TV + Series

To Netflix και το διαδραστικό λανσάρισμα της σειράς Cowboy Bebop

Το λανσάρισμα της νέας σειράς είναι αριστοτεχνικό και παραπέμπει αισθητικά σε James Bond, Matrix, Kill Bill

Αλκιβιάδης Σιαράβας
Αλκιβιάδης Σιαράβας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
To Netflix και το διαδραστικό λανσάρισμα της σειράς Cowboy Bebop

Το Netflix βλέπει τον ανταγωνισμό να πλησιάζει και αλλάζει τα δεδομένα στην προώθηση όπως στην περίπτωση της σειράς Cowboy Bebop.

Ο ανταγωνισμός στις ψηφιακές πλατφόρμες θέασης είναι σκληρός και πλέον μια απλή διαφήμιση φαίνεται να μην είναι αρκετή για την προώθηση μιας σειράς ή ταινίας. Αφορμή για το άρθρο αυτό αποτέλεσε η καμπάνια για την προβολή του Cowboy Bebop βασισμένο στο δημοφιλές animation το οποίο επιστρέφει στις οθόνες μας, ως σειρά πια, από το Netflix

Λίγες μέρες πριν το τηλεοπτικό ντεμπούτο, ζητήθηκε από τους θαυμαστές της σειράς μέσω twitter να ευχηθούν καλή επιτυχία στον Ein, το πιο γλυκό Pembroke Corgi, αλλά και να τον παρουσιάσουν ως το πιο εμβληματικό σκυλάκι κινουμένων σχεδίων. 

Και για το λανσάρισμα έχουμε το καλύτερο! Με ένα αριστοτεχνικό βίντεο "The Lost Session" με τις υπογραφές του επώνυμου illustrator Sean Longmore και του σκηνοθέτη Greg Jardin διαμορφώνεται μια δυναμική κομψότητα η οποία παραπέμπει αισθητικά σε James Bond, Matrix, Kill Bill κοκ… καλλιεργώντας προσμονή και ανυπομονησία. Vintage πινελιές και γρήγορη πλοκή, η οποία σε καθηλώνει. Η δε αφίσα της σειράς είναι ένα αριστούργημα!

Cowboy Bebop | Official Teaser “Lost Session” | Netflix

Οι Spike Spiegel (John Cho), Jet Black (Mustafa Shakir), και Faye Valentine (Daniella Pineda) δίνουν ζωή στο γιαπωνέζικο τμήμα του Netflix. Παράλληλα για να τιμήσουν το επικό animation συνεργάστηκαν με την συνθέτρια Yoko Kanno, τη γιαπωνέζικη μπάντα Seatbelts και τον σαξοφωνίστα Masato Honda για να δημιουργήσουν το μουσικό θέμα "Tank!", εξαιρετικά ταιριαστό jazz κομμάτι με την ατμόσφαιρα του τρέιλερ.  

Η φαντασία, η φινέτσα, οι καλοί συνεργάτες και συνεργασίες, αλλά και το ποιοτικό περιεχόμενο κάνουν τα πράγματα πιο απλά, ίσως καμιά φορά και σπουδαία. Αν ο στόχος της καμπάνιας ήταν να καλλιεργήσει ανυπομονησία, το έχει καταφέρει!   

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.