- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ θέλει να επιστρέψει στο παλιό OG Facebook
Ακόμα και αν αυτό σημαίνει οικονομικές απώλειες

Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ ανέφερε για το Facebook, πως θέλει να το κάνει να έχει ξανά μεγαλύτερη πολιτισμική επιρροή
Ο CEO της Meta, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ανακοίνωσε ότι θέλει να επαναφέρει το παλιό Facebook ή «OG Facebook» όπως δήλωσε χαρακτηριστικά κατά τη διάρκεια παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων του τέταρτου τριμήνου στις 29 Ιανουαρίου 2025.
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ ανέφερε για το Facebook, πως θέλει να το κάνει να έχει ξανά μεγαλύτερη πολιτισμική επιρροή. Για να το πετύχει αυτό, τόνισε ότι θέλει να επιστρέψει στη χρήση που είχε η πλατφόρμα στα πρώτα του χρόνια, ακόμα και αν αυτό σημαίνει βραχυπρόθεσμες οικονομικές απώλειες για την εταιρεία.
Η επιστροφή στο «OG Facebook» ενδέχεται να σημαίνει μια απομάκρυνση από την τρέχουσα ροή περιεχομένου που βασίζεται σε αλγόριθμους, προς μια πιο αυθεντική, φιλική εμπειρία χρήστη.
Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την προτεραιοποίηση προσωπικών αναρτήσεων, ενημερώσεων κατάστασης σε μορφή κειμένου και άμεσων αλληλεπιδράσεων μεταξύ φίλων, αντί για viral περιεχόμενο και προτεινόμενα βίντεο.
Επιπλέον, μπορεί να επανέλθουν χαρακτηριστικά όπως η χειροκίνητη διαμόρφωση του news feed, η ενίσχυση των Facebook Groups ή η αναβαθμισμένη προώθηση των Facebook Events, ώστε να ενθαρρύνεται η κοινωνική δραστηριότητα και εκτός διαδικτύου. Αν η Meta ακολουθήσει αυτόν τον δρόμο, ίσως χρειαστεί να επαναξιολογήσει τον ρόλο των διαφημίσεων και των μετρήσεων αλληλεπίδρασης στην πλατφόρμα.
Στην ίδια παρουσίαση, ο Ζάκερμπεργκ αναφέρθηκε και στις μεγάλες επενδύσεις της Meta στην τεχνητή νοημοσύνη. Η εταιρεία σχεδιάζει να διαθέσει από 60 έως 65 δισεκατομμύρια δολάρια σε κεφαλαιουχικές δαπάνες για το 2025, εστιάζοντας κυρίως στην ανάπτυξη της AI και στη βελτίωση των υποδομών της.
Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται η κατασκευή ενός data center ισχύος 2 gigawatt στη Λουιζιάνα, καθώς και η εγκατάσταση περισσότερων από 1,3 εκατομμυρίων GPUs μέχρι το τέλος του έτους. Ο Ζάκερμπεργκ δήλωσε ότι το Meta AI assistant θα εξυπηρετεί πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες, καθιστώντας το μία από τις κορυφαίες AI λύσεις στην αγορά.