TV + Series

Netflix: Τι είδαν περισσότερο οι χρήστες - Ποια σειρά «έσπασε» τα κοντέρ

Οι νέες και οι παλιές σειρές που αγαπήθηκαν από το κοινό

Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
UPD

Netflix: Τι είδαν περισσότερο οι χρήστες - Ποια σειρά «έσπασε» τα κοντέρ 

Το Netflix έδωσε για πρώτη φορά στη δημοσιότητα τα δεδομένα θέασης για το 99% του καταλόγου του. Στην κορυφή της λίστας είναι το «The Night Agent» για 812 εκατ. ώρες, καθιστώντας το πολιτικό θρίλερ την πιο προβεβλημένη σειρά του στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

Η έκθεση «What We Watched» κατατάσσει 18.000 τίτλους με βάση τον αριθμό των ωρών που παρακολούθησαν μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου του τρέχοντος έτους. Η εταιρεία δήλωσε ότι θα δημοσιεύει πλέον την έκθεση κάθε έξι μήνες.

Καλύπτοντας σχεδόν 100 δισεκατομμύρια ώρες παρακολούθησης, άλλες εκπομπές που εμφανίστηκαν σε περίοπτη θέση στη λίστα ήταν οι «Ginny and Georgia», «Gilmore Girls», «Seinfeld», «Friends» και «The Office».

Η ταινία «The Mother» με πρωταγωνίστρια την Τζένιφερ Λόπεζ ήταν η κορυφαία ταινία, που παρακολουθήθηκε για περισσότερες από 249 εκατομμύρια ώρες.

Το Netflix έχει επικριθεί στο παρελθόν για την απόδοση του περιεχομένου του

Ο γίγαντας του streaming έχει επικριθεί για το γεγονός ότι δεν είναι διαφανής σχετικά με την απόδοση του περιεχομένου στην πλατφόρμα του.

Η κριτική αυτή αποτέλεσε κεντρικό θέμα στις φετινές απεργίες του Χόλιγουντ, οι οποίες παρέλυσαν την κινηματογραφική και τηλεοπτική βιομηχανία για αρκετούς μήνες. Οι ηθοποιοί και οι συγγραφείς ζητούσαν υψηλότερα πνευματικά δικαιώματα για τις εκπομπές που σημείωναν καλές επιδόσεις στις πλατφόρμες streaming.

Σε τηλεδιάσκεψη με τα μέσα ενημέρωσης, ο συνδιευθύνων σύμβουλος Ted Sarandos αναγνώρισε ότι η έλλειψη διαφάνειας σχετικά με τη δημοτικότητα των εκπομπών της είχε οδηγήσει σε δυσπιστία στην κοινότητα των δημιουργών.

Πρόσθεσε ότι το Netflix είχε κρατήσει τα δεδομένα των θεατών του ιδιωτικά όσο έχτιζε την επιχείρηση, ώστε να μπορεί να πειραματιστεί χωρίς να δίνει κρίσιμες πληροφορίες σε πιθανούς ανταγωνιστές.

«Αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός για το Netflix και τη βιομηχανία μας», ανέφερε η εταιρεία σε ανάρτηση στο blog της.

Υπάρχει ζήτηση για παλαιότερους τίτλους

Το μη αγγλικό περιεχόμενο δημιούργησε περίπου το ένα τρίτο του συνόλου της τηλεθέασης και το Netflix δήλωσε ότι τα στοιχεία δείχνουν επίσης ότι εξακολουθεί να υπάρχει ζήτηση για παλαιότερους τίτλους.

«Η επιτυχία στο Netflix έχει όλα τα σχήματα και τα μεγέθη και δεν καθορίζεται μόνο από τις ώρες προβολής. Έχουμε εξαιρετικά επιτυχημένες ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές με χαμηλότερες και υψηλότερες ώρες προβολής. Όλα έχουν να κάνουν με το αν μια ταινία ή τηλεοπτική σειρά ενθουσίασε το κοινό της - και το μέγεθος αυτού του κοινού σε σχέση με τα οικονομικά του τίτλου», δήλωσε η εταιρεία.

Με σχεδόν 250 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, το Netflix είναι η μεγαλύτερη υπηρεσία streaming στον κόσμο.

Από το 2021, δημοσιεύει εβδομαδιαίες λίστες με το Top 10 και τις πιο δημοφιλείς λίστες, στις οποίες παρουσιάζονται οι ταινίες και οι τηλεοπτικές εκπομπές με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στα αγγλικά και σε άλλες γλώσσες. Το Netflix δήλωσε ότι περισσότεροι από τους μισούς τίτλους που κυκλοφόρησαν φέτος εμφανίστηκαν στις εβδομαδιαίες λίστες Top 10.

Η έκθεση «What We Watched» έδειξε ότι το 55% της τηλεθέασης του Netflix προήλθε από πρωτότυπες ταινίες και σειρές και το 45% από τίτλους με άδεια χρήσης, σύμφωνα με τον κ. Σαράντος.

Πέρυσι, το Netflix εγκαινίασε μια ξεχωριστή υπηρεσία με διαφημίσεις, η οποία απαιτεί μεγαλύτερη διαφάνεια, επειδή οι διαφημιστές θέλουν πληροφορίες σχετικά με τη δημοτικότητα του περιεχομένου.