- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Το Netflix θα λανσάρει φθηνότερη συνδρομή με διαφημίσεις
Θέλοντας να προλάβει το Disney+
Το Netflix θα λανσάρει φθηνότερη συνδρομητική συνδρομή με διαφημίσεις τον Νοέμβριο θέλοντας να προλάβει το Disney+.
Το Netflix φέρεται να επισπεύδει μία συνδρομή χαμηλού κόστους που είχε αρχικά προγραμματιστεί για το 2023 για να προλάβει παρόμοια υπηρεσία με διαφημίσεις από την Disney+.
Το Netflix φέρεται να λανσάρει μια φθηνότερη συνδρομή με διαφημίσεις για την πλατφόρμα streaming στις αρχές Νοεμβρίου, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να ανακόψει την απώλεια περισσότερων από 1 εκατομμύριο συνδρομητών το 2022.
Η εταιρεία σχεδίαζε αρχικά να ξεκινήσει να προσφέρει την υπηρεσία το 2023, αλλά το Variety ανέφερε την περασμένη εβδομάδα ότι μετατέθηκε για την 1η Νοεμβρίου, προκειμένου να προλάβει το Disney+.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η υπηρεσία του Netflix θα ξεκινήσει μεταξύ άλλων στις ΗΠΑ, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Αυστραλία και τον Καναδά και αναμένεται να έχει τιμή μεταξύ 7 και 9 δολαρίων ΗΠΑ. Η πιο βασική συνδρομή Netflix κοστίζει τώρα 9,99 δολάρια ΗΠΑ ή 15,49 δολάρια ΗΠΑ για μια τυπική συνδρομή.
Η διαφημιστική συνδρομή θα είναι επιπρόσθετη, πράγμα που σημαίνει ότι οι σημερινοί συνδρομητές δεν θα βλέπουν διαφημίσεις στο Netflix.
«Βρισκόμαστε ακόμα στις πρώτες μέρες της απόφασης για το πώς θα λανσάρουμε μια χαμηλότερη τιμή, υποστηριζόμενη από διαφημίσεις, και δεν έχουν ληφθεί αποφάσεις», δήλωσαν. «Επομένως, όλα αυτά είναι απλώς εικασίες σε αυτό το σημείο».
Τον Ιούλιο, η Netflix ανακοίνωσε απώλεια 1 εκατομμυρίου συνδρομητών για το δεύτερο τρίμηνο του 2022, το δεύτερο τρίμηνο απώλειας συνδρομητών, με τις μετοχές να πέφτουν κατά 67% μέχρι το τέλος Ιουλίου.
Ο επικεφαλής λειτουργιών και προϊόντων της εταιρείας, Γκρεγκ Πίτερς, αποκάλυψε το σκεπτικό της εταιρείας πίσω από την εισαγωγή διαφημίσεων για την υποστήριξη συνδρομών με χαμηλότερη χρέωση.
Είπε ότι το Netflix θέλει να «προσφέρει μια απίστευτη εμπειρία για τους καταναλωτές ... που επιλέγουν να πάρουν την προσφορά που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, αλλά και να προσφέρει μια απίστευτη εμπειρία για τις μάρκες και τους διαφημιστές που θέλουν να συνεργαστούν μαζί μας για να διασφαλίσουμε ότι κάνουμε καλή δουλειά για να αναβαθμίσουμε αυτό που φαίνεται γι' αυτούς».
Δήλωσε αισιόδοξος ότι η διαφήμιση στο Netflix μπορεί να «προσφέρει μια εμπειρία που είναι θεμελιωδώς διαφορετική από την εμπειρία της διαφήμισης» στην ιδιωτική ή την καλωδιακή τηλεόραση σήμερα.
Το λανσάρισμα θα επικεντρωθεί σε χώρες όπου υπάρχουν «πιο ώριμες διαφημιστικές αγορές», δήλωσε τότε ο Peters.
Το Netflix ανακοίνωσε τον Ιούλιο ότι θα συνεργαστεί με τη Microsoft για τη διαφημιστική τεχνολογία και ως συνεργάτης πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Το δημοσίευμα του Variety ανέφερε ότι οι δύο εταιρείες επιδιώκουν κόστος 65 δολαρίων ΗΠΑ για χίλιες προβολές και μια ελάχιστη δέσμευση ετήσιας διαφημιστικής δαπάνης 10 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ από τις εταιρείες τώρα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Ήρθε η ώρα να κρεμάσω το μικρόφωνό μου», δηλώνει η Πάμελα Χέιντεν - Το συγκινητικό αφιέρωμα της σειράς
Με την υπογραφή του Σέθ Ρόγκεν και συμμετοχές των Ζόι Κράβιτς, Σαρλίζ Θερόν, Μάρτιν Σκορσέζε
O ακαταμάχητος Ισπανός θα ενσαρκώσει τον ανατριχιαστικό δολοφόνο Max Candy
Πρεμιέρα στις 10 Δεκεμβρίου - Βασίζεται σε δημοφιλή βιντεοπαιχνίδια
O κολοσσός ψυχαγωγίας δείχνει να αλλάζει στρατηγική
Ένα romance best seller των βρετανικών 80s ζωντανεύει στη μικρή οθόνη μέσα σε τόνους ένδοξου κιτς και το αποτέλεσμα είναι καλύτερο από κάθε φαντασία
Μια ειλικρινής κωμωδία που σε κάνει να πιάνεις την κοιλιά σου από τα γέλια
H δημοφιλής τραγουδίστρια θα κάνει την εμφάνισή της στη δεύτερη σεζόν του Wednesday
Ο Ιάπωνας οτέρ επιστρέφει στο Netflix με το remake του «Like Asura»
«Η πρώτη σεζόν ήταν παγκόσμια επιτυχία, αλλά δεν έβγαλα και πολλά χρήματα», δήλωσε ο Hwang Dong-hyuk
To κορυφαίο franchise βιντεοπαιχνιδιών μεταφέρεται στην οθόνη
Συνεχίζονται οι αλλαγές στην πλατφόρμα
Η κοινωνία ξέρει από τι είναι φτιαγμένοι οι πιο άσπλαχνοι δολοφόνοι – γιατί τους έπλασε με τα χέρια της
Ο διάσημος σχεδιαστής παραγωγής και σκηνοθέτης έδωσε μια διαφορετική διάσταση στη νέα τηλεοπτική καμπάνια
Μόλις δύο μήνες μέχρι την κυκλοφορία της νέας σεζόν
Πλάνα με πρωταγωνιστή τον βασιλιά του ροκ εν ρολ, το ποδόσφαιρο μέσα από τις ισπανίδες αθλήτριες που άλλαξαν τους κανόνες και ο Iron Mike στο ρινγκ μετά από 19 χρόνια
Στην τελική ευθεία το κάστινγκ για τον ρόλο της ατρόμητης αρχαιολόγου στην επερχόμενη σειρά της Amazon
Ένα all-star cast αναμένεται να απολαύσουμε στην επερχόμενη σειρά του Paramount+
Νέα επεισόδια για τη βραβευμένη με Emmy σειρά που φέρει την υπογραφή του Μπεν Στίλερ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.