- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
«Θα την πιείτε και την μπιρίτσα»
Άλλη μια διαφήμιση που ακροβατεί στα όρια της προσβολής της αξιοπρέπειας του τηλεθεατή.
«Θα την πιείτε και την μπιρίτσα», «Θα τα πάρετε και τα παπούτσια»… Ναι, η μέση οικογένεια έχει πληγεί οικονομικά τα τελευταία χρόνια, ναι τα εισοδήματα έχουν συρρικνωθεί και, βέβαια, δεν αρνείται κανείς ότι σε σχεδόν όλα τα σπίτια πρέπει να περιορίσουμε κάποια έξοδα και δη σε συγκεκριμένες περιόδους όπου οι απαιτήσεις είναι αυξημένες και τα οικογενειακά βάρη μεγάλα.
Όμως, από πότε γίναμε τόσο ανεκτικοί στην «μιζεροποίηση», όπου μιζεροποίηση βλέπε την αντιμετώπιση ως καημένου; Από πότε δεχόμαστε, και μέσω των προωθητικών-διαφημιστικών ενεργειών, τη φτωχοποίηση της αξιοπρέπειάς μας;
Το τελευταίο πράγμα που απασχολεί μια συνειδητοποιημένη μητέρα σε ένα σπιτικό με ανάγκες είναι αν θα πάρει τα παπούτσια που βλέπει σε ένα περιοδικό, και διόλου δεν ενδιαφέρει έναν πατέρα το αν θα πιει τρείς ή πέντε μπίρες τον μήνα, λες και εξισώνονται η μπίρα και τα παπούτσια με τις ανάγκες των παιδιών σε σχέση με τη μόρφωσή τους.
Δεν είναι έτσι αγαπητοί μου διαφημιστές, που τίποτα δεν έχω ούτε με εσάς προσωπικά πόσω δε μάλλον με την εταιρεία που εκπροσωπείτε.
Η κάθε αξιοπρεπής οικογένεια παλεύει για μια βιώσιμη διαχείριση των οικονομικών της. Ο σύγχρονος πατέρας δεν είναι ο τύπος που αράζει κάθε βράδυ στην τιβι βλέποντας μπάλα και ανησυχώντας μόνο για το αν το ψυγείο έχει μπίρες, και η σύγχρονη μητέρα δεν χαζεύει όλη μέρα στο σπίτι τα περιοδικά μόδας μαρκάροντας ποιες θα είναι οι επόμενες αγορές της.
Οπότε, οι ανταγωνιστικές τιμές στο λιανεμπόριο, είτε πρόκειται για τα προϊόντα στα σουπερ μάρκετ, τα ηλεκτρικά, τα είδη ένδυσης, τα έπιπλα, τα σχολικά, ευνοούν τη διεύρυνση των επιλογών των καταναλωτών και δημιουργούν συνθήκες σχετικής ελάφρυνσης των εξόδων που είναι έτσι κι αλλιώς υπέρογκα.
Το συμπονετικό χτύπημα στην πλάτη, βγαίνει από την οθόνη ως μήνυμα, παρακάμπτοντας το αυθεντικό μήνυμα το οποίο είναι η εγγύηση πολύ χαμηλών τιμών, για να περάσει στο θυμικό του τηλεθεατή ο οποίος θα πρέπει να σκεφτεί «εντάξει, κουτσά στραβά θα την βγάλουμε και την μπιρίτσα». Όχι, τέτοιο πέρασμα στη ζώνη της, οπωσδήποτε, μιζέριας δεν μας αξίζει.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Ήρθε η ώρα να κρεμάσω το μικρόφωνό μου», δηλώνει η Πάμελα Χέιντεν - Το συγκινητικό αφιέρωμα της σειράς
Με την υπογραφή του Σέθ Ρόγκεν και συμμετοχές των Ζόι Κράβιτς, Σαρλίζ Θερόν, Μάρτιν Σκορσέζε
O ακαταμάχητος Ισπανός θα ενσαρκώσει τον ανατριχιαστικό δολοφόνο Max Candy
Πρεμιέρα στις 10 Δεκεμβρίου - Βασίζεται σε δημοφιλή βιντεοπαιχνίδια
O κολοσσός ψυχαγωγίας δείχνει να αλλάζει στρατηγική
Ένα romance best seller των βρετανικών 80s ζωντανεύει στη μικρή οθόνη μέσα σε τόνους ένδοξου κιτς και το αποτέλεσμα είναι καλύτερο από κάθε φαντασία
Μια ειλικρινής κωμωδία που σε κάνει να πιάνεις την κοιλιά σου από τα γέλια
H δημοφιλής τραγουδίστρια θα κάνει την εμφάνισή της στη δεύτερη σεζόν του Wednesday
Ο Ιάπωνας οτέρ επιστρέφει στο Netflix με το remake του «Like Asura»
«Η πρώτη σεζόν ήταν παγκόσμια επιτυχία, αλλά δεν έβγαλα και πολλά χρήματα», δήλωσε ο Hwang Dong-hyuk
To κορυφαίο franchise βιντεοπαιχνιδιών μεταφέρεται στην οθόνη
Συνεχίζονται οι αλλαγές στην πλατφόρμα
Η κοινωνία ξέρει από τι είναι φτιαγμένοι οι πιο άσπλαχνοι δολοφόνοι – γιατί τους έπλασε με τα χέρια της
Ο διάσημος σχεδιαστής παραγωγής και σκηνοθέτης έδωσε μια διαφορετική διάσταση στη νέα τηλεοπτική καμπάνια
Μόλις δύο μήνες μέχρι την κυκλοφορία της νέας σεζόν
Πλάνα με πρωταγωνιστή τον βασιλιά του ροκ εν ρολ, το ποδόσφαιρο μέσα από τις ισπανίδες αθλήτριες που άλλαξαν τους κανόνες και ο Iron Mike στο ρινγκ μετά από 19 χρόνια
Στην τελική ευθεία το κάστινγκ για τον ρόλο της ατρόμητης αρχαιολόγου στην επερχόμενη σειρά της Amazon
Ένα all-star cast αναμένεται να απολαύσουμε στην επερχόμενη σειρά του Paramount+
Νέα επεισόδια για τη βραβευμένη με Emmy σειρά που φέρει την υπογραφή του Μπεν Στίλερ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.