- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Το Bohemian Rhapsody των Queen όπως δεν το έχετε ξαναδεί
Το διαφημιστικό βίντεο που συζητάνε όλοι σήμερα
Σχολικές παραστάσεις. Βαρετές.
Όχι αν είσαι η μαμά που τραβάει βίντεο συγκινημένη ή ο διαφημιστής της αγγλικής φίρμας retailers John Lewis και των ομογάλακτων σούπερμάρκετ Waitrose, που αποφάσισε να διαφημίσει τους πελάτες του με μία επική εκδοχή του "Bohemian Rhapsody" των Queen ανεβασμένο από τους μαθητές και τον δάσκαλο μιας τάξης δημοτικού.
Η εταιρεία που το υπογράφει είναι η Adam&Eve/DDB και ο σκηνοθέτης είναι ο Dougal Wilson.
Το κομμάτι, ένας «εθνικός ύμνος» πλέον για τους Άγγλους, πρωτοκυκλοφόρησε το 1976 και έμεινε 9 εβδομάδες στα τσαρτς και άλλες 5 εβδομάδες το 1991, όταν πέθανε ο τραγουδιστής του γκρουπ, Freddie Mercury.
"Bohemian Rhapsody" είναι και ο τίτλος της επερχόμενης ταινίας με θέμα τη ζωή του ροκ σταρ.
Το τραγούδι, όσο περνάνε τα χρόνια, περνάει από γενιά σε γενιά, ήδη θεωρείται κλασικό και δεν χάνει τίποτα από την αίγλη που είχε από την πρώτη του νότα, όταν πρωτοακούστηκε.
Η διαφήμιση τονίζει το ότι «όταν λέμε “συνεργάτες” το εννοούμε», για τις φίρμες "Waitrose & Partners" και "John Lewis & Partners".