- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Ο Ριχάρδος έδινε 100.000 ευρώ την ημέρα σε κανάλια και παρουσιαστές! Τι ακριβώς αγόραζε;
Συνενοχή ή άγνοια;
Σύμφωνα με τη δικογραφία που αφορά στην υπόθεση της λαθρεμπορίας χρυσού (διατηρούμε τη σύνταξη του επίσημου εγγράφου), «βασικότερο εργαλείο στην επίτευξη των ρόλων αυτών ήταν η ομαλή λειτουργία, επέκταση και εν τέλει την εγκαθίδρυση στη συνείδηση των πολιτών της εταιρείας "Ενεχυροδανειστήρια Ριχάρδος" ως ηγέτιδα δύναμη στο χώρο, μέσω της οποίας αποκτούσε νομιμοφάνεια η Ε.Ο. (εγκληματική οργάνωση) και κατά συνέπεια επεκτεινόταν ασφαλώς η δράση της. Ως άριστος γνώστης του μάρκετινγκ και με χρηματοδότηση από τα ταμεία της Ε.Ο. προέβαινε συνεχώς σε προωθητικές ενέργειες με μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες σε τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλήνιας εμβέλειας. Μάλιστα διαφημιζόταν σε ζώνες υψηλής τηλεθέασης και συγκεκριμένες εκπομπές τις οποίες απαιτούσε, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις καταγράφηκε από την επισύνδεση να απαιτεί από συγκεκριμένους παρουσιαστές επιπλέον χρόνο πληρώνοντας επιπλέον χρήματα, υπόθεση η οποία θα πρέπει να διερευνηθεί περαιτέρω».
Όπα! Δηλαδή στην τηλεόραση συνέβαινε το εξής: Ο Ριχάρδος προσπαθούσε να παρουσιάσει ως νόμιμη τη δραστηριότητα μιας ομάδας που επισήμως χαρακτηρίζεται ως «εγκληματική οργάνωση» και έχωνε χρήμα σε κανάλια και παρουσιαστές! Η σχέση μπορεί να αναπτύχθηκε χωρίς αυτοί που εισέπρατταν να γνώριζαν ότι συμμετείχαν στο μεγάλο κόλπο. Όμως δεν θα έπρεπε να υπάρχει ένας μηχανισμός που να ερευνά τη διακίνηση τόσο μεγάλων ποσών; Μπροστά από τα μάτια των αρμόδιων εποπτικών οργάνων κάθε είδους περνούσαν εκατομμύρια για να στηριχτεί μια επιχείρηση εκμετάλλευσης των οικονομικών προβλημάτων που προκάλεσε κρίση και κανείς δεν αναρωτήθηκε από πού προέρχονταν τόσα χρήματα και πού πάνε;
Υπάρχει όμως και η περίπτωση η συναλλαγή να μην ήταν αθώα και αυτοί που εισέπρατταν να γνώριζαν ότι με «νόμιμο τρόπο» συμμετείχαν σε δραστηριότητες που ξεφεύγουν από τη νομιμότητα. Εφόσον έχουν καταγραφεί οι συνδιαλέξεις μεταξύ των δύο μερών, οι διωκτικές αρχές είναι σίγουρο ότι έχουν ασφαλή εικόνα για τη διείσδυση της «εγκληματικής οργάνωσης» στο τηλεοπτικό τοπίο. Επιβάλλεται επομένως μία ξεκάθαρη τοποθέτηση. Αν κάποιοι εμπλέκονται, πρέπει να μεγαλώσουν τον κατάλογο των υπόπτων. Αν συμμετείχαν στο κύκλωμα εν αγνοία τους, πάλι πρέπει να σημάνει συναγερμός ώστε στο μέλλον να υπάρχει έλεγχος των διαφημιζόμενων προϊόντων. Μέχρι στιγμής λειτουργούν αρχές οι οποίες απαγορεύουν στην Άντζελα Δημητρίου να διαφημίζει λαμπάδες αλλά, όταν η τηλεόραση γίνεται εργαλείο παράνομων δραστηριοτήτων και προωθεί την απάτη, δεν υπάρχει κανένας που να την ελέγχει για να προστατέψει το κοινό και τη δημόσια περιουσία.
Η περίπτωση «Ριχάρδος» είναι τόσο κραυγαλέα που υποχρεώνει την άμεση λήψη μέτρων ή τουλάχιστον τη συνέχεια της έρευνας. Σε αντίθετη περίπτωση, είναι θέμα χρόνου να εμφανιστεί ο επόμενος διαφημιζόμενος που θα καλύπτει την παρανομία του πίσω από κανάλια-ζητιάνους και αιφνιδίως πλουτήσαντες παρουσιαστές.
Υ.Γ.1 Κατά τη δικογραφία, προκειμένου να διαφημιστεί ο Ριχάρδος «χρηματοδοτούνταν καθημερινά και σε μόνιμη βάση από το ταμείο της εγκληματικής οργάνωσης με ποσά που ανέρχονταν κατά μέσο όρο περί τις 100.000 ευρώ»! Ναι! Καθημερινά 100.000! Χωρίς ποτέ να αναρωτηθεί κανείς για την προέλευση και τον σκοπό που ξοδεύονταν 100 κολλαριστά χιλιάρικα!
Υ.Γ.2 Αυτοί που συντάσσουν τις δικογραφίες μήπως θα χρειαζόταν να έχουν καλύτερη επαφή με την ελληνική γλώσσα;
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Ήρθε η ώρα να κρεμάσω το μικρόφωνό μου», δηλώνει η Πάμελα Χέιντεν - Το συγκινητικό αφιέρωμα της σειράς
Με την υπογραφή του Σέθ Ρόγκεν και συμμετοχές των Ζόι Κράβιτς, Σαρλίζ Θερόν, Μάρτιν Σκορσέζε
O ακαταμάχητος Ισπανός θα ενσαρκώσει τον ανατριχιαστικό δολοφόνο Max Candy
Πρεμιέρα στις 10 Δεκεμβρίου - Βασίζεται σε δημοφιλή βιντεοπαιχνίδια
O κολοσσός ψυχαγωγίας δείχνει να αλλάζει στρατηγική
Ένα romance best seller των βρετανικών 80s ζωντανεύει στη μικρή οθόνη μέσα σε τόνους ένδοξου κιτς και το αποτέλεσμα είναι καλύτερο από κάθε φαντασία
Μια ειλικρινής κωμωδία που σε κάνει να πιάνεις την κοιλιά σου από τα γέλια
H δημοφιλής τραγουδίστρια θα κάνει την εμφάνισή της στη δεύτερη σεζόν του Wednesday
Ο Ιάπωνας οτέρ επιστρέφει στο Netflix με το remake του «Like Asura»
«Η πρώτη σεζόν ήταν παγκόσμια επιτυχία, αλλά δεν έβγαλα και πολλά χρήματα», δήλωσε ο Hwang Dong-hyuk
To κορυφαίο franchise βιντεοπαιχνιδιών μεταφέρεται στην οθόνη
Συνεχίζονται οι αλλαγές στην πλατφόρμα
Η κοινωνία ξέρει από τι είναι φτιαγμένοι οι πιο άσπλαχνοι δολοφόνοι – γιατί τους έπλασε με τα χέρια της
Ο διάσημος σχεδιαστής παραγωγής και σκηνοθέτης έδωσε μια διαφορετική διάσταση στη νέα τηλεοπτική καμπάνια
Μόλις δύο μήνες μέχρι την κυκλοφορία της νέας σεζόν
Πλάνα με πρωταγωνιστή τον βασιλιά του ροκ εν ρολ, το ποδόσφαιρο μέσα από τις ισπανίδες αθλήτριες που άλλαξαν τους κανόνες και ο Iron Mike στο ρινγκ μετά από 19 χρόνια
Στην τελική ευθεία το κάστινγκ για τον ρόλο της ατρόμητης αρχαιολόγου στην επερχόμενη σειρά της Amazon
Ένα all-star cast αναμένεται να απολαύσουμε στην επερχόμενη σειρά του Paramount+
Νέα επεισόδια για τη βραβευμένη με Emmy σειρά που φέρει την υπογραφή του Μπεν Στίλερ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.