- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Netflix: Τι είδαν περισσότερο οι χρήστες - Ποια σειρά «έσπασε» τα κοντέρ
Οι νέες και οι παλιές σειρές που αγαπήθηκαν από το κοινό
Netflix: Τι είδαν περισσότερο οι χρήστες - Ποια σειρά «έσπασε» τα κοντέρ
Το Netflix έδωσε για πρώτη φορά στη δημοσιότητα τα δεδομένα θέασης για το 99% του καταλόγου του. Στην κορυφή της λίστας είναι το «The Night Agent» για 812 εκατ. ώρες, καθιστώντας το πολιτικό θρίλερ την πιο προβεβλημένη σειρά του στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.
Η έκθεση «What We Watched» κατατάσσει 18.000 τίτλους με βάση τον αριθμό των ωρών που παρακολούθησαν μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου του τρέχοντος έτους. Η εταιρεία δήλωσε ότι θα δημοσιεύει πλέον την έκθεση κάθε έξι μήνες.
Καλύπτοντας σχεδόν 100 δισεκατομμύρια ώρες παρακολούθησης, άλλες εκπομπές που εμφανίστηκαν σε περίοπτη θέση στη λίστα ήταν οι «Ginny and Georgia», «Gilmore Girls», «Seinfeld», «Friends» και «The Office».
Η ταινία «The Mother» με πρωταγωνίστρια την Τζένιφερ Λόπεζ ήταν η κορυφαία ταινία, που παρακολουθήθηκε για περισσότερες από 249 εκατομμύρια ώρες.
Το Netflix έχει επικριθεί στο παρελθόν για την απόδοση του περιεχομένου του
Ο γίγαντας του streaming έχει επικριθεί για το γεγονός ότι δεν είναι διαφανής σχετικά με την απόδοση του περιεχομένου στην πλατφόρμα του.
Η κριτική αυτή αποτέλεσε κεντρικό θέμα στις φετινές απεργίες του Χόλιγουντ, οι οποίες παρέλυσαν την κινηματογραφική και τηλεοπτική βιομηχανία για αρκετούς μήνες. Οι ηθοποιοί και οι συγγραφείς ζητούσαν υψηλότερα πνευματικά δικαιώματα για τις εκπομπές που σημείωναν καλές επιδόσεις στις πλατφόρμες streaming.
Σε τηλεδιάσκεψη με τα μέσα ενημέρωσης, ο συνδιευθύνων σύμβουλος Ted Sarandos αναγνώρισε ότι η έλλειψη διαφάνειας σχετικά με τη δημοτικότητα των εκπομπών της είχε οδηγήσει σε δυσπιστία στην κοινότητα των δημιουργών.
Πρόσθεσε ότι το Netflix είχε κρατήσει τα δεδομένα των θεατών του ιδιωτικά όσο έχτιζε την επιχείρηση, ώστε να μπορεί να πειραματιστεί χωρίς να δίνει κρίσιμες πληροφορίες σε πιθανούς ανταγωνιστές.
«Αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός για το Netflix και τη βιομηχανία μας», ανέφερε η εταιρεία σε ανάρτηση στο blog της.
Υπάρχει ζήτηση για παλαιότερους τίτλους
Το μη αγγλικό περιεχόμενο δημιούργησε περίπου το ένα τρίτο του συνόλου της τηλεθέασης και το Netflix δήλωσε ότι τα στοιχεία δείχνουν επίσης ότι εξακολουθεί να υπάρχει ζήτηση για παλαιότερους τίτλους.
«Η επιτυχία στο Netflix έχει όλα τα σχήματα και τα μεγέθη και δεν καθορίζεται μόνο από τις ώρες προβολής. Έχουμε εξαιρετικά επιτυχημένες ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές με χαμηλότερες και υψηλότερες ώρες προβολής. Όλα έχουν να κάνουν με το αν μια ταινία ή τηλεοπτική σειρά ενθουσίασε το κοινό της - και το μέγεθος αυτού του κοινού σε σχέση με τα οικονομικά του τίτλου», δήλωσε η εταιρεία.
Με σχεδόν 250 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, το Netflix είναι η μεγαλύτερη υπηρεσία streaming στον κόσμο.
Από το 2021, δημοσιεύει εβδομαδιαίες λίστες με το Top 10 και τις πιο δημοφιλείς λίστες, στις οποίες παρουσιάζονται οι ταινίες και οι τηλεοπτικές εκπομπές με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στα αγγλικά και σε άλλες γλώσσες. Το Netflix δήλωσε ότι περισσότεροι από τους μισούς τίτλους που κυκλοφόρησαν φέτος εμφανίστηκαν στις εβδομαδιαίες λίστες Top 10.
Η έκθεση «What We Watched» έδειξε ότι το 55% της τηλεθέασης του Netflix προήλθε από πρωτότυπες ταινίες και σειρές και το 45% από τίτλους με άδεια χρήσης, σύμφωνα με τον κ. Σαράντος.
Πέρυσι, το Netflix εγκαινίασε μια ξεχωριστή υπηρεσία με διαφημίσεις, η οποία απαιτεί μεγαλύτερη διαφάνεια, επειδή οι διαφημιστές θέλουν πληροφορίες σχετικά με τη δημοτικότητα του περιεχομένου.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Ήρθε η ώρα να κρεμάσω το μικρόφωνό μου», δηλώνει η Πάμελα Χέιντεν - Το συγκινητικό αφιέρωμα της σειράς
Με την υπογραφή του Σέθ Ρόγκεν και συμμετοχές των Ζόι Κράβιτς, Σαρλίζ Θερόν, Μάρτιν Σκορσέζε
O ακαταμάχητος Ισπανός θα ενσαρκώσει τον ανατριχιαστικό δολοφόνο Max Candy
Πρεμιέρα στις 10 Δεκεμβρίου - Βασίζεται σε δημοφιλή βιντεοπαιχνίδια
O κολοσσός ψυχαγωγίας δείχνει να αλλάζει στρατηγική
Ένα romance best seller των βρετανικών 80s ζωντανεύει στη μικρή οθόνη μέσα σε τόνους ένδοξου κιτς και το αποτέλεσμα είναι καλύτερο από κάθε φαντασία
Μια ειλικρινής κωμωδία που σε κάνει να πιάνεις την κοιλιά σου από τα γέλια
H δημοφιλής τραγουδίστρια θα κάνει την εμφάνισή της στη δεύτερη σεζόν του Wednesday
Ο Ιάπωνας οτέρ επιστρέφει στο Netflix με το remake του «Like Asura»
«Η πρώτη σεζόν ήταν παγκόσμια επιτυχία, αλλά δεν έβγαλα και πολλά χρήματα», δήλωσε ο Hwang Dong-hyuk
To κορυφαίο franchise βιντεοπαιχνιδιών μεταφέρεται στην οθόνη
Συνεχίζονται οι αλλαγές στην πλατφόρμα
Η κοινωνία ξέρει από τι είναι φτιαγμένοι οι πιο άσπλαχνοι δολοφόνοι – γιατί τους έπλασε με τα χέρια της
Ο διάσημος σχεδιαστής παραγωγής και σκηνοθέτης έδωσε μια διαφορετική διάσταση στη νέα τηλεοπτική καμπάνια
Μόλις δύο μήνες μέχρι την κυκλοφορία της νέας σεζόν
Πλάνα με πρωταγωνιστή τον βασιλιά του ροκ εν ρολ, το ποδόσφαιρο μέσα από τις ισπανίδες αθλήτριες που άλλαξαν τους κανόνες και ο Iron Mike στο ρινγκ μετά από 19 χρόνια
Στην τελική ευθεία το κάστινγκ για τον ρόλο της ατρόμητης αρχαιολόγου στην επερχόμενη σειρά της Amazon
Ένα all-star cast αναμένεται να απολαύσουμε στην επερχόμενη σειρά του Paramount+
Νέα επεισόδια για τη βραβευμένη με Emmy σειρά που φέρει την υπογραφή του Μπεν Στίλερ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.