- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Από το κακό στο χειρότερο πηγαίνει το «Survivor της ελληνοτουρκικής φιλίας», όπως το ονόμασε ο τούρκος παραγωγός του Ατζούν Ιλιτζαλί. Μετά την ψυχρολουσία της Κυριακής όπου έμεινε πίσω από το «Your face sounds familiar», ήρθε η καταστροφή της Δευτέρας. Το υπερόπλο του Σκάι με επίδοση 15,3% στο σύνολο του κοινού και 14,% στο νεανικό κοινό, που φέρνει και τις διαφημίσεις, έχασε από «Το σόι σου» του Αlpha (22,9%-22,4%), την «Επιστροφή» του ΑΝΤ1 (20,4%-17,2%), το «MasterChef» του Star (18,5%-25,1%), το «Τατουάζ» του Αlpha (23,5%-21,3%) και το «Πέτα την φριτέζα» του ΑΝΤ1 (17,6%-17,5%).
Η απίστευτη καθίζηση μπορεί να προκαλεί πρόβλημα στα έσοδα του Σκάι, αλλά δεν επηρεάζει ιδιαίτερα οικονομικά την τουρκικής εταιρείας παραγωγή. Έχοντας κατορθώσει το ακατόρθωτο, δηλαδή να πουλήσει το ίδιο ριάλιτι πρόγραμμα σε δύο χώρες, έχει εξασφαλίσει μια καλή χρονιά, εκτός κι αν προκύψουν δυσάρεστες εξελίξεις.
Την αδυναμία του Survivor πλήρωσε και το «Panorama Survivor», που πλέον παρουσιάζει η Μπάγια Αντωνοπούλου. Δείχνοντας τα παρασκήνια ενός αδιάφορου παιχνιδιού, ήταν εξ αντικειμένου πολύ ευάλωτη στον ανταγωνισμό, εξ ου και ο μέσος όρος 6,6% που έφερε το Σκάι στην τελευταία θέση, σε απόσταση αναπνοής από το Μακεδονία TV.
Την ίδια ώρα οι «Αρβύλες» έσωζαν την τιμή του σταθμού με επιδόσεις που ξεπερνούσαν το 32%, αλλά ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη. Ο Σκάι φέτος έχει πρόβλημα και αναμένονται αλλαγές που δεν θα περιοριστούν στη γνωστή συνταγή της έντασης στην οποία κλασσικά καταφεύγουν τα προϊόντα του Ατζούν Εφέντη. Η 25η Μαρτίου μπορεί να μην είναι γιορτινή...