TV + Series

Μπαλατσινού και Κικίλιας. Παντρεύονται χωρίς να πάρουν άδεια από τους πανελίστες!

Δεν υπάρχει πια κανένας σεβασμός...

Βαγγέλης Περρής
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ο γάμος Βασίλη Κικίλια-Τζένης Μπαλατσινού, οι πανελίστες και ο εκνευρισμός της τηλεόρασης

Οι περισσότεροι πανελίστες αποτελούν ειδική κατηγορία τηλεανθρώπων. Τους εκνευρίζουν αφόρητα οι χαρούμενες ειδήσεις, εκτός και αν αυτές αφορούν στο κλειστό κλαμπ των συνεργατών της εκπομπής ή του καναλιού τους. Ενθουσιάζονται όταν παντρεύεται ένα μέλος της τηλεοπτικής τους παρέας, το αγκαλιάζουν και αφήνουν ένα ρομαντικό δάκρυ χαράς να κυλήσει, γιατί ο γάμος αποτελεί την επιβράβευση του έρωτα, οπότε εύχονται «βίον ανθόσπαρτον» και «καλούς απογόνους» (για την έλευση των οποίων θέτουν αυστηρό χρονοδιάγραμμα και αλίμονο σε αυτούς που θα καθυστερήσουν την παράδοση).

Όταν «ανεβαίνει τα σκαλιά της εκκλησίας» κάποιο από τα συνήθη θύματα του ρεπερτορίου τους, αλλάζουν τροπάριο. Σταματούν να προσποιούνται τα ευαίσθητα αγγελάκια του έρωτα και μετατρέπονται σε καλικάντζαρους οι οποίοι κάνουν ό,τι μπορούν προκειμένου να ροκανίσουν το δέντρο της διαφαινόμενης ευτυχίας. Τελευταίο παράδειγμα ο γάμος του Βασίλη Κικίλια και της Τζένης Μπαλατσινού. Δεν περιμέναμε από τα πάνελ να ανοιγοκλείσουν τα μάτια, όπως κάνουν στα κινούμενα σχέδια οι νταντάδες της πριγκίπισσας που παντρεύεται, ούτε να προσφερθούν να κρατήσουν την ουρά του νυφικού. Η ιδέα όμως που συνέλαβε νεαρός πανελίστας βρίσκεται πιο κάτω και από τον χαμηλότατο πήχη του είδους. Το πρωί της ανακοίνωσης του γάμου, τηλεφώνησε στον Πέτρο Κωστόπουλο, τέως σύζυγό της μέλλουσας νύφης, και χωρίς τακτ, δίχως ντροπή, χωρίς αιδώ, του ζήτησε να σχολιάσει τις εξελίξεις στα προσωπικά μιας γυναίκας που πλέον δεν σχετίζεται με τη δική του ζωή! Όταν μάλιστα άκουσε στο ακουστικό του «ρε, δεν πάτε καλά», ο πανελίστας οργίστηκε και μοιράστηκε την οργή του με συντρόφους και κοινό, διότι θεώρησε ότι αυτή η συμπεριφορά αποτελεί προσβολή προς τους μαχόμενους δημοσιογράφους και την ερευνητική δημοσιογραφία!

«Τα έχει αυτά ο περιορισμένος τηλεοπτικός μικρόκοσμος» σκέφτονται οι αισιόδοξοι αλλά κάνουν λάθος στον όρο «περιορισμένος». Ο πανελισμός είναι ένας λεκές που συνεχώς απλώνεται. Ελλοχεύει και στα μέσα αποδεδειγμένης κοινωνικής ευαισθησίας, που πλέον φιλοξενούν άρθρα σαν αυτό που ξεκινάει ειρωνευόμενο τον Κικίλια γιατί τόλμησε να δηλώσει ότι «ο γάμος είναι ιερό μυστήριο»! Υιοθετώντας στο ακέραιο την τακτική των πάνελ, παίρνει αφορμή από το προφανές και προχωράει σε λογικούς ακροβατισμούς. «Ο Βασίλης Κικίλιας δήλωσε πως ο γάμος είναι "μυστήριο ιερό", που σημαίνει πως δεν αποκλείεται κάποιος μεγαλοσχήμων κληρικός να τους παντρέψει. Ίσως και ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος, όπως έγινε και με τον Σάκη Ρουβά».

Το άρθρο δεν ειρωνεύεται μόνο το μέλλον του ζευγαριού. Προκειμένου να γίνει πιο σκαμπρόζικο, θυμάται το παρελθόν με μία περιγραφή που θα πρέπει να διδάσκεται στις σχετικές σχολές μιζέριας: «Λένε πως διάφορα απρόοπτα συνέβησαν στον γάμο της Τζένης με τον Πέτρο. Ένα από αυτά είναι πως η νύφη, περνώντας κάποια στιγμή μέσα από τα κεριά, δεν αντιλήφθηκε ότι τα μακριά τούλια του νυφικού που είχε σχεδιάσει γι’ αυτήν η Σήλια Κριθαριώτη πήραν φωτιά! Ευτυχώς το αντιλήφθηκαν κάποιοι από τους καλεσμένους, οι οποίοι έσβησαν με νερό τις φλόγες που απειλούσαν να λαμπαδιάσουν το νυφικό. Αμέσως μετά, και χωρίς να το σκεφτεί πολύ, η νύφη επιστράτευσε μια φίλη της και ένα ψαλίδι, για να κοπούν τα καμένα τούλια. Ευχόμαστε να μην έχουμε τέτοια... ατυχήματα στο γάμο της Τζένης με τον Βασίλη. Άραγε πάλι η Σήλια Κριθαριώτη θα σχεδιάσει το νυφικό της;»

Όλα αυτά φιλοξενούνται σε μέσον που αγανακτεί με το κουτσομπολιό, που δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί της πολιτικής ορθότητας και απαιτεί σεβασμό στην ιδιωτική ζωή όλων των ανθρώπων! Εκτός κι αν αυτοί ανήκουν στο εχθρικό στρατόπεδο των μισητών «επωνύμων», οπότε υιοθετούνται όλα τα στάνταρ της προσβολής: «Η Τζένη με τον γάμο της με τον Νεοδημοκράτη Βασίλη Κικίλια μπαίνει πανηγυρικά στην πολιτική ζωή του τόπου. Μένει να δούμε πώς θα την καθορίσει...Η… αποκατάσταση του Βασίλη Κικίλια είναι, μάλλον, μόνο η αρχή…»

Σίγουρα είναι το τέλος της λογικής και του σεβασμού της χαράς των άλλων. Και στα δικά σας.