναλωτή».

Η στρατηγική πίσω από τα... νιαουρίσματα
Στον πυρήνα της στρατηγικής, συναντάμε την τάση του «entertainment branding» — την υβριδική μορφή επικοινωνίας που συνδυάζει διαφήμιση και storytelling, χτίζοντας πολιτισμικό κεφάλαιο αντί για απλώς awareness. Με δεδομένο ότι η Gen Z καταναλώνει περιεχόμενο μέσα από memes, TikTok και μορφές σύντομης ψυχαγωγίας, brands όπως τα DREAMIES™ επενδύουν σε μορφές επικοινωνίας που είναι περισσότερο «watch-worthy» παρά «sales-driven».

Η καμπάνια δεν πουλάει απλώς λιχουδιές. Πουλάει έναν κόσμο όπου οι γάτες είναι οι πρωταγωνίστριες, ένα φανταστικό σύμπαν που συνδέεται άρρηκτα με τη συμπεριφορά τους — και τελικά, με την αλήθεια κάθε pet lover. Γιατί, ας είμαστε ειλικρινείς: οι γάτες όντως θα κάνουν τα πάντα για λίγα σνακ.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο νέος κύκλος με την Τζένα Ορτέγκα κάνει πρεμιέρα τον Αύγουστο
Με φόντο τον κόσμο του επαγγελματικού τένις
Τι έδειξε η ιατροδικαστική έκθεση
Ξανά ως Φρανκ Άντεργουντ, 7 χρόνια μετά την αποπομπή του από τη σειρά
Γάτες, σνακ και storytelling
Τα ονόματα που ανακοίνωσε το HBO
Το HBO ανακοίνωσε τους υπόλοιπους πέντε ηθοποιούς της σειράς
Μέλος του σόου κορόιδευε την εμφάνισή της - Η απάντησή της ηθοποιού στο Instagram
Κι όμως, υπάρχουν πράγματα που δεν ξέρουμε για την εμβληματική σειρά εποχής του Φράνκο Τζεφιρέλι
Η σειρά αναμένεται να ξεκινήσει γυρίσματα σύντομα στο Ηνωμένο Βασίλειο
Από το TikTok στο Χόλιγουντ και στο νέο κωμικό σόου του Hulu
Η νέα μεγαλύτερη διεθνής συμπαραγωγή της COSMOTE TV αφηγείται την πτώση της πρωτεύουσας του Αφγανιστάν στα χέρια των Ταλιμπάν
Δείτε το τρέιλερ της νέας ταινίας του Netflix
Με αφορμή την παρουσία του στο πλευρό του Τραμπ
Μια αληθινή ιστορία διείσδυσης στον ακροδεξιό εξτρεμισμό
Η συνεργασία του ολοκληρώνεται με την τρίτη σεζόν
Το τραγούδι τον συνόδευε παντού, με αποτέλεσμα ο ήχος να του προκαλεί μόνο αρνητικά συναισθήματα
Το σοκ για τα όσα δείχνει η σειρά του Netflix υποδηλώνει τη βαθιά και εκτεταμένη υποκρισία μας, όταν ολόκληρο το σύστημα στο οποίο τα παιδιά λειτουργούν είναι εντελώς σάπιο
Η σειρά έχει καταφέρει από την πρώτη στιγμή να κερδίσει το κοινό στη χώρα μας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.