- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ψηφιακή υπερέκθεση παιδιών: Η επικινδυνότητα των αυθόρμητων αναρτήσεων
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Telekom: Η καμπάνια "ShareWithCare" ευαισθητοποιεί με επιτυχία τους γονείς για την έκθεση των παιδιών στο διαδίκτυο
Η έκθεση των παιδιών στο διαδίκτυο αποτελεί συνήθεια για πολλούς γονείς που με υπερηφάνεια μοιράζονται στιγμιότυπα της καθημερινότητάς τους. Το μοίρασμα στιγμών με την προβολή των ανήλικων προσώπων μπορεί να φαντάζει αθώο, κρύβει όμως πολλούς κινδύνους, τους οποίους οι γονείς μπορεί να μην έχουν υποψιαστεί. Στην πραγματικότητα, η διαδικτυακή έκθεση των παιδιών μπορεί να αποβεί πολύ πιο επικίνδυνη απ’ ότι φαντάζεται κανείς και χρειάζεται προσεκτική και υπεύθυνη διαχείριση.
Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Διαδικτύου, στις 29 Οκτωβρίου, η COSMOTEμοιράστηκε στα SocialMediaτης, την πολυβραβευμένη καμπάνια της Telekom «ShareWithCare» που απευθύνεται στους γονείς με στόχο την ευαισθητοποίηση και τη σωστή ενημέρωσή τους σχετικά με τους πιθανούς κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσει ένα παιδί μέσω της έκθεσής του στο διαδίκτυο. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, δημιουργήθηκε ένα βίντεο,το οποίο ξεκινάει με τη διαδικασία επεξεργασίας μιας φωτογραφίας ενός μικρού κοριτσιού, της 9χρονης Ella, μέσω AI. Το πρόσωπό της αρχίζει να αλλάζει και να παίρνει την μελλοντική ενήλικη μορφή της, η οποία απευθυνόμενη στους γονείς της, παρουσιάζει τις επιπτώσεις των online αναρτήσεων των φωτογραφιών της: η ψηφιακή ταυτότητά της μπορεί να κλαπεί, να αλλοιωθεί, να χρησιμοποιηθεί για οικονομικές απάτες ή ακόμα και για χρήση παράνομου σεξουαλικού περιεχομένου.Έτσι, όσα δημοσιεύει ένας ανυποψίαστος γονιός με την πρόθεση του μοιράσματος μιας τρυφερής στιγμής του παιδιού του, μπορεί να χρησιμοποιηθούν από τον οποιονδήποτε ως πηγή δεδομένων για πράξεις καταδικαστέες που θα επηρεάσουν το μέλλον των παιδιών.
Οι αριθμοί αποτυπώνουν το μείζον ζήτημα της ιδιωτικότητας, καθώς το 75% των γονιών μοιράζεται και δημοσιεύει φωτογραφίες και videos των παιδιών του στα socialmedia, ενώ οι 8 από τους 10 ακολούθους, τους είναι εντελώς άγνωστοι.
Μέσω αυτού του ψηφιακού χαρακτήρα, η Telekom υπογραμμίζει την ανάγκη για αυξημένη ψηφιακή εγρήγορση και ασφάλεια, καλώντας τους γονείς να προστατεύσουν τα προσωπικά δεδομένα των παιδιών τους, αποφεύγοντας δημοσιεύσεις που ενδέχεται να εκθέσουν την ταυτότητά τους και να προκαλέσουν μελλοντικά προβλήματα ασφάλειας και εκμετάλλευσης. Η COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom, συνεχίζει να στηρίζει πρωτοβουλίες που καλλιεργούν την ψηφιακή παιδεία, προωθούν την ασφαλή χρήση δεδομένων, καθώς και την προστασία του απορρήτου στο ψηφιακό περιβάλλον.
Δες την καμπάνια της Telekom "ShareWithCare" που μοιράστηκε η COSMOTE, εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Πώς η τελευταία έκδοση συνέβαλε να χαθούν...όλα τα δεδομένα
Εντυπωσιακά ευρήματα - Πάνω από 6.500 κτίρια θαμμένα κάτω από τη βλάστηση
Ρωγμές και διαρροές συνιστούν κορυφαίο κίνδυνο ασφάλειας
Λίγο πριν λανσάρει το ιδιωτικό cloud τεχνητής νοημοσύνης
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τη συγγραφή βιβλίων;
Πάνω από 2.000 φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα θα κληθούν μέσα στο 2025 να συμμορφωθούν
Μία προσωπική εμπειρία και πολλά ερωτήματα
O Σουηδός πολιτικός επιστήμονας και συγγραφέας εξηγεί τι συμβαίνει με τα ψηφιακά ίχνη κάθε χρήστη του διαδικτύου όταν αυτός φύγει από τη ζωή
Από τα Robotaxi της Tesla στο διαστημόπλοιο Starship της SpaceX
Η AI θα πρέπει να υποβάλλεται σε περιορισμούς ορθής χρήσης, με τη διαφορά ότι αυτοί καλό είναι να τίθενται και να εφαρμόζονται εν είδει αυτορρύθμισης από τους ίδιους τους χρήστες
Έρευνα αποκάλυψε ότι το προσωπικό έκανε κατάχρηση του συστήματος δωρεάν σίτισης
Πόσο ασφαλές είναι το εγχείρημα;
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.