TV + Series

Το Netflix μειώνει τις τιμές σε περισσότερες από 30 χώρες

Δεν συμπεριλαμβάνεται η Ελλάδα

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Netflix: Μειώνει τις τιμές σε περισσότερες από 30 χώρες

Σε μείωση της μηνιαίας συνδρομής σε  περισσότερες από 30 προχωράει το Netflix, όπως αναφέρει δημοσίευμα στην ιστοσελίδα της η «Wall Street Journal». Στις χώρες αυτές δεν συμπεριλαμβάνονται οι μεγάλες αγορές, ενώ και στις ευρωπαϊκές χώρες δεν συγκαταλέγεται η Ελλάδα.

Την είδηση επιβεβαίωσε ο εκπρόσωπος της δημοφιλούς πλατφόρμας υπηρεσιών βίντεο ροής κατά παραγγελία, Κουμίκο Χιντάκα, καθώς ανάφερε ότι η εταιρεία σε κάποιες χώρες κάνει ενημέρωση αναφορικά με τα σχέδια τιμολόγησης, εντούτοις δίχως να διευκρινίσει σε ποιες.

Το Netflix, το οποίο δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 190 χώρες, έχει αντιμετωπίσει αυξημένο ανταγωνισμό από πλατφόρμες όπως η Amazon, η HBO και η Disney. Οι μετοχές της εταιρείας έκλεισαν 3,4% χαμηλότερα στη Νέα Υόρκη την Πέμπτη (23/02), αφού η «Wall Street Journal» ανέφερε πρώτη την ιστορία.

Πέρυσι, η εταιρεία μείωσε εκατοντάδες θέσεις εργασίας και λάνσαρε μια φθηνότερη επιλογή streaming με διαφημίσεις, καθώς πάλευε να αυξήσει το μερίδιό της στην ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά streaming.

H Bικτόρια Σκόλαρ επικεφαλής επενδύσεων στο interactive investor, εξηγεί ότι το Netflix προσπαθεί να ενισχύσει τη ζήτηση στο πλαίσιο της αδύναμης παγκόσμιας ανάπτυξης, προσθέτοντας: «Τον Ιανουάριο, το Netflix ανακοίνωσε αριθμούς συνδρομητών για το τέταρτο τρίμηνο, οι οποίοι ξεπέρασαν κατά πολύ τις προσδοκίες, εν μέρει χάρη στη φθηνότερη συνδρομητική υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις καθώς και στις επιτυχημένες νέες κυκλοφορίες, συμπεριλαμβανομένων των ντοκιμαντέρ του Χάρι και της Μέγκαν. »Η πλατφόρμα ροής, η οποία αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό από την Disney+ και άλλους παίκτες, ενήργησε εύστροφα για να αντιμετωπίσει τις μακροοικονομικές προκλήσεις. Ως απάντηση στη μείωση του αριθμού των συνδρομητών πέρυσι, το Netflix περικόπτει θέσεις εργασίας, μειώνει τις τιμές και προσαρμόζει το επιχειρηματικό του μοντέλο. H στρατηγική του Netflix απέδωσε καρπούς, βοηθώντας την τηλεοπτική και κινηματογραφική πλατφόρμα να παραμείνει επίκαιρη σε μια εποχή που οι προϋπολογισμοί των καταναλωτών είναι πιεσμένοι».

Η εταιρεία, επίσης, στοχεύει και κατά των ατόμων που μοιράζονται τη συνδρομή τους. Το Netflix εισήγαγε όρια στην κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης σε περισσότερες χώρες νωρίτερα αυτό το μήνα. Πλέον απαιτείται από τους πελάτες να πληρώνουν επιπλέον χρέωση αν θέλουν να μοιράζονται τη συνδρομή τους φίλοι και συγγενείς που δεν ζουν μαζί τους.

Τον Ιανουάριο, ο συνδιευθύνων σύμβουλος της Netflix Γκρεγκ Πίτερς περιέγραψε τον τρόπο με τον οποίο σχεδίαζε να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές. «Θέλουμε να διευρύνουμε ακόμη περισσότερο αυτό το φάσμα, καθώς προσπαθούμε να εξυπηρετήσουμε περισσότερα μέλη σε όλο τον κόσμο και προσπαθούμε να προσφέρουμε την κατάλληλη αξία σε αυτά τα διαφορετικά σημεία τιμών», δήλωσε ο κ. Πίτερς.