- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Φέτος τα Χριστούγεννα μην ξεχάστε αυτή τη διαφήμιση
Τι θα γινόταν αν ο Αϊ-Βασίλης είχε άνοια; Το πιο συγκινητικό σποτ της σεζόν που δεν θέλει να πουλήσει τίποτα
Στις 16 Νοεμβρίου το Κέντρο Έρευνας για το Αλτσχάιμερ της Μεγάλης Βρετανίας κυκλοφόρησε ένα συγκινητικά όμορφο σποτ για την πιο μαγική περίοδο του χρόνου: τα Χριστούγεννα. Ένα σποτ που ξεκινά με μια υπόθεση εργασίας: Τι θα γινόταν αν χανόταν η μαγεία των Χριστουγέννων, επειδή ο Άγιος Βασίλης έπασχε από άνοια και ξεχνούσε να πάει στα σπίτια των παιδιών της παραμονή για να αφήσει τα δώρα κάτω από το δέντρο;
Η διαφήμιση έχει τίτλο «Santa Forgot» (Ο Άγιος Βασίλης ξέχασε) και ελπίζει να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με την άνοια και τη νόσο Αλτσχάιμερ. Το κεντρικό πρόσωπο του σποτ είναι η Φρέγια, ένα κορίτσι που μεγαλώνει σε έναν κόσμο χωρίς τις επισκέψεις του Άγιου Βασίλη την παραμονή των Χριστουγέννων. Μαθαίνει ότι ο αγαπημένος της παππούλης πάσχει από άνοια και ταξιδεύει μέχρι το Βόρειο Πόλο για να του δώσει κουράγιο και ελπίδα. «Εάν ο Άγιος Βασίλης είναι άρρωστος, η έρευνα θα βρει τρόπο να τον βοηθήσει να γίνει καλά», λέει η Φρέγια.
«Έχουμε κάνει φοβερά άλματα απέναντι σε ασθένειες όπως ο καρκίνος και το Έιτζ, και με την σωστή έρευνα μπορούμε να κάνουμε το ίδιο και για την άνοια. Αυτή η διαφήμιση μας υπενθυμίζει να πιστεύουμε στην δύναμη της έρευνας»,δήλωσε η Χίλαρι Έβανς , διευθύντρια του Alzheimer Research UK.
Η διαφήμιση, την οποία αφηγείται ο Στίβεν Φράι, δύσκολα θα αφήσει κάποιον ασυγκίνητο, αφού καταφέρνει να θίξει με απλό, αλλά ουσιαστικό τρόπο ένα πολύ ευαίσθητο θέμα.